Transfers/vertrekkers 2013 - 214

hesteneer

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door hesteneer »

"ok die jongen zal ook niet veel ervaring hebben maar een derde keeper is geen luxe (zie Vervoort op Visé, het liep gelukkig goed af maar voor hetzelfde geld zit ge met nog slechts één keeper...)"

1 keeper...? davila, al eens op een zaterdag namiddag/voormiddag naar de jeugd gaan kijken? Ik zeg niet dat wij zomaar direct iemand in de eerste ploeg kunnen droppen als keeper of als speler, maar wij zelf hebben ook talent rondlopen en moeten ze niet altijd gaan halen naar een of andere k*tploegske uit vierde klasse of lager. Onze jeugd speelt al 5 (?) jaar op een behoorlijk hoog nationaal niveau. Ge gaat mij ni vertellen dat daar nx talent bij loopt...
Als het toch moeilijk lijkt om spelers met een meerwaarde aan te trekken...geef dan onze jongens een beetje tijd om te groeien. De laatste speler die echt is doorgebroken is Glenn Van Asten...hoeveel jaar geleden?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:"ok die jongen zal ook niet veel ervaring hebben maar een derde keeper is geen luxe (zie Vervoort op Visé, het liep gelukkig goed af maar voor hetzelfde geld zit ge met nog slechts één keeper...)"

1 keeper...? davila, al eens op een zaterdag namiddag/voormiddag naar de jeugd gaan kijken? Ik zeg niet dat wij zomaar direct iemand in de eerste ploeg kunnen droppen als keeper of als speler, maar wij zelf hebben ook talent rondlopen en moeten ze niet altijd gaan halen naar een of andere k*tploegske uit vierde klasse of lager. Onze jeugd speelt al 5 (?) jaar op een behoorlijk hoog nationaal niveau. Ge gaat mij ni vertellen dat daar nx talent bij loopt...
Als het toch moeilijk lijkt om spelers met een meerwaarde aan te trekken...geef dan onze jongens een beetje tijd om te groeien. De laatste speler die echt is doorgebroken is Glenn Van Asten...hoeveel jaar geleden?

Helemaal ongelijk heb je natuurlijk niet maar... Van Asten dat was wel vierde klasse hé, doorbreken in tweede is wat anders... Natuurlijk zien mensen in de jeugdwerking talenten maar inschatten of dat talent direct rendabel is op een hoger niveau... Enkele vb Jelle De Roovere (nu Schriek eerste provinciale), Jens Van Roosbroeck (Herentals eerste provinciale) Gianni Mariën (Duffel vierde klasse) Bavo Meeus (Duffel)

Ik blijf erbij: olie komt altijd bovendrijven en velen voelen zich geroepen maar weinigen zijn uitverkoren...
Begrijp me niet verkeerd: als KSK kiest om met eigen jeugd verder te doen dan sta ik daar 100 % achter maar verwacht dan niet in tweede te spelen, het zal eerder vierde klasse zijn en als er dan een echt talent opstaat zal die snel weg zijn richting hogerop !
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Correct davila, het is moelijker om door te breken in tweede dan in vierde maar wanneer is het voor de laatste keer geprobeerd? Spelers gaan halen in eerste, tweede, derde provinciale...sorry maar zo'n jongens lopen er bij ons genoeg rond :)

Ik wil alleen maar zeggen dat het niet echt bevorderend is voor de sfeer als er smaandags op training een kolonie van 15 testers aankomt...dat dit nu bij U17/U19/beloften/eerste elftal is maakt ni uit...geloven in onze eigen spelers, als er eens een keepers of andere speler uitvalt, kan misschien wel eens deugd doen voor bestaande spelers en mensen die met de jeugdwerking te maken hebben. Er wordt teveel gesproken en gewerkt met testers, zogezegde talenten uit eerste/tweede provincial,...hoeveel zijn er daar al van doorgebroken bij ons? ;)
Jens Van Roosbroeck

Bericht door Jens Van Roosbroeck »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:"ok die jongen zal ook niet veel ervaring hebben maar een derde keeper is geen luxe (zie Vervoort op Visé, het liep gelukkig goed af maar voor hetzelfde geld zit ge met nog slechts één keeper...)"

