KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV 2-1

hesteneer

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door hesteneer »

hmm das een uitdaging ;)

ik tip op : carvalho met zijn eerste voor ons, dan de 1-1, webers met ne pinanti 2-1 en de jeroen met een afstadsschot.
unomichelle

Bericht door unomichelle »

2-0 doelpunt webers en rijmenants
onze verdediging laat geen goal binnen
klenne

Bericht door klenne »

unomichelle schreef:2-0 doelpunt webers en rijmenants
onze verdediging laat geen goal binnen
Gij moogt nog kome op het forum ;)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

2-1 rusten
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

Euh,wa had ik nu weer gezegd?
Ahja,2-1 zeker!
Proficiat gasten.
Mooie sprong int klassement.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

2-1 met goals van Criel en Vanderputte.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

voila, opdracht volbracht! Een aangename eerste helft en een slechte tweede helft.
Eerste helft was eigenlijk bijna volledig voor ons op uitzondering van 10 minuutjes. Kleine vergetelheid achteraan kost ons de 0-1...maar eigenlijk mag dit niet gebeuren als je met 11 in de baklijn staat he ;) 2 mooie doelpunten van ons maakte echter de achterstand ongedaan. Zeker de eerste mocht er zijn! Mooie aanval afgerond met een heerlijke halve omhaal.
Tweede helft werd er veeeeel te weinig gevoetbald en kwamen we bijna niet meer van onze helft. Die kleine linksvoor die opkwam was een gesel voor onze verdediging en zorgde toch voor het nodige gevaar! Door een paar gelukjes zijn we overeind gebleven en hebben we de broodnodige 3 punten.

Het rapport van onze nieuwkomers:
Die 19, naam ontgaat mij altijd, is een topper. Zeer sterke verdediger die af en toe de lijn is doet als het mag én kan voetballen.
Dachelet heb ik weinig gezien vandaag, maar das meestal een goei teken voor ne laatste man :)
Carvalho...ja...je ziet da die kerel kan voetballen. Technisch een topper met de nodige snelheid maar is nog niet 80% klaar denk ik. Hij mist nog wedstrijdritme waardoor hij veel en onnodig balverlies leed in de eerste helft. Tweede helft speelde hij simpeler en dan ook iets beter. Al bij al positief rapport van mij :)

De eerste keer in 15 jaar nog eens op de tribune naar de wedstrijd gekeken en dat hebben we geweten :) De moeders (hoop ik toch) van de spelers van Hoogstraten + vrouw van de Regi zaten naast mij...ja...da's natuurlijk fout gelopen :) 1 ding is zeker: vrouwen en voetbal...het komt nooit goe :)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik zag hetzelfde, weinig aan toe te voegen, of toch: mindere tweede helft, het 'angst om te verliezen' syndroom ?

Criel imo man van de match, wat heeft die afgelopen zeg... en wat een 'goal van het jaar' doelpunt ! (Al doet die van Jeroen ook mee in die categorie)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

7/09 HOOGSTRATEN Hoogstraten heeft zaterdag op de vijfde speeldag in de tweede klasse niet kunnen winnen bij KSK Heist. Het werd 2-1. Hoogstraten blijft onderin het klassemenent steken met een 2 op 15.
Met een lage knal schoot Tilburgs de bezoekers al vroeg op voorsprong. Criel was dreigend met een voorzet, die ternauwernood in hoekschop werd gewerkt. Criel plukte een bal uit de lucht en maakte gelijk. Heist klom op voorsprong toen Vanderputte een mooie goal lukte. De thuisploeg putte moed uit de voorsprong, Rijmenams knalde naast. Webers kopte puik op doel. Een schot van Criel werd knap gered. Heist domineerde het laatste kwartier van de eerste helft.

Hoogstraten kwam scherper uit de kleedkamer en Boere loste een goed schot naast. Van Huffel mikte wat later maar centimeters naast de paal. Bij Hoogstraten moest aanvoerder Schrauwen geblesseerd het terrein verlaten. Eindelijk Heist nog een keer, met een laag schot van Rijmenants. De partij bleef spannend tot het einde, maar boeiend was de tweede helft allerminst. Een lage voorzet van Segers werd door Boere net niet in doel gewerkt. Webers kopte nog een corner naast.

