SC VISE - KSK HEIST 4-1
Re: SC VISE - KSK HEIST 4-1
SK HEIST
Van Praet debuteerde bij onbeschikbaarheid van de twee flankverdedigers Pittoors en Van den Broeck (allebei liesblessure). Simon Vermeiren liep al in de eerste minuut een zwaar knieletsel op. Rijmenams nam zijn plaats in. Ook tweede doelman Vervoort viel uit. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht omdat gevreesd werd voor een hersenschudding. Bijkomende versterking is meer dan welkom. Misschien is het terughalen van doelman Jonathan Ruttens al een eerste optie. (lcp)
Bron: HNB
Van Praet debuteerde bij onbeschikbaarheid van de twee flankverdedigers Pittoors en Van den Broeck (allebei liesblessure). Simon Vermeiren liep al in de eerste minuut een zwaar knieletsel op. Rijmenams nam zijn plaats in. Ook tweede doelman Vervoort viel uit. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht omdat gevreesd werd voor een hersenschudding. Bijkomende versterking is meer dan welkom. Misschien is het terughalen van doelman Jonathan Ruttens al een eerste optie. (lcp)
Bron: HNB
Net als na de 2-7 tegen Antwerp hebben we na een 4-1 niet veel te zeggen. De beelden nog eens bekeken en toch weer een bizarre match. Vermeiren die direct uitvalt, bij 0-0 twee zuivere kansen voor ons, eerste tegengoal volgens het boekje waarschijnlijk geen buitenspel maar mijn gevoel zegt dat de man die centraal een meter (positie)offside staat toch deelneemt aan het spel: door zijn loopactie geeft hij de inspelende man een keuzemogelijkheid meer. Goal twee..., net na de rust strandt de aansluitingstreffer op de paal, goal drie... maakt Vervoort hier een fout ? De Visé speler loopt toch ook door ? (moeilijk te zien op de beelden)
We zitten duidelijk in de hoek waar de klappen vallen.
We zitten duidelijk in de hoek waar de klappen vallen.
Idd tzat ook ni mee.. Oke we waren gwn ni goe genoeg maar we hadde eve goe 0-2 kunne voorstaan..
Jammer van die tweede goal , mss wa last van zenuwen kweet het ni ma op dees niveau kan en mag het gwn ni...
Toch gaan we dieje jonge ni afbreken wnt heeft al laten zien da hij wel degelek goe kan keepen !!!
Zelfs tege 10 man krijge we nog een goal tegen en da hadde er zelfs 2 moete zijn..
Gelukkeg was er nog dieje neger van wezet da toch nog medelijden toonde en ipv de 5-1 binne te stampe ff de grasmat ga kussen
Zelden zo gelachen in een voetbalstadion 
Jammer van die tweede goal , mss wa last van zenuwen kweet het ni ma op dees niveau kan en mag het gwn ni...
Toch gaan we dieje jonge ni afbreken wnt heeft al laten zien da hij wel degelek goe kan keepen !!!
Zelfs tege 10 man krijge we nog een goal tegen en da hadde er zelfs 2 moete zijn..
Gelukkeg was er nog dieje neger van wezet da toch nog medelijden toonde en ipv de 5-1 binne te stampe ff de grasmat ga kussen

-
- Beheerder
ja ik vind het ook erg voor vervoort. Ik had echt een goed gevoel bij die jongen...maar ja 2 grote flaters, 2 keer op net dezelfde wijze. Ook tegen westel, toen hij trouwens voor de rest uitstekend keepte, ging hij is onder een bal door. Anderzijds vraag ik mij toch af waar we fysiek staan...Criel gaat alleen door maar komt plots niet meer vooruit en probeert dan maar af te leggen...Iedereen die ooit gevoetbalt heeft kent het gevoel, maar dit zou op dit niveau absoluut ni mogen. misschien is samen trainen met Archeampong van anderlecht, of was het nu dirkske kwanten?
vroege goals nekken heist
Voor Heist zit het bekeravontuur erop. Het werd geen prettige namiddag voor de Heistenaren. De al goedgevulde ziekenboeg kreeg er tijdens de wedstrijd nog twee klanten bij.
