Allee...het is weer van dat. Vorig jaar, tijdens de wedstrijd in Antwerp zijn er al zeker 2 stadionverboden uitgedeeld. Respectievelijk 9 en 4 maanden
De redenen:
4 maand stadionverbod en bijpassende boete voor 'het gooien van een nog deels gevulde drankbeker richting het speelveld'
9 maand voor het "ambras" maken met een reservespeler van Antwerp en het maken van een bepaalde armbeweging
Sinds wanneer mag je niks meer roepen naar een speler?
Sinds wanneer krijg je een stadionverbod als je een bekertje weg gooit?
Ik ben content dat we van die "bullshit" vanaf zijn of krijgen wij ook dit jaar nog de nodige stewards/spotters/camera's op ons gericht?
stadionverboden
Re: stadionverboden
1. Lijkt me ook sterk dat dat niet mag. Tenzij het kwetsend en/of racistisch was, en een agent het gehoord heeft, kan men u niets maken denk ik dan..hesteneer schreef: Sinds wanneer mag je niks meer roepen naar een speler?
2. Sinds bena altijd al. Zeker als ge het richting speelveld keilt. Heist heeft als club hier ook eens een boete voor gehad, remember. Ik denk dat het verschil tussen een boete voor de club of een stadionverbod afhankelijk is van de club waar het zich voordoet. Op Antwerp? --> SV. Op Lommel? --> SV. Op Oosterzonen? --> foei stoute jongens!
Jammer dat we dit laatste 'cadeauke' nog moeten krijgen. Heb trouwens vernomen dat er nog een kandidaat is, dus 2 SV's is een voorlopig cijfer.
vind dat toch redelijk heel heel heel flauw om daar 4 maand voor te geven...wetende dat de staanplaats op den antwerp:
1: 75m van het speelveld ligt
2: het klote plaatsen zijn waar je zo al gestressed van geraakt
3: het moest eens andersom zijn
en ackx...den eerste dieje in oosterzonen een stadionverbod pakt moet nog geboren worden
1: 75m van het speelveld ligt
2: het klote plaatsen zijn waar je zo al gestressed van geraakt
3: het moest eens andersom zijn
en ackx...den eerste dieje in oosterzonen een stadionverbod pakt moet nog geboren worden

Hoe hebde da dan vernomen ?? Dus in totaal hebbe wij daar 3 stadionverboden gehad ?eSKaa schreef:1. Lijkt me ook sterk dat dat niet mag. Tenzij het kwetsend en/of racistisch was, en een agent het gehoord heeft, kan men u niets maken denk ik dan..hesteneer schreef: Sinds wanneer mag je niks meer roepen naar een speler?
2. Sinds bena altijd al. Zeker als ge het richting speelveld keilt. Heist heeft als club hier ook eens een boete voor gehad, remember. Ik denk dat het verschil tussen een boete voor de club of een stadionverbod afhankelijk is van de club waar het zich voordoet. Op Antwerp? --> SV. Op Lommel? --> SV. Op Oosterzonen? --> foei stoute jongens!
Jammer dat we dit laatste 'cadeauke' nog moeten krijgen. Heb trouwens vernomen dat er nog een kandidaat is, dus 2 SV's is een voorlopig cijfer.