KSK HEIST - CERCLE BRUGGE 0-2

klenne

Re: KSK HEIST - CERCLE BRUGGE 0-2

Bericht door klenne »

Idd het is allemaal heel raar ... Maar als ge de grant zaagt spelen op den antwerp zou ik begot ni wete wrm dieje ni zou moge blijve !!!

Over de match gaan we ni te veel woorden aan vuil maken wnt vond het eerlek gezegd ma een saai match :D
weeral veel te mkkeleke tegendoelpunten , zwak verdedigd !! Twas er wa aant uitgaan de laatste weken.. Van cleemput werd serieus gemist..
Danny

Bericht door Danny »

Tja, verdedigend. De beelden bekeken. Die keeper weeral. Waarom staat die terug in de goal?

Tot volgend seizoen!
hesteneer

Bericht door hesteneer »

klenne, ge kunt moeilijk zeggen da van cleemput gemist werd hé. Ne gast van 19 jaar die 2 matchen gesjot heeft...wa ni wegneemt dat ne goeie is uiteraard :)

Als ge nu nog ni weet da ne speler die heel zen leven in heist heeft gesjot nog bij ons toekomst heeft....TJA me wa ben je dan bezig vraag ik mij af?!
Wie beslist daar over? die nieuwe trainer? dan zou ik als bestuur zijnde is efkes op menne poot spelen en laten zien wie baas is.

Ik hoop dat ze de juiste beslissing hierin nemen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Hoe spoort dat allemaal: een nieuwe sportieve coördinator (Vandezand) én een nieuwe trainer (Keleman) én een nieuwe technische staf ?
Als die al volmacht moesten krijgen van het bestuur dan hoop ik dat daar iets tegenover staat: bv het aanbrengen van een stevige sponsor en het aantrekken van spelers van niveau... ;)
We zullen maar blijven speculeren zeker tot aan het dood seizoen :D
Nogmaals: Roel is de eerste die moet bijtekenen, niet enkel om zijn sportieve waarde maar toekomstgericht ook naar een functie binnen de club toe, remember hoe hij ons al enkele keren voor de groene tafel gered heeft !
Plaats reactie