HEIST: Thys - Vandermarliere, Grant, Dachelet, Van Den Bogaert - Vanderputte, Carvalho, Webers, Rijmenams, Rijmenants - Criel.
HOOGSTRATEN: Van Bael - Gommers, Savic, Meyvis, Van Gansen - Schrauwen, Tilburgs, Van Huffel - Boere, Lanslots, Van der Linden Roy.
VERVANGINGEN: 63' Schrauwen door Swaegers, 71' Van der Linden Roy door Segers, 74' Carvalho door Put, 76' Lanslots door M'Sila.
DOELPUNT: 11' Tilburgs 0-1, 31' Criel 1-1, 34' Vanderputte 2-1.
GELE KAARTEN: Van Huffel, Vanderputte, Tilburgs, Gommers , Rijmenams.
RODE KAART: geen.
SCHEIDSRECHTER: Miguel Garcia.
TOESCHOUWERS: 750.

Bron: GVA online
T-ke

Bericht door T-ke »

ale ik kom nog eens zien en patat 3punten chance da ons lief vrouwke van scherpenheuvel mij nog goe gezind is... Hesteneer
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Voila, even terug onder de mensen se. Komende week moeilijke wedstrijden tegen titelkandidaten Moeskroen en Eupen. Hier moet je niet echt rekenen op puntengewin, maar moest er iets inzitten, is dat steeds meegenomen natuurlijk. Tubeke zal weer een wedstrijd worden van groot belang..

Over de match: alles bena gezegd zeker? De naam die Hesteneer zocht was Van Den Bogaert, en ja, die gast heeft geen fouten gemaakt. Goeie verdediger, effenaf. Als we nu nog iets efficiënter worden in de afwerking, zie ik ons wel boven de degradatieplaatsen eindigen. Keep up the good work!
klenne

Bericht door klenne »

Idd van den bogaert was voor mij de beste van het veld !!! Criel scoort een fantastische goal en heeft hard gewerkt !! Jammer dat er dan nog supporters naast de kant roepe van loopt is een bekke , staat alleen van voor en kan wel zegge dat m moe van het veld is gestapt. !!!! Webers ook zeer sterke eerste helft , grant zen beste match tot nu toe , carvalho moete we idd wa tijd geve ! Tweede helft trok op nix :D schrik voor te verlieze kweet het ni maar we ware nerges nimeer !! Nog wa kansen voor boogstraten naast gestampt maar het geluk mag ook is aan onze kant staan :D

Bon de 3 punte zen binne en das het belangrijkste :twisted: En da gaan zeker ni de laatste zijn 8-)
foxy

Bericht door foxy »

goede eerste helft gezien met middenveldcombinaties en twee prachtige doelpunten; de 2e helft is Hoogstraten
direct hoog druk gaan zetten op onze middenvelders waardoor onze verdedigers geen vrij aanspeelpunt meer
vonden met snel balverlies als gevolg en zo werden wij achteruit gedrukt. Supporters roepen dan " loop niet
achteruit" maar dat gebeurt zeker niet vrijwillig. De Cis zal een "tactische" oplossing moeten zoeken om toch
onder zo'n pressing uit te geraken. In de duels werden Webers-Vdputte-Jorn door hun vrij lage handelingsnelheid
regelmatig uitgespeeld; dit kan volgens mij alleen in groep opgevangen worden (pressing met 2 tegen 1) en
vraagt collectieve intelligentie en discipline en organisatie. Alvast proficiat aan alle spelers voor de geweldige
werkmentaliteit waardoor we toch konden standhouden en een speciale vermelding voor het nieuwe duo
Dachelet-Grant.
Doef

Bericht door Doef »

Grant en Dachelet bewijzen idd dat ze mekaar goed verstaan, 2 matchen vrij secuur vanachter!
Carvalho wist mij ook te bekoren! Met wat meer wedstrijdritme gaat die ons nog veel mooie momenten bezorgen. En Van den Boogaert doet dat ook heel goed, zeker een aanwinst!
Als we blijven knokken zoals de 2 wedstrijden van deze week, met die groep, zie ik het al een pak minder somber in dan enkele doemdenkers hier een dikke week geleden :)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Net de beelden bekeken: iets na het uur een duidelijke strafschop wanneer een Hoogstraten speler een Heistenaar bij de trui tegen de vlakte trekt... Vanuit de tribune hadden we dat al gezien, de beelden bevestigen het. Die fluitenier stond daar met zijn neus op... Eens in de leer gaan bij Brinkman (die fluit zelfs als het geen penalty is :( )
Plaats reactie