K.SK Heist - K.Rupel Boom FC, zaterdag 07 september, 20:00h.
Scheidsrechter: Jonas Timmermans
1ste ass.-scheids.: Jonas Willems
2de ass.-scheids.: Toon Valgaeren

Johan Gazon schreef: 03 sep 2019, 17:30 Boom zal heel geprikkeld naar Heist komen !!! Opletten dus.
Ze zijn wel hun beste speler Hens kwijt precies !
Heb de beelden ook ondertussen gezien. Strafschop was idd terecht voor jullie. Maar die van ons was ook een loepzuivere en die fluit hij dan weer niet. Achja ik hoop die ref niet vaak meer te zien. Ik heb me 90 minuten zitten ergeren in dat mens. Spijtig want het was een leuke wedstrijd die absoluut een betere leiding verdiende.eSKaa schreef: 08 sep 2019, 17:30 Inderdaad, een match met 2 gezichten. Ik vond Boom in de eerste helft geen sterke tegenstander. Dat dat onterecht is, hebben ze laten zien in die 2e helft.
Wat betreft enkele 'fases'. Als ik de beelden zie, heeft de scheids gelijk ivm de penalty. Handen zijn ver van het lichaam, ontnemen doelkans, enz.. Terechte strafschop. Maar, inderdaad, in de 2e helft verdiende Boom er ook ééntje. Voor de rest mogen we Fré bedanken, die echt zotte reddingen uit zijn handschoenen schudde. En als hij dan toch geklopt was, waren er nog de paal en Englebert om hem bij te staan.
Dit moet onze ploeg toch even wakker schudden! Als we volgende wedstrijd spelen als de 2e helft tegen Boom, krijgen we er een koppel binnen.
Maar 'als' is voor volgende week. 6 op 6, dus je kan met een gerust gemoed werken naar die wedstrijd volgende week. Nu nog eventjes genieten! (of afzien, als ik mijn kater in rekening breng..)