Puur sportief haalde Deinze 32p in de heenronde maar slechts 16 in de terugronde samen dus 48p
Ben ik hier de enige postivo, believer, kortom SUPPORTER !!!

Een aansluitingsformulier is er niet persé om een speler in de 1ste ploeg te moeten opstellen he. Die Turk is ook al een half jaar bij Heist aangesloten maar kan niet voor de 1ste ploeg spelen.DAVILA schreef:Aansluitingsformulier
Dit is een element dat mij niet bekend was: 'aansluitingsformulier dat op 2 september aanvaard werd door de KBVB'
Deinze gaat dat nog winnen !
Als de KBVB als vereniging de aansluiting aanvaard en dat één van de organen van diezelfde vereniging dit veel later terugdraaid kan volgens mij niet !
Omstandigheden zijn wel anders: die Turk tekende wel bij zijn tweede club in één seizoenDabo schreef:Een aansluitingsformulier is er niet persé om een speler in de 1ste ploeg te moeten opstellen he. Die Turk is ook al een half jaar bij Heist aangesloten maar kan niet voor de 1ste ploeg spelen.DAVILA schreef:Aansluitingsformulier
Dit is een element dat mij niet bekend was: 'aansluitingsformulier dat op 2 september aanvaard werd door de KBVB'
Deinze gaat dat nog winnen !
Als de KBVB als vereniging de aansluiting aanvaard en dat één van de organen van diezelfde vereniging dit veel later terugdraaid kan volgens mij niet !