5 uur bus...wedden dat dat een zware verplaatsing wordt? (behalve voor raul die dan een bak fanta moet voorzien...maar ook dat valt niet te onderschatten

Ik ken mensen die in die bus een stel bedden kunnen plaatsen...dan is dat allemaal toch niet zo erg !!!hesteneer schreef:cool !!!! een matchke tegen heerenveen !!!
5 uur bus...wedden dat dat een zware verplaatsing wordt? (behalve voor raul die dan een bak fanta moet voorzien...maar ook dat valt niet te onderschatten)
het ruikt hier naar gratis reclame...doe zo verder Johan!Johan Gazon schreef:Ik ken mensen die in die bus een stel bedden kunnen plaatsen...dan is dat allemaal toch niet zo erg !!!hesteneer schreef:cool !!!! een matchke tegen heerenveen !!!
5 uur bus...wedden dat dat een zware verplaatsing wordt? (behalve voor raul die dan een bak fanta moet voorzien...maar ook dat valt niet te onderschatten)
Stijgen kan niet in onze reeks. Dit is het hoogste. Profvoetbal staat niet boven ons maar naast ons. Instappen in die andere competitie kan je alleen mits een aantal hier gekende voorwaarden. Veel mensen moet nog echt af van dat denken in 1ste, 2de, 3de enz... De kampioen van het liefhebbersvoetbal gaat ook niet in 4de provinciale spelen.hesteneer schreef:Das nu is de nagel op de kop seh dabo
Alleen blijf ik het een beetje spijtig vinden dat het uiteindelijke doel (stijgen) van voetbal, voor ons waarschijnlijk niet haalbaar is. De supporters van Heist snappen dat wel...maar het neemt de spanning, en ook in mindere mate, het publiek een beetje weg.
We hebben ons alvast heel goed geamuseerd. Een verdiende overwinning voor ons Lommel. Na de match nog pintje gedronken met enkele spelers van Heist en zij gaven het ook toe dat Lommel een klasse sterker was. Zit zeker talent in jullie ploeg, maar ik denk dat Lommel meer in huis heeft en dat ook bewezen heeft!hesteneer schreef:Blijkbaar kennen ze ons in Lommel alleen van de laatste periode onder de Cis...en denken ze daar dat ze God de vader zijn.
"eens een keer durft voetballen" Groenwit?
Ik vermoed dat jij straks oogjes zal trekken als je onze youngsters ziet voetballen. Ik kan u verzekeren dat wij al 1.5 seizoen voetbal spelen, waarvan wij de laatste 2 maanden een spelletje op de mat brengen waarvan menig ander ploegje en hun supporters alleen maar kunnen dromen!
Groenwit, hou volgende spelers maar goed in het oog: Bounou, Webers, Englebert, Ventose, Kabaye...
(ik vernoem Napoleone en Troonbeeckx bewust niet omdat zij de laatste weken echt slecht bezig zijn...wat zij in die ploeg staan te doen snap ik echt niet...pff...zo'n slechte voetballers) *ahum* *kuch* *ahum*
Anyway, ik hoop voor onze beste vriend Neven dat hij goed uitgeslapen is, want anders zou het wel eens kunnen zijn dat wij om 3u deze nacht nog op de tafels staan!
En nog iets: Hopelijk verplichten ze dan vanaf volgend jaar een overdekte tribune voor de bezoekers in 1B...als jullie dan toch een club met ambitie zijn!?!
#15op15
Tenminste ééntje die begrepen heeft wat ik al jaren zeg...eSKaa schreef:Het verschil tss een amateurploeg en een profploeg he mannekes...