Transfers 2016-2017

hesteneer

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door hesteneer »

volgend jaar zou den uit tenue "blauw-rood" zijn naart schijnt
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:volgend jaar zou den uit tenue "blauw-rood" zijn naart schijnt
Het zou ook wel eens 'bont en blauw' kunnen worden :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

mss staat in hun contract dat ze de vaste opwarmers zijn van webers...
klenne

Transfers 2016-2017

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:volgend jaar zou den uit tenue "blauw-rood" zijn naart schijnt
:lol:
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Youssef Challouk verlaat Rupel Boom. De jonge aanvaller trekt voor twee seizoenen naar Heist, dat volgend seizoen in de Superliga uitkomt.
Challouk, een jeugdproduct van de Steenbakkers, liet vorige week nog uitschijnen dat zijn hart bij Boom lag maar zwichtte uiteindelijk toch voor het voorstel van de tweedeklasser.

Bron: GVA

°28/08/1995
Debuteerde op zijn 18de bij Boom, 11 selecties dat jaar, verleden jaar 8, dit jaar 25 (17 basisplaatsen) waarin hij vijf keer scoorde, wordt op de meeste sites als middenvelder bestempeld.
De en Youssef in de andere uit ? ;)

Gistern klopte Boom leider Oosterzonen met Challouk in de basis met 2-0; Meest vermelde naam in het match verslag op de site van Boom is Challouk. Het eerste (strafschop) doelpunt volgde uit een fout op Challouk.
Goudhaantje ? :D

Afbeelding
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Het bestuur van K.Sk Heist deelt mee dat het al de volgende nieuwe spelers voor volgend seizoen vastgelegd heeft:

- Niels Stroobants (26 11 90), doelman, Betekom
- Ugo Nwadikwa (25 11 87), verdediger, Londerzeel
- Jens Van Heer (27 5 90), polyvalente flankspeler, Betekom
- Dries Merckx (9 1 87), middenvelder, Betekom
- Youssef Challouk (28 8 95), voorspeler, Rupel Boom
- Jaan Lariviere (24 6 93), middenveld of flank, Betekom

De club maakt verder werk van een competitieve kern voor het eerste seizoen in de 1ste klasse amateurs.
klenne

Bericht door klenne »

6 man in ene keer.. Da word dus ne leegloop van de ploeg van dees jaar ?!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Nwadikwa speelde 291 matchen in vier seizoenen OHL (tweede) en vijf seizoenen Woluwe-Zaventem (derde en één jaar tweede).
DAVILA

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

ZAVENTEM - Ugo Nwadikwa (24) debuteerde als 16-jarige bij OHL en was er ook in tweede een vaste waarde. Eerste klassers volgden hem tot het noodlot toesloeg. Een ingewikkelde beenbreuk hield hem één jaar van het veld. In plaats van naar eerste ging hij naar derde klasse.

'Trainer Tom De Cock ken ik al bijna tien jaar. Als jeugdtrainer bij OHL was ik vijftien toen hij al naar mijn wedstrijden kwam kijken. Die vriendschap is doorheen de jaren alleen maar gegroeid. Hij was er ook bij toen ik op SC Charleroi die zware beenblessure opliep. Hij was ook altijd in mijn buurt toen ik bijna één jaar lang moest revalideren. En toen hij me bijna drie jaar geleden vroeg mee te beginnen aan een nieuw avontuur bij KVW Zaventem twijfelde ik niet.

'Ik denk dat ik zowat de enige ben die in alle wedstrijden aan de aftrap kwam. Ik ben dit seizoen onder Tom De Cock vooral polyvalenter geworden. Ik speelde als linksback, rechtsback, defensieve middenvelder en tegen Boom, na het uitvallen van Van Ongeval, ook nog eens als centrale verdediger.'

Bron: HNB 2012

Hij zou bij WZ vooral als centrale verdediger gespeeld hebben, hij meet 1.86m
Dit zou toch een sterke transfer moeten zijn.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Rupel Boom niet blij met vertrek Challouk.

Heist deelt zoveelste uppercut uit aan Rupel Boom !

Een bericht dat gisteren op Facebook verscheen met de aankondiging dat Youssef Challouk voor 2 jaar getekend heeft bij tweedeklasser KSK Heist zorgt voor heel wat beroering in Boomse voetbalmiddens. Youssef Challouk, zeg maar exponent van een Booms jeugdproduct dat naar het eerste elftal doorstroomde, zei vorige week in een krantenartikel dat hij graag bij Rupel Boom zou blijven maar op duidelijkheid wachtte.

Tijd dus om ons licht op te steken bij het Sportcomité van ons eerste elftal. We kregen een duidelijk bewogen Kamiel Coenaerts aan de lijn.

K.C.: “Ik kan dit echt niet begrijpen. De eerste spelers die we spraken via hun managers met het oog op een verlenging van hun contract waren doelman Jasper Otte en Youssef Challouk. Omdat we graag met deze spelers volgend seizoen wilden doorgaan, vonden de eerste gesprekken plaats ruim vóór de jaarwisseling. Jasper Otte heeft onmiddellijk open kaart gespeeld en gemotiveerd aangekondigd dat hij bij een andere club aan de slag wil gaan. Youssef Challouk liet enkel verstaan dat er interesse was van een tweedeklasser. Omdat, zoals net gezegd, wij graag met hem zouden doorgaan, werd gevraagd naar zijn tegenvoorstel.”

Hoe is het dan verder gelopen?

K.C.: “Het bleef lange tijd stil. Bij navraag bleef het antwoord steeds vaag. Naar aanleiding van het bewuste krantenartikel, werd gisteren opnieuw aan zijn manager gevraagd naar de wensen. Dat was om 11u30, om precies een half uur later terug de manager aan de lijn te krijgen met de melding dat Youssef Challouk niet bij Rupel Boom zal blijven. Even later kort na de middag verschijnt dan die berichtgeving via sociale media. Mij maak je niet wijs dat op die korte tijdspanne even naar Heist kan gereden worden om vlug een contract te ondertekenen. Dit was al langer een uitgemaakte zaak!”

Je klinkt zwaar teleurgesteld.

K.C.: “Uiteraard. De club werd nodeloos aan het lijntje gehouden. Dat dit door een jeugdspeler en zijn entourage gebeurt, daar stel ik me vragen bij. Waarom niet van het begin open kaart spelen en te kennen geven dat je een toekomst hogerop ziet bij een andere club, dan weet Rupel Boom waar het aan toe is, zes weken eerder.”

Bron: http://www.krupelboomfc.be
klenne

Bericht door klenne »

Da lijke idd 2 schoon transfers.. Maar die ander 4.. Ik snap het nog altij ni goe..
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Nick Van Asch --> Cappellen
Peter

Bericht door Peter »

Dabo schreef:Nick Van Asch --> Cappellen
De hashtags op Facebook liegen er niet om, ook brughmans en Segers doen hun duit in het zakje...en bestuur van Heist...die communiceren...vooral...niet(s)
Danny

Bericht door Danny »

Peter schreef:
Dabo schreef:Nick Van Asch --> Cappellen
De hashtags op Facebook liegen er niet om, ook brughmans en Segers doen hun duit in het zakje...en bestuur van Heist...die communiceren...vooral...niet(s)
????
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Hetgeen er aan de hand is met Jorne snap ik toch niet zo goed...
Plaats reactie