Helemaal ongelijk heb je natuurlijk niet maar... Van Asten dat was wel vierde klasse hé, doorbreken in tweede is wat anders... Natuurlijk zien mensen in de jeugdwerking talenten maar inschatten of dat talent direct rendabel is op een hoger niveau... Enkele vb Jelle De Roovere (nu Schriek eerste provinciale), Jens Van Roosbroeck (Herentals eerste provinciale) Gianni Mariën (Duffel vierde klasse) Bavo Meeus (Duffel)

Ik blijf erbij: olie komt altijd bovendrijven en velen voelen zich geroepen maar weinigen zijn uitverkoren...
Begrijp me niet verkeerd: als KSK kiest om met eigen jeugd verder te doen dan sta ik daar 100 % achter maar verwacht dan niet in tweede te spelen, het zal eerder vierde klasse zijn en als er dan een echt talent opstaat zal die snel weg zijn richting hogerop !

Rechtzetting:

- In mei laat Heist mij bijtekenen voor één seizoen
- 15 juli komen twee engelsen erbij, 'niet te missen opportiniteit' volgens trainersstaf..
- Ik en Simon Verdonck zijn op overschot en worden aangespoord om één seizoen uitgeleend te worden, Heist heeft wel geen oplossing aan te bieden qua club..
- Wij hebbek akkoord met Vc Herentals maar worden op gesprek gevraagd bij bestuur Heist
- Bestuur Heist wist van niks
- Uitlenen ging maar tot 30 juni, trainer wist niet waarover hij praatte

Gevolg:

- één jaar niet mogen spelen in competitie waar je kan opgaan of afzakken = één jaar spelen bij reserveploeg Herentals

Ik heb vijf jaar graag in Heist geshot, met niemand problemen gehad en nooit moeilijk gedaan.
Zuur einde...
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

ivm de engelsel had het bestuur gelijk...we missen ze niet :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Jens Van Roosbroeck schreef:
DAVILA schreef:

Rechtzetting:

- In mei laat Heist mij bijtekenen voor één seizoen
- 15 juli komen twee engelsen erbij, 'niet te missen opportiniteit' volgens trainersstaf..
- Ik en Simon Verdonck zijn op overschot en worden aangespoord om één seizoen uitgeleend te worden, Heist heeft wel geen oplossing aan te bieden qua club..
- Wij hebbek akkoord met Vc Herentals maar worden op gesprek gevraagd bij bestuur Heist
- Bestuur Heist wist van niks
- Uitlenen ging maar tot 30 juni, trainer wist niet waarover hij praatte

Gevolg:

- één jaar niet mogen spelen in competitie waar je kan opgaan of afzakken = één jaar spelen bij reserveploeg Herentals

Ik heb vijf jaar graag in Heist geshot, met niemand problemen gehad en nooit moeilijk gedaan.
Zuur einde...
Bedankt voor de toelichting. Dit zijn natuurlijk zaken waar een modale supporter niets van af weet. Communicatie is bij Heist, en bij uitbreiding de meeste ploegen, een onbekend begrip.
Neem nu de situatie van de twee Engelsen: wat is er hier eigenlijk aan de hand ???
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

BREAKING NEWS:

Bruno Carvalho (Antwerp) tekende zopas voor Ksk Heist.

Afbeelding
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Portugees, middenvelder blijkbaar.. geboren in 1986. De rest laat ik aan Davila over :-)
fredjetrek
Beheerder

hopelijk ni te duur want ze hebben nog wel wat nodig
eSKaa

Bericht door eSKaa »

altijd zo positief fredje...
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Heist vervangt Britse vertrekkers met Antwerp-middenvelder

KSK Heist heeft meteen geanticipeerd op het onverwacht vertrek van Fergus Bell en Alex Fisher. De Zwanen plukten een middenvelder weg bij Antwerp.

Bruno Carvalho maakt de overstap naar de Lostraat. De 27-jarige Portugees had geen toekomst meer bij Antwerp, waarvoor hij vorig seizoen 26 keer in actie kwam. Eerder verdedigde Carvalho de kleuren van Atletico Clube Portugal.

KSK Heist kon na het onverwachte vertrek van zijn twee Engelsen nog wel versterking gebruiken en vond die nu in de vorm van de Portugees van Antwerp.

Bron: http://www.nr10.be
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

... en de Engelsen zijn officieel de laan uit.
fredjetrek
Beheerder

eSKaa schreef:altijd zo positief fredje...
ben content dat we iets doen.... maar portugese profs zijn niet goedkoop denk ik. En iedereen kent de posities die we nodig hebben.....maar men is er mee bezig. Dit was maar den eerste.
fredjetrek
Beheerder

http://www.youtube.com/watch?v=bYz8kIKKijs

zou de cis het hier al geweten hebben?
de greize

Bericht door de greize »

onze nieuwe aanwinst De Carvalho brengt al meteen een schorsing mee. Hij is geschorst vanaf 29 - 08 en dit voor 2 wedstrijden volgens Sportleven
Plaats reactie