Transfers/vertrekkers 2013 - 214

DAVILA

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door DAVILA »

Vraag aan Heists bestuur: kan ik mijn hernieuwing van mijn abonnement herroepen ? Ik kocht een product met Neven er bij ? !
Inderdaad, een duidelijke uitleg is nodig, de supporters hadden geen probleem met derde klasse . Dit is volksverlakkerij !!!
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

met dit team speel je ook tegen de degradatie in derde.... dan speel je beter tegen de degradatie in 2de denk ik. Achteraan is het al een ramp... Keepers uit provinciale, Vandooren en moeyersons weg en geen vervanging.... 1 Blessure of schorsing en we hebben gewoon NIEMAND. En Als de chiro op kamp ga spelen we zo ie zo met 10. Een regelrechte schande. Degeling vertrekt, misschien was hij een speler die nergens echt top was, maar hij was er wel eentje die op verschillende plaatsen inzetbaar was... de cis zit nu met een zwaar probleem. Onze laatste hoop dat onze sterke driehoek op het middenveld ons kon redden is nu ook voorbij. Hopelijk is zijn pitoors en Ozcan dit jaar 100% zodat we tenminste nog flanken hebben. Vooraan missen we duidelijk een spits. Nog Criel, nog Vermeiren, Nog Remans zijn afwerkers...maar dat was Stevens ook niet.

Als er niet vlug een serieus antwoord komt van het bestuur in de vorm van 3 a 4 heel sterke transfers dan is dit echt het bewijs dat ook wij geen licentie verdienden. Een paar weken geleden lachten wij met de schande van Woluwe... maar ik denk dat men elders stillaan met ons aan het lachen is. De kern die we nu hebben is voor mij de zwakste is 5 jaar. Hoop en al middenmoot bevordering.... en doe Webers nog weg en je zakt nog een reeks....
hesteneer

Bericht door hesteneer »

mannekes ge moet ulle ni zo druk maken, zoals de peter zegt hebben we nog altij 3 spelers op overschot! :)
Klenne wa denkte? gaan we ook int bos gaan lopen tijdens hun eerste training, misschien maken we dan zo'n goede indruk dat ze ons direct een contract voorleggen ;)

Nu serieus...ergens kan je Glenn wel begrijpen hé. Ook hij zal misschien gehoopt hebben dat er sterkhouders bij zouden komen. Weer een seizoen tegen degradatie spelen zal hij niet zien zitten zeker?! Hopelijk had hij reeds bijgetekend en heeft lommel moeten betalen voor hem...misschien is er dan nu iets over om iemand aan te kopen?
hesteneer

Bericht door hesteneer »

"Nog Criel, nog Vermeiren, Nog Remans zijn afwerkers...maar dat was Stevens ook niet."

Ik weet nochtans met zekerheid dat Thomas gescoord heeft!!!! Dankzij hem kunnen wij naar Scherpenheuvel! Ik vind persoonlijk da hij moet meegaan...vanuit kapellen...
Raulgonzalezblanco

Bericht door Raulgonzalezblanco »

hesteneer schreef:mannekes ge moet ulle ni zo druk maken, zoals de peter zegt hebben we nog altij 3 spelers op overschot! :)
Klenne wa denkte? gaan we ook int bos gaan lopen tijdens hun eerste training, misschien maken we dan zo'n goede indruk dat ze ons direct een contract voorleggen ;)

Nu serieus...ergens kan je Glenn wel begrijpen hé. Ook hij zal misschien gehoopt hebben dat er sterkhouders bij zouden komen. Weer een seizoen tegen degradatie spelen zal hij niet zien zitten zeker?! Hopelijk had hij reeds bijgetekend en heeft lommel moeten betalen voor hem...misschien is er dan nu iets over om iemand aan te kopen?
Lommel heeft niets moeten betalen voor Neven. Hij had een amateurcontract ondertekend in Heist en daar moet Lommel niets voor betalen... Had hij een semi-prof contract ondertekend was het anders geweest...
hesteneer