Simon Vermeiren pikkelde al na enkele minuten naar de kant. Doelman Niels Vervoort werd met een draagberrie afgevoerd. Heist, dat een vijftal spelers moest missen, kende al vroeg in de match een nieuwe tegenslag toen Vermeiren geblesseerd het terrein moest verlaten.
Het eerste gevaar was voor de thuisploeg. Nicolay verplichtte Vervoort, die opnieuw de voorkeur kreeg op Raphael Thys, tot een knappe beenveeg.
Een pegel van Dethier vloog maar net naast de paal. Net voor het halfuur opende Wezet via Lecomte de score. Hij legde een diepe bal beheerst in doel. Jammer voor Heist, want net daarvoor had Criel de 0-1 aan de voet. Hij besloot op de keeper. Op het halfuur verdubbelde Wezet zijn voorsprong. Een voorzetschot van Dethier dwarrelde in doel. Na de pauze schoten de bezoekers het best uit de startblokken. Na een mooie collectieve aanval belandde de bal bij Vandermarliere, die op de paal schoot.
Tien minuten na de rust haalde Vervoort de doorgebroken Lecomte onderuit. De jonge Heistse doelman moest met een draagberrie worden afgevoerd. Thys tussen de palen, strafschop voor Wezet en De Pever maakte er 3-0 van. Ondanks de ruime achterstand bleef Heist moedig weerwerk bieden. Criel miste op een zucht een voorzet van Rijmenants. Een kopbal van Webers ging nipt naast. Remans kopte uiteindelijk ook nog raak.
Wezet: Rausin , Etien, Vaccaro, Lecomte, La Mantia, Dethier, Englebert, De Pever, Laloux, Rherras, Nicolay.
heist: Vervoort, Rijmenants, Grant, Put, Van Praet , Vanderputte, Vandermarliere, Webers, Vermeiren, Criel, Remans.
DoelPunten: 25’ Lecomte 1-0, 30’ Dethier 2-0, 58’ De Pever 3-0 (strafschop), 87’ Cascio 4-0, 89’ Remans 4-1. veRvAnGinGen: 7’ Vermeiren door Rijmenams, 58’ Vervoort door Thys, 65’ Etien door Larocca, 81’ Nicolay door Cascio, 84’ Lecomte door Camara.
Gele kAARten: Rherras, Van Praet, Vaccaro, La Mantia.
RoDe kAARt: 66’ Vaccaro (2x geel).
toesChouWeRs: 200.
Bron: GVA
Voor Heist zit het bekeravontuur erop. Het werd geen prettige namiddag voor de Heistenaren. De al goedgevulde ziekenboeg kreeg er tijdens de wedstrijd nog twee klanten bij.
Simon Vermeiren pikkelde al na enkele minuten naar de kant. Doelman Niels Vervoort werd met een draagberrie afgevoerd. Heist, dat een vijftal spelers moest missen, kende al vroeg in de match een nieuwe tegenslag toen Vermeiren geblesseerd het terrein moest verlaten.
Het eerste gevaar was voor de thuisploeg. Nicolay verplichtte Vervoort, die opnieuw de voorkeur kreeg op Raphael Thys, tot een knappe beenveeg.
Een pegel van Dethier vloog maar net naast de paal. Net voor het halfuur opende Wezet via Lecomte de score. Hij legde een diepe bal beheerst in doel. Jammer voor Heist, want net daarvoor had Criel de 0-1 aan de voet. Hij besloot op de keeper. Op het halfuur verdubbelde Wezet zijn voorsprong. Een voorzetschot van Dethier dwarrelde in doel. Na de pauze schoten de bezoekers het best uit de startblokken. Na een mooie collectieve aanval belandde de bal bij Vandermarliere, die op de paal schoot.
Tien minuten na de rust haalde Vervoort de doorgebroken Lecomte onderuit. De jonge Heistse doelman moest met een draagberrie worden afgevoerd. Thys tussen de palen, strafschop voor Wezet en De Pever maakte er 3-0 van. Ondanks de ruime achterstand bleef Heist moedig weerwerk bieden. Criel miste op een zucht een voorzet van Rijmenants. Een kopbal van Webers ging nipt naast. Remans kopte uiteindelijk ook nog raak.
