KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door DAVILA »

Antwerp voorzitter Jan Michel in een kranteninterview (HNB) na de blamage op Dessel:

'Deze club leeft weer, maar als je zo absurd slecht speelt jaag je de mensen gewoon weg. Ik eis eerherstel in Heist, al is dat ook weer zo'n match waar ik op voorhand geen goed gevoel bij heb.'

Van vertrouwen gesproken... :D :D :D
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door eSKaa »

Ik hoop dat 3 dagen te weinig is om de neuzen in dezelfde richting te doen wijzen, maar wees maar zeker dat die furieus gaan starten. Die zullen de preek van hun leven gehad hebben.
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door eSKaa »

Dit jaar geen voorverkoop of gesloten loketten?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door hesteneer »

in dessel 1250 bezoekende tickets + hele hoop in thuispubliek...
ired
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 aug 2012, 01:53

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door ired »

Na de triestige vertoning in Boussu-Dour en de schandalige wedstrijd op Dessel moet er niet al te veel volk van ons verwacht worden vrees ik. Velen zullen wel andere (leukere) plannen hebben om hun zondagnamiddag te vullen.

De reden dat er trouwens Antwerpvolk in de Desselvakken zaten (waaronder ikzelf) was omdat de signalisatie buiten het stadion zeer onduidelijk was. We hebben aan toevallige voorbijgangers de weg moeten vragen richting het stadion waardoor we bij de thuissupporters terecht kwamen… En het feit dat men bij de thuissupporters 10 euro moest betalen en in het uitvak 13 euro zal er ook wel voor iets tussenzitten. Voor een gezin van 4 is dat dus eigenlijk 3+1 gratis.

Ach ja, voor zondag, ik ben er zoals de vorige jaren weer op voorbereid dat we een zeer moeilijke wedstrijd tegemoet gaan.
Net zoals de spelers van Dessel zullen jullie super gemotiveerd voor de dag komen en zullen die van ons weer denken dat ze makkelijk zullen winnen.
& dan nog: moesten ze vertrouwen en inzet hebben (waar ik dus voor vrees), zal het nog lastig worden want er wordt veel te veel op de lange bal gespeeld (iets wat onmogelijk is op kleine veldjes zoals dat van Dessel, Heist, Boussu-Dour, ...)

Ik woon zelf in Nijlen dus voor mij is het sowieso een plezante verplaatsing 'achter den hoek'. ;)
Tot zondag!
| Fan of Royal Antwerp Football Club |
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door DAVILA »

Ach ired, voetbal blijft voetbal. Dat jullie nu met een bang hart naar Heist afzakken begrijp ik wel maar... een ijzeren regel uit het voetbalspel 'de gemakkelijkste matchen (op papier) zijn vaak de moeilijkste' - zie Dessel-Antwerp - en omgekeerd 'de moeilijkste matchen (op papier) zijn vaak de gemakkelijkste' (na de 5 - 0 kondigt Heist zich, op papier, als moeilijk aan). Feit is dat op lange termijn de profploegen, Antwerp incluis uiteindelijk in de linkerkolom belanden en de niet-profploegen in de rechterkolom. In deze faze van het kampioenschap zit iedereen nog fysiek fris en mentaal scherp en kan iedereen van iedereen winnen (bekijk de recente uitslagen), wacht half november maar af...
Ondertussen is het voor Antwerp (STVV, Westerlo...) zaak om met de kopgroep mee te zijn. Concludeer nu niet dat we het jullie gemakkelijk gaan maken, anderzijds ontbreekt bij ons in de verdediging centraal en op de linksback een vaste waarde, op de flanken liggen de eerste keuzes zowel op links als rechts ook in de lappenmand. We moeten het op die posities doen met jonge gasten met nauwelijks tweede klasse ervaring. Dient gezegd dat alle spelers die de gekwetsten vervingen het op Westerlo (Beker) en tegen Tubize heel goed deden. Hopelijk zien we een mooie, sportieve wedstrijd met een terechte winnaar.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------------------------