Bericht door hesteneer »

das wel nen tegevaller natuurlijk!!!!
foxy

Bericht door foxy »

ik ben ook ontgoocheld in het vertrek van Neven maar als ik dan toch probeer positief te denken zie ik het
volgende mogelijk; Remans ontpopt zich als een nieuwe Jan Hendrickx die ook geen technische hoogvlieger was
maar altijd woog op elke verdediging met constante , slimme loopacties en duelkracht in de lucht. Daardoor
vinden andere spelers een hoger rendement met bvb 15 doelpunten voor Criel.
Yannik Rijmenants bloeit helemaal open in een andere rol en verhoogt het technisch voetballend vermogen van
ons team. Bram Put grijpt zijn kans en wordt een sterke , betrouwbare centrumverdediger. Thys doet geregeld
schitterende reddingen en pakt ook punten...Dit lijkt misschien op "wishfull thinking" maar volgens mij wel
realiseerbaar. Blijft nog het probleem van goede bankzitters ; nog enkele jonge beloften hoop ik dan.
Dit komend seizoen wordt weliswaar heel moeilijk maar tegelijk een mooie uitdaging voor de Cis om nog maar
eens voor een mirakel te zorgen waarin hij al enkele keren is gelukt. Het wordt zijn 15e seizoen in Heist en
dat is een topprestatie van formaat want die zijn zeldzaam. Eender welke trainer eender waar die langer dan
3,4 jaar bij eenzelfde club kan blijven levert al een sterke prestatie en wordt een heel goeie genoemd. Meer
dan 10 jaar is dan al buiten categorie zeker want daarvoor zijn naast vakbekwaamheid en goede resultaten
vooral communicatievaardigheid en aangename persoonlijkheid nodig. Dit alles samen vind men zelden
in één persoon alhoewel dat niet betekent dat hij in elk onderdeel de beste moet zijn.
Ik kijk dus toch opnieuw met grote belangstelling uit naar het komend seizoen en hoop dat alle supporters
het team zullen blijven steunen. Ik heb ook alle begrip voor de moeilijke budgetaire problemen waar het
bestuur mee te kampen heeft maar een blijvende "financiele" gezondheid op termijn is het belangrijkste
vind ik ook al betekent dat 3e of 4e klasse.Een gezonde ambitie kan dat zijn.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ja Foxy, en Zulte Waregem wint de Champions League...
Ruttens, Van Dooren, Neven, Degeling, Stevens, Fockaert, Moeyersons weg... Ozcan, Pittoors twijfelachtig Dat is nagenoeg een ganse tweedeklasseploeg... Niks met tweedeklasse ervaring in de plaats...
Nogmaals ik heb er geen problemen mee in derde te spelen met een competitieve ploeg als de financiën niet meer toelaten... Communiceer dat dan duidelijk naar de supporters : we stellen een kern samen binnen ons budget met enkele ervaren spelers aangevuld met jongere spelers en verhopen het beste. Nu liet men voortdurend uitschijnen dat men absoluut in tweede wil blijven en er een vaste waarde wil worden terwijl de kas blijkbaar leeg is...
Ik vind het erg voor de Cis waarvan men elk jaar het onmogelijke verwacht: naar de oorlog met katapulten tegen kalasjnikovs...
Het voetbal op een bepaald niveau degouteert mij meer en meer !
foxy

Bericht door foxy »

Ja maar, Davila, ooit won KV Mechelen wel de europacup bij eerste deelname en ook de europese supercup
en ooit werd Heist kampioen in 3e klasse toen iedereen dacht aan behoud enz... maar je hebt ook wel gelijk
dat het bestuur duidelijker mag zijn in haar mogelijkheden en beperkingen; jij hebt toch ook al menigmaal
erop gewezen dat een amateurclub die moet meedoen met clubs met dubbel- en driedubbele budgetten het
onmogelijk kan blijven volhouden ... het is dus ook weer geen echt verborgen kennis van zaken waarover
het bestuur weinig of niet communiceert. Blijf dus toch maar zo positief mogelijk en het verhaal van David
tegen Goliath blijft ook zijn charme behouden.
Ik blijf op de eerste plaats een VOETBALLIEFHEBBER en probeerzo van elke match te genieten , ook als onze
ploeg de mindere is maar haar uiterste best doet.
klenne

Bericht door klenne »

Als ge al bijgetekd hebt en dan toch nog vertrekt is idd ni de schoonste manier...

