Rond middernacht iets posten is geen goed idee zeker ?

DAVILA schreef: We verschieten onze laatste cartouche op Dessel: 48 p Heist 46 p
Pertinente vraag... Wie ? Hier antwoorden aubJohan Gazon schreef: Wie wil dit niet ??!!
't Is een beetje dubbel: van de ene kant heeft het wel z'n charmes dat iedereen gewoon gezellig naast/door mekaar kan staan; aan de andere kant heb ik het er ook wel moeilijk mee dat men tot drie keer toe die paar éénmalige sfeermakers die geen vlieg kwaad doen gaat aanspreken, maar dan niet ingrijpt als er door de bezoekende supporters met bier gegooid wordt. Gelukkig waren die mannen zo braaf (of zat?) dat ze zelfs daar niet moeilijk over deden.hesteneer schreef:En even ter info aan diegene die het wensen te lezen: Toch een leuk bezoekersvak dat wij hebben hé daar aan den overkant!
Ik heb hier echter een gepast voorstel voor: de thuismatch tegen Geel zetten we de bezoekende supporters (die trouwens geen doetjes zijn) terug bij ons, maar verhuizen wij naar de tribune. Het bestuur van Heist en mensen van de "veiligheid" mogen dan op onze plaats komen staan. Ik wens ze een gezellige match toe!!!!! NOT!!!!
Ah oei... Ik dacht dat er wel een statement mogelijk was aan den overkant. De aanlevering van drank is daar inderdaad een probleem. Al heeft daar ook nen tijd zo'n kraam gestaan.hesteneer schreef:en eum raul...ik bedoelde ons grote tribune hé, aan den overkant is geen gerstenat verkrijgbaar