ze kunnen beter zoeker naar ne syrier of nen afghaan die kan sjotten... die mannen komen tegenwoordig met plezier naar heist.DAVILA schreef:Ja, en ik doe een heel wilde gok:klenne schreef:Nen bosnische tester nogwel
Irfan Hadzic, 20j, 1.92m U19 internationaal bij Boznië Herzogovina...
Maar ik kan er ook kilometers naast zitten![]()
![]()
En btw: wat is er zo raar aan een Bosnische voetballer ? Het zit hier al vol Bulgaarse truckers, Roemeense dievenbendes, Poolse bouwvakkers, Belgische Syrië strijders (alhoewel, die zijn hier nu weg)
Heist oefent tegen Berchem.
-
- Beheerder
Re: Heist oefent tegen Berchem.
Vind maar een syriër of afghaan die nog twee benen heeft met al die aanslagen daar...fredjetrek schreef:[ze kunnen beter zoeken naar ne syrier of nen afghaan die kan sjotten... die mannen komen tegenwoordig met plezier naar heist.
Heeft precies nog ni veel succes gehad bij zulte waregem en vitesseDAVILA schreef:Ja, en ik doe een heel wilde gok:klenne schreef:Nen bosnische tester nogwel
![]()
En btw: wat is er zo raar aan een Bosnische voetballer ? Het zit hier al vol Bulgaarse truckers, Roemeense dievenbendes, Poolse bouwvakkers, Belgische Syrië strijders (alhoewel, die zijn hier nu weg)

Weet er iemand iets over onze Portugees?Heb hem zaterdag op Berchem nie gezien.
-
- Beheerder
straf dat uwe wilde gok er bonk op was. Naam werd vandaag bevestigd in HLN. Ge moogt de lottocijfers ook posten nuDAVILA schreef:Ja, en ik doe een heel wilde gok:klenne schreef:Nen bosnische tester nogwel
![]()

Zoekt andere club.Danneman schreef:Weet er iemand iets over onze Portugees?Heb hem zaterdag op Berchem nie gezien.