DAVILA schreef: 03 sep 2022, 21:32
3-1
Bron: Twitter
Er waren best wat zotten (zo heet je tegenwoordig als Heist supporter) mee. Waarom jij twitter volgt is me een raadsel..
Maar bon, de uitslag klopt.
Das ook alles wat klopte. Wij gaan een lang en moeilijk seizoen tegemoet, het goeie voetbal tegen Dessel bleek een toevalstreffer.
Onze coach maakte een -toegegeven- degelijke startopstelling, die redelijk snel rendeerde. De gelijkmaker voor rust (we waren al verwittigd door een offside-goal) was terecht te noemen, beide ploegen hielden elkaar in evenwicht.
Na rust een fel Thes, en een mak Heist. Dat resulteert snel in een tegentreffer, en als je de match zag wist je al dat we dit niet zouden rechttrekken.
Het inbrengen van Orye kon Thes niet verontrusten, en op counter maakten ze de 3-1.
Nys pakt 2x geel dus rood, en we spelen nog een tijdje met 10.
Het blijft bij 3-1. Op basis vd 2e helft zeker een terechte uitslag.
Ik stel me vragen, veel vragen. En ik ben niet alleen. Ik hoop dat er nog genoeg anderen zijn die zich ook vragen stellen. Soit. We moeten bouwen. Het zal geen seizoen worden om top 5 te spelen. Bouwen. En rap.
PS: ik heb lang gedaan over dit stuk. Veel gewist, herschreven, gewikt en gewogen. Denk eraan. K had het in 3 woorden kunnen zeggen ook.