Transfers/vertrekkers 2013 - 214
-
- Beheerder
Re: Transfers/vertrekkers 2013
KSK Heist bevestigt vertrek van Bell en Fisher, vervangers zijn op komst
KSK Heist trekt volgende zondag naar Eendracht Aalst. Trainer Francis Bosschaerts zal voor die wedstrijd al niet meer kunnen rekenen op nieuwkomers Fergus Bell en Alex Fisher.
Beide zomeraankopen verlieten de Kempense club deze week voor het Italiaanse Monza, zo bevestigde Michel Wijns, woordvoerder van KSK Heist, aan onze redactie.
“Beide spelers zijn officieel vertrokken naar Monza en onze trainer is daarvan op de hoogte.”
Vorige zondag in de bekerwedstrijd tegen Wezet zag trainer Bosschaerts Simon Vermeiren en Niels Vervoort met zware blessures uitvallen.
Het vertrek van Fisher en Bell is een bijkomende aderlating met het oog op de wedstrijd tegen Eendracht Aalst. “De club is reeds bezig met andere spelers om dat vertrek op te vangen”, benadrukt Wijns.
“Die nieuwe spelers gaan er natuurlijk zondag nog niet zijn maar ze zijn wel op komst.”
www.voetbal24.be
KSK Heist trekt volgende zondag naar Eendracht Aalst. Trainer Francis Bosschaerts zal voor die wedstrijd al niet meer kunnen rekenen op nieuwkomers Fergus Bell en Alex Fisher.
Beide zomeraankopen verlieten de Kempense club deze week voor het Italiaanse Monza, zo bevestigde Michel Wijns, woordvoerder van KSK Heist, aan onze redactie.
“Beide spelers zijn officieel vertrokken naar Monza en onze trainer is daarvan op de hoogte.”
Vorige zondag in de bekerwedstrijd tegen Wezet zag trainer Bosschaerts Simon Vermeiren en Niels Vervoort met zware blessures uitvallen.
Het vertrek van Fisher en Bell is een bijkomende aderlating met het oog op de wedstrijd tegen Eendracht Aalst. “De club is reeds bezig met andere spelers om dat vertrek op te vangen”, benadrukt Wijns.
“Die nieuwe spelers gaan er natuurlijk zondag nog niet zijn maar ze zijn wel op komst.”
www.voetbal24.be
Wat mij verontrust: spelers hebben een contract maar kunnen daar toch nog onderuit. Ik ga eens grondig de reglementen onder de microscoop leggen maar blijkbaar heffen bepaalde contracten andere op. Alles is immers gebaseerd op de wet van de sterkste: wil op gelijk welk moment een profploeg een speler uit bv vierde klasse halen, volstaat het hem een profcontract aan te bieden...
Wie hier meer over weet: be my guest !
SK Heist heeft meteen geanticipeerd op het onverwacht vertrek van Fergus Bell en Alex Fisher. De Zwanen plukten een middenvelder weg bij Antwerp.
Bruno Carvalho maakt de overstap naar de Lostraat. De 27-jarige Portugees had geen toekomst meer bij Antwerp, waarvoor hij vorig seizoen 26 keer in actie kwam. Eerder verdedigde Carvalho de kleuren van Atletico Clube Portugal.
KSK Heist kon na het onverwachte vertrek van zijn twee Engelsen nog wel versterking gebruiken en vond die nu in de vorm van de Portugees van Antwerp.
Categorie Tweede Klasse, België, KSK Heist, R Antwerp FC
Bron: site nr10
Voilà, eerste vangst is binnen
Bruno Carvalho maakt de overstap naar de Lostraat. De 27-jarige Portugees had geen toekomst meer bij Antwerp, waarvoor hij vorig seizoen 26 keer in actie kwam. Eerder verdedigde Carvalho de kleuren van Atletico Clube Portugal.
KSK Heist kon na het onverwachte vertrek van zijn twee Engelsen nog wel versterking gebruiken en vond die nu in de vorm van de Portugees van Antwerp.
Categorie Tweede Klasse, België, KSK Heist, R Antwerp FC
Bron: site nr10
Voilà, eerste vangst is binnen
toch benieuwd waar hij gaat uitgespeeld worden. Zou hij de man zijn die op de plaats van Jeroen gaat spelen? En gaat Jeroen dan mee onze verdediging helpen?
-
- Beheerder
de verbreking van het contract met de engelsen zou in onderling overleg zijn. Dus Heist heeft een akkoord met de manager. Dat van Neven is nog steeds een rechtbankgeval.DAVILA schreef:Wat mij verontrust: spelers hebben een contract maar kunnen daar toch nog onderuit. Ik ga eens grondig de reglementen onder de microscoop leggen maar blijkbaar heffen bepaalde contracten andere op. Alles is immers gebaseerd op de wet van de sterkste: wil op gelijk welk moment een profploeg een speler uit bv vierde klasse halen, volstaat het hem een profcontract aan te bieden...
-
- Beheerder
Carvalho is normaal een flankaanvaller maar kan eventueel op de 10. Dus ik denk eerder op de plaats van Criel of Vermeiren...Criel kan dan diep in de spits moesten we daar niemand betaalbaar vinden.eSKaa schreef:toch benieuwd waar hij gaat uitgespeeld worden. Zou hij de man zijn die op de plaats van Jeroen gaat spelen? En gaat Jeroen dan mee onze verdediging helpen?
Carvalho, 27 geworden in maart, 1.73m 72kg, rechtsvoetig, aanvallende middenvelder die ook op de flank kan uitgespeeld worden of zelfs in de spits. Technisch sterk.
Bron: diverse sites
Ik denk dat hij op de rechterflank Vermeiren/Ozcan gaat vervangen...
Bron: diverse sites
Ik denk dat hij op de rechterflank Vermeiren/Ozcan gaat vervangen...
Toch een mooie inspanning van onze club !
Lees in de krant dat Frederic Frans bij Lierse geen kans meer krijgt, en dat hij weg mag van Samy. Frans zelf is van mening dat hij 'niet zomaar overal' naartoe wil, en zeker 'geen euro gaat inleveren'. Een extra verdediger is geen overbodig luxe bij ons, dus waarom eens niet met de Samy gaan klappen, mss wilt hij Frans wel een jaartje uitlenen of zo..
-
- Beheerder
is die fit?
Hij traint toch nog steeds mee met Lierse, dus ik veronderstel van wel.

Bron: GVA
Ik kan Cis volgen. Bell was geen meerwaarde, Fisher had wel wat kwaliteiten maar Remans kan dit overnemen, hij scoorde mooi op Visé. Carvalho moet een vaste waarde zijn (worden) bij ons. Maar er moet idd nog wat bij.Frederic Frans ? zou een versterking zijn maar ik vrees te hoog gegrepen, ik zie die eerder nog naar een Nederlandse meeloper in eerste of naar een tweedeklasser verhuizen. Maar hoop doet leven 

-
- Beheerder
Carvalho wordt gehuurd voor een jaar...dus prijs zal meevallen
Getekend voor heist:
keeper: Dean Michiels van OHL.
Verdediger: Bryan Van den Bogaert van Cappellen
Men zal maandag nog proberen een speler vast te krijgen.
keeper: Dean Michiels van OHL.
Verdediger: Bryan Van den Bogaert van Cappellen
Men zal maandag nog proberen een speler vast te krijgen.