Ma zoals hesteneer zegt , en tis ne limburger dus dieje zal da ook ni op gehoopt hebbe da lommel zou kome en ergens kam die kans ook ni late schiete he , als ge altij zo ver moet rijde naar heist of een paar kilometer naar lommel... Klote voor ons maja das voetbal zekers zie maar naar mokulu van lokeren het gebeurd zelfsin eerste ze :roll:
jawadde

Bericht door jawadde »

klenne schreef:Als ge al bijgetekd hebt en dan toch nog vertrekt is idd ni de schoonste manier...

Ma zoals hesteneer zegt , en tis ne limburger dus dieje zal da ook ni op gehoopt hebbe da lommel zou kome en ergens kam die kans ook ni late schiete he , als ge altij zo ver moet rijde naar heist of een paar kilometer naar lommel... Klote voor ons maja das voetbal zekers zie maar naar mokulu van lokeren het gebeurd zelfsin eerste ze :roll:

Borgloon --> Lommel = 62 km 1u 3 min
Borgloon --> Heist = 71 km 1u 10 min

Bron : Google maps
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Spelersnieuws

Gisteren, 17 juni, heeft Glenn Neven ons telefonisch meegedeeld dat hij een overeenkomst bij Lommel getekend heeft, ondanks het feit dat hij reeds op 16 februari (!!) bij ons een (arbeids)overeenkomst getekend heeft voor het seizoen 2013-2014. Dit druist in tegen alle regels van fatsoen én de reglementen Wij zullen dan ook alle rechtsmiddelen uitputten tegen zowel de club als de speler.

Het bestuur van K.SK. Heist
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Dabo schreef:Spelersnieuws

Gisteren, 17 juni, heeft Glenn Neven ons telefonisch meegedeeld dat hij een overeenkomst bij Lommel getekend heeft, ondanks het feit dat hij reeds op 16 februari (!!) bij ons een (arbeids)overeenkomst getekend heeft voor het seizoen 2013-2014. Dit druist in tegen alle regels van fatsoen én de reglementen Wij zullen dan ook alle rechtsmiddelen uitputten tegen zowel de club als de speler.

Ik vreesde er al voor dat dit de waarheid zou zijn. Wij weten nu dat de club deze speler niet liet vertrekken. Glen Neven leek mij een beminnelijke gast. Hij zal wel opgestookt zijn door 'Lommel'. Voor mijn part procedeert men tegen deze club, tot zolang ze daar allemaal in een kartonnen doos onder een brug slapen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Voilà: dat is duidelijke communicatie, toch niet zo moeilijk hé...
Dat Heist hier slachtoffer is van de wet van de (financieel) sterkste is duidelijk. Nu is het zeer de vraag welk type contract hij bij ons tekende en wat het bondsreglement toelaat. Dat Neven zijn woord brak (en ondanks dat alles misschien reglementair verliep) is duidelijk. Ik heb heimwee naar de echte clubspelers genre Hendrickx. De laatste der Mohikanen zijn nu Grant, Ozcan en Webers (aan die zijn mouw moet ook nogal getrokken worden). Ik blijf erbij dat men mannen als Hendrickx, Van Asten, Van Vlasselaer en zelfs Weuts te vlot liet vertrekken (al geef ik toe dat ik de elementen die dit veroozaakten niet ken en ik dus eerder mijn emoties laat spreken dan mijn verstand)
Groenwit

Bericht door Groenwit »

Dabo schreef:

Ik vreesde er al voor dat dit de waarheid zou zijn. Wij weten nu dat de club deze speler niet liet vertrekken. Glen Neven leek mij een beminnelijke gast. Hij zal wel opgestookt zijn door 'Lommel'. Voor mijn part procedeert men tegen deze club, tot zolang ze daar allemaal in een kartonnen doos onder een brug slapen.
Ik zou me die moeite besparen, want Heist is in de fout gegaan door hem een amateur- en geen semiprofcontract voor te schotelen.
Plaats reactie