REGLEMENTSWIJZIGING
REGLEMENTSWIJZIGING
Vanaf nu mogen keepers hun vuisten gebruiken om goals te vermijden.
Na de precedenten Pasveer en Roef besliste de UEFA dit in de reglementen in te schrijven.
HOE IS ZO IETS MOGELIJK ???
DAT DIE ARROGANTE SCHEIDSRECHTERS EN VOETBALLEIDERS HIER NIET OP REAGEREN IS VERBIJSTEREND
DAT DE MEDIA DIT BLIJKBAAR NORMAAL VINDEN AL EVENZEER
SCHAF DE VAR OOK MAAR AF !!!
HOE KAN DE VOETBALWERELD NOG ERNSTIG GENOMEN WORDEN ???
EN NEEN IK BEN GEEN SUPPORTER VAN DE BENADEELDE PLOEGEN
Na de precedenten Pasveer en Roef besliste de UEFA dit in de reglementen in te schrijven.
HOE IS ZO IETS MOGELIJK ???
DAT DIE ARROGANTE SCHEIDSRECHTERS EN VOETBALLEIDERS HIER NIET OP REAGEREN IS VERBIJSTEREND
DAT DE MEDIA DIT BLIJKBAAR NORMAAL VINDEN AL EVENZEER
SCHAF DE VAR OOK MAAR AF !!!
HOE KAN DE VOETBALWERELD NOG ERNSTIG GENOMEN WORDEN ???
EN NEEN IK BEN GEEN SUPPORTER VAN DE BENADEELDE PLOEGEN
Re: REGLEMENTSWIJZIGING
Alle gekheid op een stokje (en frustraties blijkbaar), hier enkele voorstellen die door FIFA gaan bekeken worden om eventueel in te voeren als nieuwe regels:
Vernieuwing Offside regel (volgens principe Arséne Wenger):
*Een speler staat pas buitenspel als zijn volledige lichaam voorbij de laatste verdediger staat. Dit zou het beoordelen van buitenspel makkelijker moeten maken
Communicatie ref ivm VAR beslissingen:
*via speaker zal het publiek geinformeerd worden over de genomen beslissing door VAR en/of scheidsrechtersteam.
Aanvraag VAR consultatie:
*elk team zou een aantal VAR checks mogen aanvragen, vergelijkbaar met de video-referral bij het veldhockey.
Stopzetten wedstrijdklok:
*bij stilleggen spel zou de wedstrijdklok gestopt worden (blessures, VAR check, wissels,...) hierdoor wil men tijdrekken al doen verminderen.
Enkele dingen bij waar ik wel oren naar heb. Vooral dat tijdrekken steekt me enorm tegen. En als we dan die regel zouden invoeren, moet nadien ge-evalueerd worden of de effectieve speeltijd moet ingekort worden (bv naar 30 min) omdat we soms nog aan't sjotten.zouden zijn om 22u30
Vernieuwing Offside regel (volgens principe Arséne Wenger):
*Een speler staat pas buitenspel als zijn volledige lichaam voorbij de laatste verdediger staat. Dit zou het beoordelen van buitenspel makkelijker moeten maken
Communicatie ref ivm VAR beslissingen:
*via speaker zal het publiek geinformeerd worden over de genomen beslissing door VAR en/of scheidsrechtersteam.
Aanvraag VAR consultatie:
*elk team zou een aantal VAR checks mogen aanvragen, vergelijkbaar met de video-referral bij het veldhockey.
Stopzetten wedstrijdklok:
*bij stilleggen spel zou de wedstrijdklok gestopt worden (blessures, VAR check, wissels,...) hierdoor wil men tijdrekken al doen verminderen.
Enkele dingen bij waar ik wel oren naar heb. Vooral dat tijdrekken steekt me enorm tegen. En als we dan die regel zouden invoeren, moet nadien ge-evalueerd worden of de effectieve speeltijd moet ingekort worden (bv naar 30 min) omdat we soms nog aan't sjotten.zouden zijn om 22u30
Ik denk dat het reglement duidelijk genoeg is.
Het toepassen is wat anders,
Als die aanslagen van Pasveer en Roef niet worden bestraft is het zinloos nog meer regeltjes toe te voegen.
Voetbal is een simpel spelletje, hou het simpel.
Het toepassen is wat anders,
Als die aanslagen van Pasveer en Roef niet worden bestraft is het zinloos nog meer regeltjes toe te voegen.
Voetbal is een simpel spelletje, hou het simpel.
-
Ik vind dit toch wel een gemiste kans! De allerbelangrijkste regelwijziging wordt gewoon genegeerd. Vanaf heden zouden supporters 1x per helft een pis & drinkpoos moeten kunnen inlassen. Zo zouden er minder doelpunten gemist worden!
Alle gekheid op een stokje: Stop met al die regels. Keep it simple. De linnekesman kiest of het hoffsaait is of niet, zo zijn er meer en heviger discussies aan den toog. Enkel met de stopklok kan ik leven, maar wie gaat dit in godsnaam doen en duidelijk laten zien op het scorebord? In 1A mss wel, maar in 3de provincial? Ik betwijfel het.
Alle gekheid op een stokje: Stop met al die regels. Keep it simple. De linnekesman kiest of het hoffsaait is of niet, zo zijn er meer en heviger discussies aan den toog. Enkel met de stopklok kan ik leven, maar wie gaat dit in godsnaam doen en duidelijk laten zien op het scorebord? In 1A mss wel, maar in 3de provincial? Ik betwijfel het.
Ik doe mijn duid in het zakje wat betreft de regels.
Geen penalty voor aangeschoten ballen in de rechthoek. Veel te resultaat bepalend. Geeft hier een vrije trap in de rechthoek voor.
Buitenspel staan enkel als je volledig achter de laatste man staat moest al lang de regel zijn.
Geen penalty voor aangeschoten ballen in de rechthoek. Veel te resultaat bepalend. Geeft hier een vrije trap in de rechthoek voor.
Buitenspel staan enkel als je volledig achter de laatste man staat moest al lang de regel zijn.
Duidelijk meer gezond verstand hier dan bij de voetbal bonzen !
-
Na de match van gisteren stel ik nog een wijziging voor: laat de supporters de kans om een kl*tewissel van de trainer terug te draaien.
God straft onmiddellijk!
In die boksfase liep Roef een handbreuk op dus weken out !
In die boksfase liep Roef een handbreuk op dus weken out !