Ja en wij winnen na 90', Geel sneuvelt na verlengingen en een penalty sessie die duurt tot na middernachthesteneer schreef:me als enige verschil da wij in de winning flow zullen blijven

Die zijn gaar op zaterdagavond !
Ja en wij winnen na 90', Geel sneuvelt na verlengingen en een penalty sessie die duurt tot na middernachthesteneer schreef:me als enige verschil da wij in de winning flow zullen blijven
Het bezoekersvak telt wel 1332 plaatsen (cijfers op site Standard) maar niettemin: mooi !hesteneer schreef:Update tickets:
Op dit moment zijn er reeds een 400-tal tickets de deur uit. Vermoedelijk zullen wij voor de eerste en wss ook laatste keer in de clubgeschiedenis voor een uitverkocht bezoekersvak zorgen!
Dit op een late woensdag avond, in Luik => klein applaus voor onszelf toch wel!
Das in 2 delen daar.. wrrs krijge we alleen da bovenste gedeelte..DAVILA schreef:Het bezoekersvak telt wel 1332 plaatsen (cijfers op site Standard) maar niettemin: mooi !hesteneer schreef:Update tickets:
Op dit moment zijn er reeds een 400-tal tickets de deur uit. Vermoedelijk zullen wij voor de eerste en wss ook laatste keer in de clubgeschiedenis voor een uitverkocht bezoekersvak zorgen!
Dit op een late woensdag avond, in Luik => klein applaus voor onszelf toch wel!
klenne is dat achter een goal ?klenne schreef:DAVILA schreef:Das in 2 delen daar.. wrrs krijge we alleen da bovenste gedeelte..hesteneer schreef:Update tickets:
Het bezoekersvak telt wel 1332 plaatsen (cijfers op site Standard) maar niettemin: mooi !
Thx, ik neem mijn verrekijker meeNaas schreef:Yep, dat is zeer hoog in de hoek achter de goal