Transfers/vertrekkers 2013 - 214

Peter

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Peter »

Op papier idd zeer goede transfer. Nodige ervaring, werkkracht en goede mentaliteit...
Galag

Bericht door Galag »

Ha, zalig.
Supertransfer :)

Dieje heeft nog bij ne maat van mij op school gezeten, straks eens gaan melden.
Ik vermoed dat Jonas nu wel hier ergens in de buurt woont, en niet meer in de West-Vlaanders ;-)
klenne

Bericht door klenne »

Da zou idd nen bangeleke transfer zijn 8-)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Galag schreef: Ik vermoed dat Jonas nu wel hier ergens in de buurt woont, en niet meer in de West-Vlaanders ;-)
Bellem, Oost-Vlaanderen volgens zijn Facebookpagina.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Da's maar 2 uur rijden (enkele rit), dus da valt goe mee :roll: . Misschien ne volvo van de club gekregen? :-)

Pé, ge weet het, articuleren he, als ge er op roept :-)
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

het wordt leuk op de linkse flank. Criel, Rijmenants en vandermarliere...allemaal voor dat ene plaatsje. Al zal er natuurlijk wel wat geschoven kunnen worden. Als het bestuur de rechtse flank met dezelfde kwaliteit kan versterken heb ik weer hoop.
Peter

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:Pé, ge weet het, articuleren he, als ge er op roept :-)
Na de Limburgse connectie beginnen we nu aan de West/Oost-Vlaamse... Ik hoop dat deze even succesvol zal zijn.
En eSKaa, ik articuleer toch altijd goed wanneer ik roep...iedereen heeft me (meestal toch) goed begrepen ;)
foxy

Bericht door foxy »

op eerste zicht een zeer goede aanwinst, eindelijk een speler met handelingsnelheid van 2e klasse,geeft de coach ook meer mogelijkheden op de flank en in de middenvelddriehoek. Is er nog zo'n opportuniteit mogelijk ?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

foxy schreef:op eerste zicht een zeer goede aanwinst, eindelijk een speler met handelingsnelheid van 2e klasse,geeft de coach ook meer mogelijkheden op de flank en in de middenvelddriehoek. Is er nog zo'n opportuniteit mogelijk ?
Akkoord Foxy, maar bekijk het plaatje in zijn geheel: kijk wie er allemaal weg is... Alleen kan Vandermarliere dat verlies niet compenseren er komt dus indien haalbaar best nog 'wat' bij. Spelers afwegen tegen mekaar is moeilijk, bv tov Neven winnen we aan techniek maar verliezen we aan fysieke kracht en gestalte (Vandermarlier 1.75m/66kg). Het zal het uiteindelijke collectief zijn dat het moet doen. Maar idd mooi werk van onze transfer cel ! Nog twee man van dat kaliber en we doen weer mee.
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

Gewoon maar een aanrader,Kenny Van Hoevelen wordt bij malinwa bij het grof huisvuil gezet,schande eigenlijk,maar bon,jammer voor hem natuurlijk!!
Niks voor ons??
Heeft toch wel een pak 1ste klasse-ervaring en zou voor Heist zeker een aanwinst zijn!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef: Dus stop met dat testen en tracht van al wat er aan vrije spelers uit onze regio rondloopt er een paar te strikken (vb Kenny Van Hoevelen 30j moet weg bij KV Mechelen, als zo'n speler niet meer in de kern thuis hoort van een play off 2 ploeg moet die zich dan niet richten op tweede klasse en zijn carrière na het voetbal voorbereiden ? Vb was recent Kurt Van Dooren)
Ok Malinwa, ik poste dat al enkele dagen geleden...Het moet natuurlijk wel haalbaar zijn...
Galag

Bericht door Galag »

't Is dat.
Zo'n Van Hoevelen is relatief jong en hoopt volgens mij toch nog op een eerste klasser hoor.
Voorlopig denk ik niet dat die in onze financiële mogelijkheden past.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Deze transfer wordt nu ook door het bestuur bevestigd.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Jonas van Kerckhoven, afgetest bij Heist en Lommel aan de slag in Oudenaarde.
etje

Bericht door etje »

Lees zonet dat Kevin Vandebergh mag vertrekken bij Westerlo, zou hij niets voor ons zijn ? Oké hebben met Remans al een nieuwe spits, maar Kevin is toch een man met een pak ervaring...
Plaats reactie