Je speelt een zeer goede wedstrijd, met 800 corners in de eerste 15 minuten, laat Lokeren nooit in de wedstrijd komen en wordt dan geflikt door een stel randdebielen die het niet waard zijn ooit nog een match te vlaggen en/of te fluiten. We kunnen ons allemaal onze vriend Marco Chetta nog herinneren, wel dit kwam aardig in de buurt! Moedwillig, tot op zijn minst 3x toe, geen penalty fluiten terwijl heel het aardig gevulde stadion gezien had dat dit bewuste handsballen waren. Ik had dan ook het geluk om ze na de match in persoon te ontmoeten toen ik een frietje aan het steken was. Ik vroeg hen dan ook met welk lichaamsdeel ze hun piemeltje moeten vasthouden. Tot mijn grote verbazing kende ze dit. Gelukkig ben ik de laatste 5 jaar een beetje volwassener geworden, anders had de mayo in hun gezicht geplakt.

Maar wat mij het meest ergerde waren onze 2 ex vrienden Simon Vermeiren en SVA (Sorry, maar zijn naam kunnen mijn vingers niet getypt krijgen). Simon die vanop de bank ALTIJD rood moest gekregen hebben, die na de match vrolijk handshakes staat uit te delen nadat hij geen knikker geraakt heeft. Belachelijke vent. En dan...dan hebben we SVA die tot 15 min na de match de supporters van Lokeren staat op te zwepen, selfies staat te nemen, precies of hij is God de vader. Beste S, ge bent nen dikke ja-men-kloten, een strekeventje eersteklas, maar kunt helaas wel een beetje shotten. Nee man, neem eens een voorbeeld aan uw broer.
Hier moeten we nog steeds even van bekomen.