KURT VAN DOOREN IS KLAAR VOOR EEN NIEUWE STUNT TEGEN DE GREAT OLD

‘We kijken ernaar uit’

Na de thuiszege tegen Tubeke is de kop eraf voor Heist. Het kijkt nu vol vertrouwen uit naar het duel van morgen met Antwerp. Vorig seizoen werd tweemaal van de Great Old gewonnen en Kurt Van Dooren is klaar voor een nieuw kunststukje.
De 34-jarige Van Dooren is ervaringsdeskundige. Met Germinal Beerschot vocht hij menig duel met Antwerp uit en vorig seizoen was hij ook van de partij toen Heist tweemaal won.

‘De derby's tussen GBA en Antwerp kun je niet vergelijken met een wedstrijd tussen Heist en Antwerp, maar het is voor ons toch ook één van dé matchen van het jaar’, stelt Van Dooren.

‘We kijken er reikhalzend naar uit. In dit soort matchen kunnen we altijd iets meer, zeker in eigen stadion.’

De 3-0-thuiszege tegen Tubeke heeft voor vertrouwen gezorgd. Bovendien verloor Antwerp woensdag met 5-0 in Dessel.

‘Dat had natuurlijk niemand zien aankomen. Wie die uitslag gepronostikeerd had, heeft veel geld gewonnen’, lacht de verdediger. ‘Het toont nogmaals aan dat het niveau van de clubs in tweede klasse dicht bij elkaar ligt. Geen enkele ploeg startte met zes op zes.’

‘Dat wij woensdag onze eerste overwinning boekten, deed deugd. Vorig jaar moesten we tot half november op onze eerste thuiszege wachten. Het is ook duidelijk dat ons spel in stijgende lijn gaat.’

‘Tegen Boussu Dour was het niet goed, maar in de bekermatch in Westerlo speelden we al erg verdienstelijk. Tegen Tubeke hebben we het goede van die match bevestigd.’

Rugklachten

Van Dooren sukkelde met problemen aan de rug, maar werd wél succesvol klaargestoomd voor de wedstrijd tegen Tubeke. Ook tegen Antwerp zal de verdediger er staan.

‘De matchen volgen elkaar snel op, dus het is niet makkelijk om topfit te raken. Maar ik ben klaar om weer te spelen. Na die negentig minuten zal ik misschien een wrak zijn, maar dat gaat snel over.’

Wie zijn partner centraal achterin wordt, is nog niet duidelijk. Grant en Put sukkelen met blessures.

‘Tegen Tubeke stond Mathias Moeyersons naast mij. Hij werd aangetrokken als rechtsachter, maar speelde in de jeugd van Club Brugge ook centraal.’

‘We hebben samen de nul gehouden, dus waarom geen twee keer op rij?’, redeneert Van Dooren.

Bron: http://www.sportwereld.be
dokterrudi
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 sep 2012, 20:29

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door dokterrudi »

Speeldag 3 : 02/09/2012 KSK Heist - R.Antwerp F.C. [15:0
door SantaLilHelper » 01-09-2012 12:45

afwezig, ik steek mijn geld niet meer in zo'n klein boerenploegske om onze mislukte vedetten weer te zien afgaan..

4-0 verlies of een 3-1 verlies, en Sengier is de beste van RAFC op het plein..
Dus de rest van die vodden zijn weeral niks waard.
70 years old..
That's when I can't hold my shit within, so I shit myself..
Cause i'm so sick and tired of shitting on everybody else!
SantaLilHelper
Junior


Berichten: 1808
Geregistreerd: 04-06-2010 16:19
Woonplaats: 2600
Slagzin: Loved by few, hated by I don't give a f*ck!

