KSK HEIST - KFCO BEERSCHOT WILRIJK 0-1

KSKH

Re: KSK HEIST - KFCO BEERSCHOT WILRIJK 0-1

Bericht door KSKH »

Net de beelden gezien op RTV.
De fout die Jan Van den Berg maakt is net buiten de 16 in mijn ogen, al moet ik toegeven op het moment zelf dacht ik altijd penalty.

De reactie van Webers op de 2de penalty is gewoon schitterend :). "ik denk dat hem dieje penalty ni wilt fluiten omdat de 2 fases te kort
op elkaar volgen, ma da maakt toch gene bal uit é" :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

godja...ook al zien we nu duidelijk dat het strafschop was, we zijn er niks mee! dat is het voordeel van een "grote naam" te zijn zeker?!

wat nu wel heel duidelijk wordt is dat wij niet moeten onderdoen voor (prof)ploegen die dagelijks 2x trainen. Zelf staan we fysiek sterk genoeg, dat hebben we aan onze schitterende tweede helft kunnen zien. Dan mogen we onszelf terecht de bedenking maken, en spijt hebben, dat alle veranderingen in en rond de eerste ploeg pas deze zomer gebeurd zijn...en niet 1 of 2 jaar eerder...
KSKH

Bericht door KSKH »

Is dieje lijnrechter al thuis of staat dieje daar nog altijd me zen vlag in de lucht? Da was toch wel fantastisch zenne :D :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne

Bericht door klenne »

Amai al dinsdag en ik hem nog nix gepost :D

Denk da alles hier zowa al gezegd is he , denk da we allemaal teleurgesteld maar fier na huis gegaan zijn !!

Mee nen deftige arbitter hadde we een punt gepakt !! Onwaarschijnlrk da die daar gene penalty fluite !! Maa gelek nen debiel nog mee zen vlag omhoogstaan als den helft al binne was da wel :roll: :lol:
Plaats reactie