DAVILA schreef:Ook nog iets dat van mijn lever moet:
- Grant zelfs niet in uw selectie opnemen
- Lahaye op de bank zetten voor iemand die omzeggens uitsluitend in provinciale gespeeld heeft... Effekens de referentie leggen voor het niveau van een keeper tweede klasse: Olieslaegers, Ruttens, Van den Bosch... Lahaye heeft dat in zich (zie zijn CV en de wedstrijden die hij tot nu toe speelde). Die gast speelde verleden jaar nog Kampioen in vierde klasse met een Waalse ploeg die dit jaar in de tweede amateurklasse aantreedt, die maakt nu lange verplaatsingen om op de bank te zitten !
- Ventose stelselmatig na de eerste helft vervangen: twee jaar Beerschot, in de verkiezing speler van het jaar tweede en derde geeindigd ! Laat die staan zodat zijn vertrouwen en integratie in het elftal kan toenemen !
- Deflem op de bank... Ok als daar iemand staat die beter is maar dat blijkt niet te zijn.
Of is het de bedoeling die mannen weg te jagen ?
Wat ik hier aanhaal is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de trainer. En neen, ik ben niet nostalgisch naar de tijd van Cis, ik heb helemaal niks tegen Keleman maar ik meen in alle bescheidenheid dat hij wat inschattingsfouten maakte... Soit, men is nooit de oud om te leren.
Even reageren.
Grant niet in de selectie vind ik een kleine verrassing. Het is niet omdat je al jaren bij Heist speelt dat je in de ploeg moet staan. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Nwadikwa en Badiane beide beschikbaar gaan zijn. ...
Lahaye niet in de goal was een verrassing. Ik kan enkel vermoeden en hopen dat men Stroobants in de bekermatch laten spelen heeft en dat dit in de competitie anders zal zijn.
Deflem op de bank, vermoedelijk omdat men vooraan op basis van de oefenwedstrijden niet langs Challouk, Dethier en Kabeya kon kijken. Dan wordt het kiezen natuurlijk. Kan vlug veranderen natuurlijk.
De keuzes van de trainer lijken mij een psychologische zet om anderen te motiveren en te doen nadenken. Keuze voor Verbist op de bank was wel een grote verrassing. Daar had ik dan weer Grant of Santoro verwacht. Ik denk wel dat de trainer heel goed weet waar hij mee bezig is.