Wezet: Rausin , Etien, Vaccaro, Lecomte, La Mantia, Dethier, Englebert, De Pever, Laloux, Rherras, Nicolay.
heist: Vervoort, Rijmenants, Grant, Put, Van Praet , Vanderputte, Vandermarliere, Webers, Vermeiren, Criel, Remans.
DoelPunten: 25’ Lecomte 1-0, 30’ Dethier 2-0, 58’ De Pever 3-0 (strafschop), 87’ Cascio 4-0, 89’ Remans 4-1. veRvAnGinGen: 7’ Vermeiren door Rijmenams, 58’ Vervoort door Thys, 65’ Etien door Larocca, 81’ Nicolay door Cascio, 84’ Lecomte door Camara.
Gele kAARten: Rherras, Van Praet, Vaccaro, La Mantia.
RoDe kAARt: 66’ Vaccaro (2x geel).
toesChouWeRs: 200.
Akkoord Fredje, Vervoort en met hem de ploeg betaald leergeld, die jongen heeft iets in zijn mars maar misschien had die beter een kleinere stap gezet: eerste provinciale en dan na een paar jaar hoger mikken.fredjetrek schreef:ja ik vind het ook erg voor vervoort. Ik had echt een goed gevoel bij die jongen...maar ja 2 grote flaters, 2 keer op net dezelfde wijze. Ook tegen westel, toen hij trouwens voor de rest uitstekend keepte, ging hij is onder een bal door. Anderzijds vraag ik mij toch af waar we fysiek staan...Criel gaat alleen door maar komt plots niet meer vooruit en probeert dan maar af te leggen...Iedereen die ooit gevoetbalt heeft kent het gevoel, maar dit zou op dit niveau absoluut ni mogen. misschien is samen trainen met Archeampong van anderlecht, of was het nu dirkske kwanten?
Criel die aflegt... fysiek... Dat heeft alles te maken met het onderscheid prof/amateur, zwaardere en meer trainingen gevolgd door rust en verzorging... Ok dat geeft geen tientallen procenten meer maar wel net die procenten die bv Criel mogelijk te kort kwam in die actie.
Trouwens nog eens duidelijk stellen dat ondanks mijn gehamer op een profstatuut ik honderd procent achter onze spelers sta. Fantastisch wat Roel, Bart, Bram en al die anderen al jaren voor mekaar brengen in moeilijke omstandigheden. Dit seizoen zit werkelijk alles tegen.
Neen, daar ontbreekt geen '0'Dabo schreef:toesChouWeRs: 200.]Bron: GVA[/color]
Het bewijs dat ge geen volk nodig hebt om een profploeg op de been te houden maar... GELD !
En dat geld daar is toch ook al veel minder hoor. Moet zowat de slechtste profploeg van België zijn. Ik zag een 3de klasser tegen een 4de klasser voetballen. 2 rotslechte ploegen. Waar wij met deze selectie ooit een punt moeten gaan halen is voor mij een compleet raadsel. Pronostieken invullen is dan wel een makkie geworden.DAVILA schreef:Neen, daar ontbreekt geen '0'Dabo schreef:toesChouWeRs: 200.]Bron: GVA[/color]
Het bewijs dat ge geen volk nodig hebt om een profploeg op de been te houden maar... GELD !

SK HEIST LIKT ZIJN WONDEN NA NIEUWE MOKERSLAG IN BEKERMATCH TEGEN VISÉ
‘Er zijn geen excuses’
SK Heist incasseerde in zijn tweede bekerwedstrijd tegen Visé een nieuwe mokerslag. Blauw-wit-groen werd met zware 4-1-cijfers uitgeschakeld. Sommigen luiden de alarmklok, anderen relativeren.
Veertien dagen na de 2-7 blammage tegen Antwerp ging Heist opnieuw met de billen bloot. Dit keer in het bekerduel in Visé. Het team van trainer Cis Bosschaerts ging tegen zijn Waalse reeksgenoot met 4-1 onderuit. Zware cijfers.