KLEIN BOEREPLOEGSKE !!!!!

bron : Antwerpforum
ired
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 aug 2012, 01:53

Re: 2/09 15h00 KSK HEIST - RAF ANTWERP

Bericht door ired »

Nu quote ge ook wel een figuur. Die wordt wel meermaals uitgelachen op ons forum. ;) Niks van aantrekken.
| Fan of Royal Antwerp Football Club |
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door Dabo »

Uitslag 1-2. Heistse goal, Thomas Stevens
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door DAVILA »

Eerste helft gelikopgaand ook wat kansen betreft. Antwerp met wat geluk bij het eerste doelpunt, poging gered door Ruttens maar Antwerp speler komt opnieuw aan de bal en scoort. Vermeiren treft de lat, Antwerp scoort (te) simpel de 2-0, ook de ruststand. Tweede helft Antwerps technisch meesterschap en balbezit zonder veel doelgevaar. Gaandeweg knokt Heist zich terug in de match en het laatste kwartier kruipt Antwerp door het oog van de naald, kansen voor ondermeer Van Roosbroeck, Stevens en Criel. Vijf minuten voor tijd scoort Stevens eindelijk de aansluitingstreffer maar het is te laat. Degeling startte op de LB positie ipv Pittoors (geschorst). Bij de rust brengt Cis Reynders in op die positie en Degeling schuift een rij op in de plaats van Rijmenams. Degeling speelt weer een dijk van een match. Ontgoocheld in het resultaat niet in het geleverde spel.
Twee randbemerkingen: één ik ben het beu steeds maar te horen dat 'de tegenstrever voetbaltechnisch' beter was, alsof dat de enige wapens in het voetbal zijn... Als Antwerp de Heistse mentaliteit had dan verloor het nooit met 5-0 op Dessel. Twee: het op zijn zachtst gezegd lauwe (voornamelijk tribune) publiek, vervangen spelers krijgen nauwelijks een aplaus, aanmoedigen zijn niet te horen. Ons team verdient beter.
Hoopgevende prestatie naar de toekomst toe.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door hesteneer »

gezellig middagje op terras met antwerp supporters (na buiten gezet te zijn in ons eigen heist). Dan maar antwerp truike aangedaan en in bezoekend vak gaan staan.....lekker sfeertje en toffe stewards daar! ;)
ired
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 aug 2012, 01:53

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door ired »

Gij wordt graag betast door stewards ofwat? :lol: Persoonlijk vind ik het echt degoutant hoe wij behandeld worden (fouilleren, tassen uitladen, ...) Vooral omdat ze ons goed genoeg kennen (gaan elke match kijken) en het toch blijven doen, alsof ze ons willen klote.
Persoonlijke mening over de wedstrijd dan: ik vond het een goede wedstrijd van ons. We controleerde het middenveld en we konden zowaar passes in de voet geven, iets wat in Dessel NIET lukte. Ik vond het eerlijk gezegd een verassing dat we zo makkelijk de wedstrijd controleerde ondanks gevaar van Heist dankzij een paar vrije trappen.

Tot op den Bosuil!
| Fan of Royal Antwerp Football Club |
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door DAVILA »

De beelden gezien op ATV en RTV... wat een verschil, beide samenvattingen duren nauwelijks een minuut of hoogstens twee, bij ATV niks van de Heistse kansen in het slotkwartier, bij RTV wel...
Bij ATV een arrongante Van Wijk die vond dat zij de drie, vier, vijf nul lieten liggen... graag de beelden Brochetto, waarheid is dat het bij Van Wijk het laatste kwartier dun door de broek liep, hij heeft meer op zijn uurwerk zitten kijken dan naar de match :D :D :D Hoe klein kun je zijn, nergens een woordje van lof voor de tegenstrever, als mens een grote NUL. Mij hoor je niet zeggen dat Antwerp onverdiend won maar als elke vorm van nuance verdwijnt...
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door DAVILA »

Terzijde: nummers 14 en 25 bij Antwerp waren (denk ik) de MAN U huurlingen: schitterende voetballers, daar gaan ze op de Bosuil nog plezier aan beleven, en zeggen dat die mannen pas in de loop van de week arriveerden...
Enfin, binnen een paar jaar zien we die in de Champion's League ;)
Plaats reactie