Transfers/Vertrekkers

klenne

Re: Transfers/Vertrekkers voor 2015-2016

Bericht door klenne »

ALS het waar is is het idd ongezien da ge mee de winterstop 4 spelers van dezelfde ploeg ga huren voor een half jaar... Maar op de vraag waar gaan die spelen jah das heel simpel he de beste 11 van uwe kern moete op het veld staan dusja.. Tenzij ze zoals ge zegt MOETE spelen ma da zou wel belachelek zijn
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Peffer: centrumspits
Mees: verdedigende midenvelder
Nshole: rechterflankspeler
Van Cleemput: centrale verdediger

Vraag: is dit onder voorwaarden van KVM ? 'Moeten' die mannen spelen en zo ja, ten koste van wie (bv Reangelo, Luckermans zaten de laatste tijd al veel op de bank, war als bv Van Belle en Wijns terugkomen ?
Waar ligt de winst van KSK ? Puurt enkel KVM hier winst uit ? Wat met de eigen jeugd ? Waar ligt het voordeel ten opzichte van volgend seizoen ? Ik had liever echte transfers gezien die volgend seizoen overspannen...

Ik ga er van uit dat het bestuur weet waar het mee bezig is ;)
Lijken me goeie vragen waaraan de kranten een artikel kunnen besteden. Zij lezen hier mee. ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

klenne schreef: Maar op de vraag waar gaan die spelen jah das heel simpel he de beste 11 van uwe kern moete op het veld staan dusja..
Stel dat ge een speler op de bank zet voor een huurling die zo wie zo vertrekt na het seizoen dan kun je zeker zijn dat die bankzitter direct een andere ploeg zoekt...
Of gaan we onze ganse kern vernieuwen ?
Zo iemand als Nshole is een prof (international U20 bij Congo), is die goedkoper dan wat er nu rondloopt bij ons ? Als men zo'n mannen huurt dan moet men een optie hebben dat die volgend jaar voor Heist speelt en dan na een goed seizoen eventueel terugkeert.
Ik ga er nog altijd van uit dat het bestuur zijn gps heeft ingesteld en weet waar ze gaan uitkomen ;)
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef: Maar op de vraag waar gaan die spelen jah das heel simpel he de beste 11 van uwe kern moete op het veld staan dusja..
Stel dat ge een speler op de bank zet voor een huurling die zo wie zo vertrekt na het seizoen dan kun je zeker zijn dat die bankzitter direct een andere ploeg zoekt...
Of gaan we onze ganse kern vernieuwen ?
Zo iemand als Nshole is een prof (international U20 bij Congo), is die goedkoper dan wat er nu rondloopt bij ons ? Als men zo'n mannen huurt dan moet men een optie hebben dat die volgend jaar voor Heist speelt en dan na een goed seizoen eventueel terugkeert.
Ik ga er nog altijd van uit dat het bestuur zijn gps heeft ingesteld en weet waar ze gaan uitkomen ;)
Daar hebde een punt ;)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Volgens de krant komt De Peffer niet. Hij verkoos te blijven. De 3 anderen komen over naar Heist en trainen nog 2 keer per week op Mechelen.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Er zullen tot het einde van dit seizoen drie jonge spelers van KV Mechelen ter beschikking gesteld worden aan KSK Heist, nl.

- Lionel Nshole, linkerflank van 1995
- Miguel Mees, middenvelder van 1996
- Jules van Cleemput, verdediger van 1997

Deze ter beschikking stelling vormt de eerste stap in een wil tot samenwerken tussen de twee clubs op termijn, waarbij een win-win voor iedereen nagestreefd wordt.

Het bestuur van KSK Heist.
klenne

Bericht door klenne »

Van cleemput speelt voor belguim u 19

Nshole Voor congo u 20

Zoude die manne zaterdag al meedoen in de vriendematch ?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Jason Adesanya, de 22-jarige aanvaller die dit seizoen door KV Mechelen werd verhuurd aan tweedeklasser Antwerp, is op zoek naar een nieuwe club. Adesanya is sinds begin 2016 naar de B-kern verwezen bij The Great Old en moet er vertrekken. Deze week hebben zich nog twee derdeklassers gemeld voor hem, maar wellicht mikt Adesanya hoger. Op een terugkeer naar KV, waar zijn contract eind dit seizoen afloopt, lijkt Adesanya niet te moeten rekenen.

Bron: HNB

Hadden wij geen samenwerkingsverband met KV ? ;)
Bij ons zou hij quasi zeker altijd spelen op tweede klasse niveau en zich zo in de gunst kunnen spelen van kapitaalkrachtigere clubs, investeren in je carrière heet dat... :D
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Was die vorig seizoen (of dat daarvoor) niet bij Geel op uitleenbasis? En was het niet onder impuls van hem, dat we toen die mooie voorsprong uit handen gaven met die 4-3 nederlaag? Ik meen me dat te herinneren, maar ben niet zeker.. Die heeft naart schijnt ook ni t gemakkelijkste karakter..
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Was die vorig seizoen (of dat daarvoor) niet bij Geel op uitleenbasis? En was het niet onder impuls van hem, dat we toen die mooie voorsprong uit handen gaven met die 4-3 nederlaag? Ik meen me dat te herinneren, maar ben niet zeker.. Die heeft naart schijnt ook ni t gemakkelijkste karakter..
Vorig seizoen speelde hij voor de winterstop bij KVM (1 goal) en na de winterstop bij Lommel (12 matchen 4 goals). Het jaar daarvoor uitgeleend aan Geel (32 matchen 12 goals).
Moeilijk karakter ? Zo lang hij scoort zwijgt men daarover... :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Tweet van VoetbalLagereReeksen

Nick Van Asch wil tweedeklasser @KSKHeist2948 verlaten en terugkeren naar derdeklasser @CappellenFC
klenne

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Tweet van VoetbalLagereReeksen

Nick Van Asch wil tweedeklasser @KSKHeist2948 verlaten en terugkeren naar derdeklasser @CappellenFC
Gaat toch ni veel kansen meer krijge dus ik zou zegge late gaan
Plaats reactie