Voorbereiding/Oefenwedstrijden

DAVILA

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door DAVILA »

Welke oude bekenden zien we mogelijk terug bij Bornem ? In de eerste plaats natuurlijk Geets, verder doelman Nico Baert (oa VW Hamme, ondertussen al de 35 voorbij, verdediger Tim Vleminckx (Hamme, Wetteren), aanvallers Yannick Put (Antwerp, Sint Niklaas) en Vinnie Verhoeven (Beerschot waar hij niet doorbrak, daarna Hamme, Visé, Waasland Beveren, Hasselt... elk jaar een nieuwe ploeg). Ook nog Matthias Schaessens (beloften Club Brugge en zoon van)
eSKaa

Bericht door eSKaa »

De Vinnie?? Man, die gaat blij zijn om ons terug te zien. Ik denk dat de Pé zijn stembanden al aan't smeren is dan :)
Speelde vorig jaar (nu ja, zat op de bank) bij Visé, klopt dat?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:De Vinnie?? Man, die gaat blij zijn om ons terug te zien. Ik denk dat de Pé zijn stembanden al aan't smeren is dan :)
Nee, is al enkele jaren terug, ondertussen passeerde hij bij Waasland Beveren (toen nog tweede klasse) en verleden jaar bij Hasselt (Vinnie heeft waarschijnlijk een campingcar dat maakt de jaarlijkse verhuis gemakkelijker :D)
Peter

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:De Vinnie?? Man, die gaat blij zijn om ons terug te zien. Ik denk dat de Pé zijn stembanden al aan't smeren is dan :)
Ik zou ze extreem moeten smeren dan, want kan er jammer genoeg niet bijzijn. En om me vanuit Heist verstaanbaar te maken in Bornem...nee da's zelfs voor mij iets te moeilijk ;)
De Kevin en de Vinnie (precies leden van nen boysband) zullen het rustig hebben :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Bornem - Heist 3 -1. Goal Webers op penalty.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

3-1 eindstand.

Een degelijke eerste helft van Heist, waarin ik enkel te weinig tempo zag om Bornem echt te bedreigen. De 0-1 op penalty was mss niet de juiste manier, maar de voorsprong vond ik wel verdiend.
Enkele wissels onder de rust, en een totaal ander spelbeeld. Bornem baas, Heist krijgt niks meer klaar. Enkele fouten in de verdediging die ons zuur opbreken.

Kevin Geets, ge zijt nog altijd nen even grote aansteller als een paar jaar geleden! Geel pakken omdat ge uw frank bakkes niet kunt houden in een oefenmatch, faut le faire. Zelfs uw eigen supporters moeten u niet! Ik hoop dat ge komt lezen hier :-)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Slechte generale repetitie, schitterende première zondag ! :D
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Dat zal afhangen van wie er op het toneel staat dan. Mijn voorkeursteam zit in mijn hoofd, jammer dat de Cis er nog geen heeft...
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Heist na ontnuchterende nederlaag met voeten terug op de grond

Heist incasseerde tot zondag in vijf opeenvolgende oefenwedstrijden geen enkel tegendoelpunt. In een laatste oefenduel op het veld van Bornem moest het team van trainer Cis Bosschaerts zich drie keren gewonnen geven. Van een anticlimax gesproken.
SK Heist startte op Bornem met zijn vermoedelijke typeploeg. Met Raphaël Thys in doel, het kwartet Van den Broeck-Grant-Vanderputte-Rymenants achterin, de driehoek Webers-Vandermarliere-Rijmenams centraal en het aanvalstrio Criel-Remans-Vermeiren. So far, so good. In die opstelling werd Bornem in de eerste helft op een 0-1 achterstand geplaatst dankzij een strafschopdoelpunt van Bart Webers na een fout op Bram Criel.

‘We hadden na vijfenveertig minuten alle reden tot tevredenheid’, aldus T2 Hugo Van Doninck. Zoveel anders was het na de rust. Bram Put en de Engelse nieuwkomers Fisher en Bell vervingen Vanderputte, Criel en Remans. In die gewijzigde opstelling verloor Heist zijn greep op de wedstrijd. Bornem scoorde liefst drie keer en diende blauw-wit-groen na de 1-4 tegen Lierse een tweede nederlaag op zeven oefenwedstrijden toe. Ontnuchterend.

‘We bakten er in de tweede helft inderdaad niets meer van’, aldus de assistent van Cis Bosschaerts. ‘Zonder namen te noemen moet ik zeggen dat sommige spelers van wie geacht wordt dat ze zich tonen, in gebreke bleven. Er zat geen begeestering in ons spel. De wil om te winnen was niet langer aanwezig.’

Positief blijven

Een drama is deze nederlaag zeker niet. ‘Misschien komt het ons nog goed uit’, probeerde Van Doninck positief te blijven. ‘We staan nu terug met onze voetjes op de grond. Hopelijk worden hier de nodige lessen uit getrokken. Volgende zondag is het op Dessel voor de knikkers. Dan moet er zeker een andere mentaliteit aan de dag worden gelegd.’

Van nog bijkomende versterking is er helemaal geen sprake meer. Ook al was er die Nederlander van Roda JC die de trainersstaf kon bekoren. ‘Een goede speler maar voor zijn positie hebben we nu al keuze genoeg’, sloot Van Doninck ook dit hoofdstuk af.

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Van nog bijkomende versterking is er helemaal geen sprake meer. Ook al was er die Nederlander van Roda JC die de trainersstaf kon bekoren. ‘Een goede speler maar voor zijn positie hebben we nu al keuze genoeg’, sloot Van Doninck ook dit hoofdstuk af.

Ik snap niet goed waarom men spelers nog laat testen op posities die dixit Hugo al meer dan voldoende bezet zijn.
Misschien eens spelers testen voor posities die onvoldoende bezet zijn (de meeste sups weten welke dat zijn)... :(
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Van nog bijkomende versterking is er helemaal geen sprake meer. Ook al was er die Nederlander van Roda JC die de trainersstaf kon bekoren. ‘Een goede speler maar voor zijn positie hebben we nu al keuze genoeg’, sloot Van Doninck ook dit hoofdstuk af.

Ik snap niet goed waarom men spelers nog laat testen op posities die dixit Hugo al meer dan voldoende bezet zijn.
Misschien eens spelers testen voor posities die onvoldoende bezet zijn (de meeste sups weten welke dat zijn)... :(
Ik kan volege :D
Plaats reactie