Transfers/vertrekkers 2013 - 214

hesteneer

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door hesteneer »

of hebben jullie geen kartonnen dozen genoeg? :) (kheb er hier nog wel enkele liggen)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

jawadde schreef:
klenne schreef:Als ge al bijgetekd hebt en dan toch nog vertrekt is idd ni de schoonste manier...

Ma zoals hesteneer zegt , en tis ne limburger dus dieje zal da ook ni op gehoopt hebbe da lommel zou kome en ergens kam die kans ook ni late schiete he , als ge altij zo ver moet rijde naar heist of een paar kilometer naar lommel... Klote voor ons maja das voetbal zekers zie maar naar mokulu van lokeren het gebeurd zelfsin eerste ze :roll:

Borgloon --> Lommel = 62 km 1u 3 min
Borgloon --> Heist = 71 km 1u 10 min

Bron : Google maps
hangt vant verkeer af hé :p de ring van geel/westerlo is ni om me te lache zelle!!!! :)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Groenwit schreef:
Dabo schreef:
Dabo schreef:Spelersnieuws

Gisteren, 17 juni, heeft Glenn Neven ons telefonisch meegedeeld dat hij een overeenkomst bij Lommel getekend heeft, ondanks het feit dat hij reeds op 16 februari (!!) bij ons een (arbeids)overeenkomst getekend heeft voor het seizoen 2013-2014. Dit druist in tegen alle regels van fatsoen én de reglementen Wij zullen dan ook alle rechtsmiddelen uitputten tegen zowel de club als de speler.

Het bestuur van K.SK. Heist
Ik vreesde er al voor dat dit de waarheid zou zijn. Wij weten nu dat de club deze speler niet liet vertrekken. Glen Neven leek mij een beminnelijke gast. Hij zal wel opgestookt zijn door 'Lommel'. Voor mijn part procedeert men tegen deze club, tot zolang ze daar allemaal in een kartonnen doos onder een brug slapen.
Ik zou me die moeite besparen, want Heist is in de fout gegaan door hem een amateur- en geen semiprofcontract voor te schotelen.
Een contract is een contract. Als je dat verbreekt staan daar regels tegenover. Dit kan zo maar niet. Op geen enkel niveau.
klenne

Bericht door klenne »

Groenwit schreef:
Dabo schreef:
Dabo schreef:Spelersnieuws

Gisteren, 17 juni, heeft Glenn Neven ons telefonisch meegedeeld dat hij een overeenkomst bij Lommel getekend heeft, ondanks het feit dat hij reeds op 16 februari (!!) bij ons een (arbeids)overeenkomst getekend heeft voor het seizoen 2013-2014. Dit druist in tegen alle regels van fatsoen én de reglementen Wij zullen dan ook alle rechtsmiddelen uitputten tegen zowel de club als de speler.

Het bestuur van K.SK. Heist
Ik vreesde er al voor dat dit de waarheid zou zijn. Wij weten nu dat de club deze speler niet liet vertrekken. Glen Neven leek mij een beminnelijke gast. Hij zal wel opgestookt zijn door 'Lommel'. Voor mijn part procedeert men tegen deze club, tot zolang ze daar allemaal in een kartonnen doos onder een brug slapen.
Ik zou me die moeite besparen, want Heist is in de fout gegaan door hem een amateur- en geen semiprofcontract voor te schotelen.
En dan nog , hij komt nimeer trug ze... Beter bezeg houde mee versterkingen das op dees moment wel iet belangrijker !! Snap de frustratie hier wel ik ben er ook ni goe van ma weg is weg in de voetbal ist nu eenmaal kome en gaan... En ok as den afstand al nix scheelt zalt wel de ambitie zijn zeker tis ne goeie sjotter he en lommel zoekt dees jaar eindlek is mee van bove te eindigen ask da zo lees :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

We zulle wel zien manne...der is nog tijd. De eerste match van het nieuwe seizoen is pas volgende week!
Raulgonzalezblanco

Bericht door Raulgonzalezblanco »

Een contract is een contract. Als je dat verbreekt staan daar regels tegenover. Dit kan zo maar niet. Op geen enkel niveau.
Hier moet ik je teleurstellen... Neven tekende een amateurcontract wat heel iets anders is als een semi-profcontract. Hier gaat Heist helaas dus niets tegenin kunnen brengen...
eSKaa

Bericht door eSKaa »

2 dagen weg en ik mis alle pret weeral :-)

Ik lees hier vanalles, en overal op gaan reageren is wa veel werk.

