voila, opdracht volbracht! Een aangename eerste helft en een slechte tweede helft.
Eerste helft was eigenlijk bijna volledig voor ons op uitzondering van 10 minuutjes. Kleine vergetelheid achteraan kost ons de 0-1...maar eigenlijk mag dit niet gebeuren als je met 11 in de baklijn staat he

2 mooie doelpunten van ons maakte echter de achterstand ongedaan. Zeker de eerste mocht er zijn! Mooie aanval afgerond met een heerlijke halve omhaal.
Tweede helft werd er veeeeel te weinig gevoetbald en kwamen we bijna niet meer van onze helft. Die kleine linksvoor die opkwam was een gesel voor onze verdediging en zorgde toch voor het nodige gevaar! Door een paar gelukjes zijn we overeind gebleven en hebben we de broodnodige 3 punten.
Het rapport van onze nieuwkomers:
Die 19, naam ontgaat mij altijd, is een topper. Zeer sterke verdediger die af en toe de lijn is doet als het mag én kan voetballen.
Dachelet heb ik weinig gezien vandaag, maar das meestal een goei teken voor ne laatste man

Carvalho...ja...je ziet da die kerel kan voetballen. Technisch een topper met de nodige snelheid maar is nog niet 80% klaar denk ik. Hij mist nog wedstrijdritme waardoor hij veel en onnodig balverlies leed in de eerste helft. Tweede helft speelde hij simpeler en dan ook iets beter. Al bij al positief rapport van mij
De eerste keer in 15 jaar nog eens op de tribune naar de wedstrijd gekeken en dat hebben we geweten

De moeders (hoop ik toch) van de spelers van Hoogstraten + vrouw van de Regi zaten naast mij...ja...da's natuurlijk fout gelopen

1 ding is zeker: vrouwen en voetbal...het komt nooit goe