Ksk Heist - Eendracht Aalst (Beloften) 9-1 !!!!!

Plaats reactie
Dabo
Beheerder

Ksk Heist - Eendracht Aalst (Beloften) 9-1 !!!!!

Bericht door Dabo »

Doelpunten:

Simon Vermeiren 4
Jens Van Roosbroeck 2
Jimmy Fockaert 2
Rik Van Praet 1

Afbeelding
hesteneer

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst (Beloften) 9-1 !!!!!

Bericht door hesteneer »

en toch snap ik het nog steeds niet..hoe kan nu in godsnaam een speler zoals fockaert niet renderen in onze eerste ploeg?!?! om nog maar over Rymenants te zwijgen....
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:en toch snap ik het nog steeds niet..hoe kan nu in godsnaam een speler zoals fockaert niet renderen in onze eerste ploeg?!?! om nog maar over Rymenants te zwijgen....
Klopt hesteneer, ik heb de indruk dat als iedereen fit en beschikbaar is wij twee nagenoeg even sterke elftallen in lijn kunnen brengen... Als wij van de pakweg 25 goeie spelers in onze kern er nu eens een achttal konden ruilen voor twee toppers in tweede klasse...
foxy

Bericht door foxy »

Het mysterie "Fockaert" oplossen zou de ommekeer kunnen betekenen want we scoren bijna niet; door welke
type spelers moet hij omringd worden en hebben wij die ? Het is tijd om een combinatie Criel-Fockaert te
proberen, graag met ook Vermeiren als 3e spits erbij want die heeft blijkbaar ook veel scorend vermogen. Is er
een veldbezetting die dit mogelijk maakt ? Het is aan de coach om hier een antwoord op te vinden en aangezien
we die ene creatieve speler van hoog niveau niet hebben kan alleen nog de creativiteit van Cis en zijn staf een
mogelijke oplossing geven. Het kan niet dat een topscorer in 3e klasse het plots niet meer zou kunnen in 2e ;
het moeten ook geen 30 doelpunten worden; de helft kan voldoende zijn voor behoud; wie zoekt die vind toch ?
Peter

Bericht door Peter »

foxy schreef:Het mysterie "Fockaert" oplossen zou de ommekeer kunnen betekenen want we scoren bijna niet; door welke
type spelers moet hij omringd worden en hebben wij die ? Het is tijd om een combinatie Criel-Fockaert te
proberen, graag met ook Vermeiren als 3e spits erbij want die heeft blijkbaar ook veel scorend vermogen. Is er
een veldbezetting die dit mogelijk maakt ? Het is aan de coach om hier een antwoord op te vinden en aangezien
we die ene creatieve speler van hoog niveau niet hebben kan alleen nog de creativiteit van Cis en zijn staf een
mogelijke oplossing geven. Het kan niet dat een topscorer in 3e klasse het plots niet meer zou kunnen in 2e ;
het moeten ook geen 30 doelpunten worden; de helft kan voldoende zijn voor behoud; wie zoekt die vind toch ?
Criel-Fockaert is inderdaad een combinatie die zeker moet uitgeprobeerd worden in loop van volgende weken.
Wie er dan derde aanvaller wordt zou ik laten afhangen van tegenstander.
Extra creativiteit vooraan nodig of gevaar over flanken, dan Yus of Yannick Rijmenants laten starten (wat is trouwens het probleem met deze laatste, mentaliteit??, want eigenlijk zou die toch altijd moeten spelen met zijn snelheid en talent...).
Indien we tijdens match merken dat powerplay nodig is kan nog altijd Vermeiren of Stevens gebracht worden. Maar in geen van beiden zie ik een flankspeler.

Daarachter is het voor mij al iets duidelijker. Jorn speelt in steun van aanvallers met daarachter Webers en Neven of Degeling. En Vanderputte als backup.

Achteraan spelen dan Vandenbroeck, Grant, Van Dooren & Pittoors.
Of heeft Yannick bij STVV ook niet een tijdje linksback gespeeld?
We hebben in het verleden gezien dat aanvallend ingestelde spelers ons op de backposities nog veel diensten kunnen bewijzen (met Wijns op rechtsback & Sels op linksback hebben we toch mooie tijden beleefd).
Plaats reactie