Wél waren er het uitvallen in de eerste minuut van aanvaller Simon Vermeiren, vorige week nog goed voor twee doelpunten, een eerste tegengoal uit vermeende buitenspelpositie en een licht toegekende strafschop, die de 3-0 inluidde.
‘Je kan stellen dat de wedstrijdomstandigheden niet meezaten, maar daar mogen we ons niet achter schuilen. Er zijn geen excuses’, zegt Hugo Van Doninck, de assistent van Cis Bosschaerts. ‘Iedereen moet zich na deze nederlaag in vraag stellen, de trainers, de spelers, het bestuur. Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid opnemen.’
Of dat een vingerwijziging inhoudt voor het bestuur, wil Van Doninck niet met zoveel woorden zeggen. Wel is duidelijk dat, terwijl de uitbreiding van de accommodaties vorm krijgt, de spelerskern verder afkalft.
Toch blijft Michel Wijns, die instaat voor het sportief beleid, er rustig bij.
‘Wat Simon Vermeiren overkwam, is spijtig’, zegt hij. ‘Hij liep een scheur op in de mediale band van de knie. Mogelijk zijn ook de kruisbanden geraakt. Hij is voor minstens zes weken buiten strijd. De blessure van Niels Vervoort valt mee. Hij liep een lichte hersenschudding op’, aldus de broer van voorzitter Patrick Wijns.
Spoed
Dat de al smalle kern nog een belangrijke pion meer verliest, is geen reden tot paniek, vindt Michel Wijns.
‘We kijken altijd uit naar een opportuniteit’, zegt hij. ‘Daar is sowieso spoed mee gemoeid, want einde augustus loopt de transferperiode ten einde. Maar we gaan niet buiten ons budget. En zoals bij elke club is dat nooit hoog genoeg.’
De zware 4-1-cijfers mogen de supporters trouwens niet afschrikken, meent hij.
‘Ik ga ermee akkoord dat het spelpeil tegen Visé niet goed was, maar de cijfers zijn geen weergave van de waardeverhoudingen.’
Bron: http://www.sportwereld.be
--------------------------------
Jonah Remans (KSK Heist) scoort tijdens zijn debuut:
“Zware cijfers zeggen niet alles”
Het werd een donkere namiddag voor Heist in het dun bezette stadion van Wezet. Amper 200 mensen vonden het de moeite waard om deze bekermatch te aanschouwen, die door Heist verloren werd met 4-1.
Heist likte achteraf zijn wonden. Het uitvallen van doelman Vervoort en Simon Vermeiren was al even erg als de nederlaag. Toch was het niet allemaal kommer en kwel. Vraag dat maar aan Jonah Re- mans. De jonge Limburgse spits, in het tussenseizoen gehaald bij vierdeklasser Esperanza Neerpelt, stond voor het eerst in een officiële wedstrijd aan de aftrap en scoorde.
"Na mijn goal was ik even van de wereld, al geef ik toe dat het maar twee seconden duurde. Want bij een 4-0 achterstand en in de voorlaatste minuut besef je best dat de strijd dan al helemaal verloren is."
Toch had Remans geen slecht gevoel.
"Nee, omdat ik vind dat we toch ook onze kansen hebbenn gekregen. Ik heb er zeker een zestal geteld. Er waren twee sleutelmomenten: bij 0-0 miste Criel de kans op 0-1 en net na de rust trapte Vandermarliere op de paal. Neem daarbij ook nog onze ongelukkige tweede tegengoal (doelmanVervoort viel met de bal over de lijn, red.) en dan kom je toch tot de conclusie dat we zeker niet hadden moeten winnen, maar dat het ook wel beter was dan de droge 4-1 doet uitschijnen."
doelman afgevoerd
Simon Vermeiren moest al na vijf minuten naar de kant. Hij verdraaide zijn knie (scheur mediale band) en trok zondagavond nog naar het ziekenhuis. Ook doelman Vervoort liep averij op. Na een duel in de grote rechthoek bleef de man uit Berlaar minutenlang roerloos liggen. Vervoort werd naar het ziekenhuis gevoerd met een hersenschudding."
