Bron: HNB
Jammer genoeg kon ik vandaag niet aanwezig zijn! Hoe zat het met de nieuwkomers? Positieve indruk/negatieve?DAVILA schreef:Uitslag 1-3
Na een gelijkopgaande eerste helft 0-0 tegen een Genk met oa Seck, Karelis, Ndongala.
Na rust een fel vertimmerd Heist tegen een nauwelijks gewijzigd Genk.
Karelis zorgt voor 0-2 op het uur met twee goals in twee minuten. De gekende buffelstoot van Seck op corner zorgt voor de 0-3
Ventose zorgt voor een mooie eerredder, Tambeur krijgt een applaus vervanging: een ovatie van de Genk supporters: die kan morgen blijgezind naar zijn werk
HeistseZwaan2220 schreef: Jammer genoeg kon ik vandaag niet aanwezig zijn! Hoe zat het met de nieuwkomers? Positieve indruk/negatieve?
Hoe deed Benhamou het? Was hij er weer bij na zijn blessure, of is die nog niet terug? Aangezien ik die vorig jaar tegen ons zeer sterk vond, verwacht ik wel iets van hem?Johan Gazon schreef:HeistseZwaan2220 schreef: Jammer genoeg kon ik vandaag niet aanwezig zijn! Hoe zat het met de nieuwkomers? Positieve indruk/negatieve?
Eerste helft was KSK zeker niet de mindere van Genk. Gisteren was ik gaan kijken naar de training en het viel me op dat onze KSK spelers technisch en fysiek in orde zijn...vandaag viel me dit weer op: ze moesten niet onderdoen voor de hogergeklasseerde eerste-klassers van Genk. Met wat meeval hadden we 1-0 of zelfs 2-0 kunnen voorgestaan hebben ! Troonbeeckx liet zien dat hij in vorm is en strooide met de vele mooie voorzetten. KSK had meer kansen dan onze Limburgse tegenstanders !
Tweede helft werd de ploeg van KSK zo veelvuldig gewijzigd en dit ten koste van de kwaliteit, zodat we nogal vlug op achterstand kwamen.
Toch maak ik me zorgen over het aanvallende compartiment van KSK ! Van Ventose en Troonbeeckx moeten we niet de vele doelpunten verwachten zoals van Bounou, Kabeya en Napoleone. De spelers die wij in de eerste en tweede helft in de spits zagen overtuigde me niet..of zijn ze nog niet in vorm ?? Misschien in de "solden-periode" nog wat (aanvallende) koopjes aanschaffen ??!!