Anyway, konden ze dat geen half jaar vroeger gedaan hebben? Ik had die man wel bij ons willen zien trainen komend seizoen..

Zoals wij de laatste speeldagen bezig zijn, vrees ik ervoor. We zijn veel slechter aan het spelen dan enkele speeldagen geleden, en daarbij komt dat ploegen als Eupen en Lierse plots wel op dreef beginnen te geraken. Mocht Union na hun overwinning tegen White Star vertrokken zijn, dan vrees ik dat KSV Roeselare op de 9de plaats zal stranden. Als het echt tegenzit misschien nog lager.Phoosten schreef:Voor de meeste ploegen nog 5 wedstrijden te spelen. Misschien nog even een tussentijdse pronostiek?
Promotie naar 1A: Antwerp
Promotie naar 1B: Eupen, Tubize, White Star, Cercle, Lommel, Lierse, Roeselare
Maar ik heb nog steeds het buikgevoel dat White Star naast een 1A licentie zal grijpen. Ze zullen misschien een 1B licentie bemachtigen, maar voor een 1A moest men op 15 februari volledig in orde zijn, en men is ginder momenteel nog vanalles aan het regelen. Union vervangt volgens mij White Star (hun verhuis naar KB was al voor 15 februari bekend + er was een officiele controle door vertegenwoordigers van Union, veiligheidsdiensten en afgevaardigden van de KBVB).
1B wordt dan: Leuven, Eupen, Tubize, Cercle, Lommel, Lierse, Roeselare en Union.
...en Davila, wat lezen we in het matchverslag: " Dethier knalde vanop ruim twintig meter onhoudbaar in de winkelhaak. "DAVILA schreef:Beerschot en Oosterzonen stijgen naar D1 na winst op Ciney en winst Oosterzonen thuis 3-0 Bocholt speelt eindronde
Als hij dat in Heist 15 keer doet mag iedereen mij uitlachen van minuut 1 tot 90Dabo schreef:...en Davila, wat lezen we in het matchverslag: " Dethier knalde vanop ruim twintig meter onhoudbaar in de winkelhaak. "DAVILA schreef:Beerschot en Oosterzonen stijgen naar D1 na winst op Ciney en winst Oosterzonen thuis 3-0 Bocholt speelt eindronde