‘Er zijn geen excuses’
SK Heist incasseerde in zijn tweede bekerwedstrijd tegen Visé een nieuwe mokerslag. Blauw-wit-groen werd met zware 4-1-cijfers uitgeschakeld. Sommigen luiden de alarmklok, anderen relativeren.
Veertien dagen na de 2-7 blammage tegen Antwerp ging Heist opnieuw met de billen bloot. Dit keer in het bekerduel in Visé. Het team van trainer Cis Bosschaerts ging tegen zijn Waalse reeksgenoot met 4-1 onderuit. Zware cijfers.
Wél waren er het uitvallen in de eerste minuut van aanvaller Simon Vermeiren, vorige week nog goed voor twee doelpunten, een eerste tegengoal uit vermeende buitenspelpositie en een licht toegekende strafschop, die de 3-0 inluidde.
‘Je kan stellen dat de wedstrijdomstandigheden niet meezaten, maar daar mogen we ons niet achter schuilen. Er zijn geen excuses’, zegt Hugo Van Doninck, de assistent van Cis Bosschaerts. ‘Iedereen moet zich na deze nederlaag in vraag stellen, de trainers, de spelers, het bestuur. Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid opnemen.’
Of dat een vingerwijziging inhoudt voor het bestuur, wil Van Doninck niet met zoveel woorden zeggen. Wel is duidelijk dat, terwijl de uitbreiding van de accommodaties vorm krijgt, de spelerskern verder afkalft.
Toch blijft Michel Wijns, die instaat voor het sportief beleid, er rustig bij.
‘Wat Simon Vermeiren overkwam, is spijtig’, zegt hij. ‘Hij liep een scheur op in de mediale band van de knie. Mogelijk zijn ook de kruisbanden geraakt. Hij is voor minstens zes weken buiten strijd. De blessure van Niels Vervoort valt mee. Hij liep een lichte hersenschudding op’, aldus de broer van voorzitter Patrick Wijns.
Spoed
Dat de al smalle kern nog een belangrijke pion meer verliest, is geen reden tot paniek, vindt Michel Wijns.
‘We kijken altijd uit naar een opportuniteit’, zegt hij. ‘Daar is sowieso spoed mee gemoeid, want einde augustus loopt de transferperiode ten einde. Maar we gaan niet buiten ons budget. En zoals bij elke club is dat nooit hoog genoeg.’
De zware 4-1-cijfers mogen de supporters trouwens niet afschrikken, meent hij.
‘Ik ga ermee akkoord dat het spelpeil tegen Visé niet goed was, maar de cijfers zijn geen weergave van de waardeverhoudingen.’
Bron: http://www.sportwereld.be
--------------------------------
Jonah Remans (KSK Heist) scoort tijdens zijn debuut:
“Zware cijfers zeggen niet alles”
Het werd een donkere namiddag voor Heist in het dun bezette stadion van Wezet. Amper 200 mensen vonden het de moeite waard om deze bekermatch te aanschouwen, die door Heist verloren werd met 4-1.
Heist likte achteraf zijn wonden. Het uitvallen van doelman Vervoort en Simon Vermeiren was al even erg als de nederlaag. Toch was het niet allemaal kommer en kwel. Vraag dat maar aan Jonah Re- mans. De jonge Limburgse spits, in het tussenseizoen gehaald bij vierdeklasser Esperanza Neerpelt, stond voor het eerst in een officiële wedstrijd aan de aftrap en scoorde.
"Na mijn goal was ik even van de wereld, al geef ik toe dat het maar twee seconden duurde. Want bij een 4-0 achterstand en in de voorlaatste minuut besef je best dat de strijd dan al helemaal verloren is."
Toch had Remans geen slecht gevoel.
