Bron: GVA
Mens is 77jr, denk niet dat die nog veel te doen zal hebben met den bondPeter schreef:Niet echt verstandig om u als PR verantwoordelijke zo uit te laten over instantie waar je nog veel te maken mee zal krijgen, ook al is het misschien terecht.
Maar soit, 3e is inderdaad onze (en die van nog veel andere 2e klasseploegen) plaats. We zullen wel zien waar en tegen wie we volgend jaar spelen hé.
Hij spreekt in naam van de club in zijn hoedanigheid van PR verantwoordelijke.Kenenth KRBFC schreef:Mens is 77jr, denk niet dat die nog veel te doen zal hebben met den bondPeter schreef:Niet echt verstandig om u als PR verantwoordelijke zo uit te laten over instantie waar je nog veel te maken mee zal krijgen, ook al is het misschien terecht.
Maar soit, 3e is inderdaad onze (en die van nog veel andere 2e klasseploegen) plaats. We zullen wel zien waar en tegen wie we volgend jaar spelen hé.. Bovendien geeft hij aan ermee te willen stoppen.
Voor amateur of semi-amateurploegen zou derde klasse het hoogste goed moeten zijn. Wordt je daar kampioen dan zou je de landstitel voor amateurs op je conto moeten kunnen schrijven.Kriek schreef:Ik ben realist genoeg om te begrijpen dat het voor ploegen zoals Heist er momenteel eentje is, financieel uiterst moeilijk is om zich te handhaven in 2de, maar als supporter heb ik moeite met de gedachte van "we kunnen maar beter in 3de of 4de blijven met ploegen uit de buurt enz..". Dit wil eigenlijk zeggen dat we er best voor zorgen dat we niet meer promoveren naar 2de. Het doel moet toch elk seizoen zijn: zo hoog mogelijk eindigen ? Zoniet, bedot je je supporters toch ? Heb jij zin om 10 EURO te betalen voor een topper in 3de als je weet dat we deze topper eigenlijk liever niet winnen op het eind van de rit ? Hoe lang zouden Tom Boonen fans nog gaan kijken als ze weten dat hij wel een leuke rit wil rijden, maar zeker niet wil winnen ? Snap je wat ik bedoel ? Nu, ik hoop dat, mochten we ons nog sportief redden, er toch nog een efforreke gedaan wordt.