Ik ga maar 1 ding zeggen: Diegene die hier NU al de ploeg afbreekt tot een 'provinciaal' ploegske, moet geen abo mee kopen he. De ander spelers lezen dat forum hier ook. Als de supporters als niet meer gemotiveerd zijn, wat doet dat dan met de spelers? We stonden altijd al achter ons team, awel, fuck you, maar ik ga in provinciale ook nog zien. Als ze op ons al niet meer kunnen bouwen, op wie dan wel?
Spelers zullen ook wel vragen hebben bij het vertrek van Neven. Terecht, want ik heb die ook, maar de rest van het team zo liggen afbreken, is NOT DONE! Dan gade in uwe zetel naar een ploeg uit de JPL zien, en breekt die wat af.

Nu, ik versta dat er wel wa emotie bij gezeten zal hebben, dus ik zal ulle er ni te hard op liggen aanpakken.

Wat wel waar is: ons ploeg is niet voorbereid op blessures, kaarten, noem maar op. Of ons jeugdspelers gaan is ne keer zot doen, da kan ook. Van mij mag het.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Zoals gezegd eskaa, er is nog tijd hé! Van alle spelers die Davila opnoemde heeft moeyersons, oscan, pittoors, ruttens en fockaert in de terugronde bijna niks gespeeld...dus...geen man overboord(t?) !
Bram Put is voor mij de ideale man om Kurt te vervangen, Yannick heeft enkele zeer goede matchen gespeeld...dus aan hen om de ploeg tot een hoger niveau te tillen!
klenne

Bericht door klenne »

Heeft de jorn nu al bijgetekend of is dieje ook weg ?
Peter

Bericht door Peter »

klenne schreef:Heeft de jorn nu al bijgetekend of is dieje ook weg ?
Hij zou bij Lommel getekend hebben...anders zitten die met te veel Limburgers in de kern ;) .

Ach mannen we zien wel wat er gebeurt...als de pintjes maar smaken!!
Doef

Bericht door Doef »

Ik zal er alvast geen match minder voor komen kijken. En idd, zoals den Ackx zegt, we kunnen beter de spelers die blijven voluit steunen en er in geloven dan ze op voorhand af te breken. Mss is het voor sommige gasten ook een last die van de schouders valt, minder concurrentiestrijd...
klenne

Bericht door klenne »

Doef schreef:Ik zal er alvast geen match minder voor komen kijken. En idd, zoals den Ackx zegt, we kunnen beter de spelers die blijven voluit steunen en er in geloven dan ze op voorhand af te breken. Mss is het voor sommige gasten ook een last die van de schouders valt, minder concurrentiestrijd...
Idd en we winne thuis tege lommel mee 3-0 en feeste dubbel zo hard :twisted:
klenne

Bericht door klenne »

Op www.tweedeklasse.be vind ge uw andwoord se
Peter

Bericht door Peter »

Raulgonzalezblanco schreef:
Hier moet ik je teleurstellen... Neven tekende een amateurcontract wat heel iets anders is als een semi-profcontract. Hier gaat Heist helaas dus niets tegenin kunnen brengen...
Misschien toch maar contract afsluiten met goeie advocaat om in toekomst dit soort zaken te vermijden ;).

Zit er in dit soort amateurcontract voor bepaalde duur ook geen opzegperiode?
Indien dit het geval zou zijn kan je hem dus nog verplichten om paar keer over en weer te rijden...vrij kinderachtig ik weet het...maar dat is een contract tekenen en het dan paar weken voor start competitie eenzijdig verbreken ook hé...
Raulgonzalezblanco

Bericht door Raulgonzalezblanco »

Misschien toch maar contract afsluiten met goeie advocaat om in toekomst dit soort zaken te vermijden ;).

Zit er in dit soort amateurcontract voor bepaalde duur ook geen opzegperiode?
Indien dit het geval zou zijn kan je hem dus nog verplichten om paar keer over en weer te rijden...vrij kinderachtig ik weet het...maar dat is een contract tekenen en het dan paar weken voor start competitie eenzijdig verbreken ook hé...[/quote]

Op dit vlak kunnen wij in Lommel niet beter zitten. Onze sportief verantwoordelijke, Dirk Vandenboer, is advocaat van beroep... Vandaar dat Lommel ook zeer sterk in zijn schoenen staat... De regelgeving is zeer duidelijk! Heist heeft geen poot om op te staan...
Plaats reactie