"Nee, omdat ik vind dat we toch ook onze kansen hebbenn gekregen. Ik heb er zeker een zestal geteld. Er waren twee sleutelmomenten: bij 0-0 miste Criel de kans op 0-1 en net na de rust trapte Vandermarliere op de paal. Neem daarbij ook nog onze ongelukkige tweede tegengoal (doelmanVervoort viel met de bal over de lijn, red.) en dan kom je toch tot de conclusie dat we zeker niet hadden moeten winnen, maar dat het ook wel beter was dan de droge 4-1 doet uitschijnen."
doelman afgevoerd
Simon Vermeiren moest al na vijf minuten naar de kant. Hij verdraaide zijn knie (scheur mediale band) en trok zondagavond nog naar het ziekenhuis. Ook doelman Vervoort liep averij op. Na een duel in de grote rechthoek bleef de man uit Berlaar minutenlang roerloos liggen. Vervoort werd naar het ziekenhuis gevoerd met een hersenschudding."
-
- Beheerder
och...het befaamde bruggeneinde haalde vroeger ook steevast 1 punt in de competitie. Wie zullen ook wel ergens een punt krijgen zeker.Dabo schreef:En dat geld daar is toch ook al veel minder hoor. Moet zowat de slechtste profploeg van België zijn. Ik zag een 3de klasser tegen een 4de klasser voetballen. 2 rotslechte ploegen. Waar wij met deze selectie ooit een punt moeten gaan halen is voor mij een compleet raadsel. Pronostieken invullen is dan wel een makkie geworden.DAVILA schreef:Neen, daar ontbreekt geen '0'Dabo schreef:toesChouWeRs: 200.]Bron: GVA[/color]
och manne ge moet nog ni panikeren. kzat in de week in de kantine en maandag hebben er zeker 20 zwarte parels meegetraind. Vraag me niet in welke categorie want bij die kerels kunt ge er nogal moeilijk ne correcte leeftijd op kleven...
Dus Fredje: spelers genoeg binnekort om al die geblesseerden op te vangen! het waren allemaal Dirk Tomas Kwantensen of Acheampongs! Leve de EIGEN jeugd!!!! (lees: sarcasme)
Dus Fredje: spelers genoeg binnekort om al die geblesseerden op te vangen! het waren allemaal Dirk Tomas Kwantensen of Acheampongs! Leve de EIGEN jeugd!!!! (lees: sarcasme)
Hesteneer terwijl ge in de kantine zat toevallig Marc Coucke niet zien passeren met de overschot van de zak geld dat ze in Oostende niet opkrijgen ?hesteneer schreef:och manne ge moet nog ni panikeren. kzat in de week in de kantine en maandag hebben er zeker 20 zwarte parels meegetraind.

Dabo dat is wel straffe taal... Ik zie ook heel veel slechte matchen in eerste klasse en ik ben blijkbaar niet alleen...Dabo schreef:En dat geld daar is toch ook al veel minder hoor. Moet zowat de slechtste profploeg van België zijn. Ik zag een 3de klasser tegen een 4de klasser voetballen. 2 rotslechte ploegen. Waar wij met deze selectie ooit een punt moeten gaan halen is voor mij een compleet raadsel. Pronostieken invullen is dan wel een makkie geworden.
'Gisteren Arsenal-Fenerbahce... Slaapverwekkend. En zo is 75% van de CL en eerste klasse wedstrijden. Ik kan eerlijk zeggen dat ik veel meer plezier beleef tijdens een wedstrijd van Rupel Boom tegen pakweg Géants Athois, dan een match in de CL of eerste klasse.' (post op het forum nr10)
-
- Beheerder
die eerst goal is toch een kopie van de goals die antwerp tegen ons scoorde... en bij de penalty goal was het weer een fase waar grant zonder bal geen mm naderde op de speler die weg was. Er is dus toch op heden niks veranderd...Dus ik kan dabo wel begrijpen. Elke ploeg die op dit moment een bal dropt achter onze verdediging en daar een infiltrerende middenvelder op afstuurt staat alleen voor de keeper. Elke aanvaller met een beetje basissnelheid die gewoon rechtdoor met bal aan de voet begint te lopen staat ook alleen voor goal....Dit kan toch niet op dit niveau. Antwerp speelde dit goed uit, een ploeg die dit op dit moment niet uitspeelt tegen heist is heel slecht of doet geen scouting.