Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015
Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015
idd...en het gaat volgens mij niet lang duren eer de volgende naam bekend gaat worden...
Moeyersons, Van Asten, Criel naar Duffel, Bavo Meeus en Gianni Mariën spelen er al...
Nieuws dat inslaat als een bom is echter: Cis Bosschaerts nieuwe trainer van Duffel !
Nieuws dat inslaat als een bom is echter: Cis Bosschaerts nieuwe trainer van Duffel !
beste 1 april grap die ik vandaag gehoord hebDAVILA schreef:Nieuws dat inslaat als een bom is echter: Cis Bosschaerts nieuwe trainer van Duffel !

Peter schreef:beste 1 april grap die ik vandaag gehoord hebDAVILA schreef:Nieuws dat inslaat als een bom is echter: Cis Bosschaerts nieuwe trainer van Duffel !

De volgende spelers van de huidige kern zullen ook volgend seizoen voor KSK Heist uitkomen: Bart Webers, Simon Vermeiren, Rik Van Praet, Jonas Vandermarliere, Roel Tambeur, Yannick Rymenants, Matthias Pittoors, en Joren Boeckx.
Bron GVA.
Bron GVA.
Gianni Marien ook nog
Alle de jonas blijft dus al zeker da is dan toch nog goe nieuwswill schreef:De volgende spelers van de huidige kern zullen ook volgend seizoen voor KSK Heist uitkomen: Bart Webers, Simon Vermeiren, Rik Van Praet, Jonas Vandermarliere, Roel Tambeur, Yannick Rymenants, Matthias Pittoors, en Joren Boeckx.
Bron GVA.

Voor een goed begrip: Mariën speelt nu al voor Duffel.Danneman schreef:Gianni Marien ook nog
Ziet er goed uit, al stel ik me de vraag wat er nog gaat gebeuren moesten we toch nog uit de 2de klasse vallen?klenne schreef:Alle de jonas blijft dus al zeker da is dan toch nog goe nieuwswill schreef:De volgende spelers van de huidige kern zullen ook volgend seizoen voor KSK Heist uitkomen: Bart Webers, Simon Vermeiren, Rik Van Praet, Jonas Vandermarliere, Roel Tambeur, Yannick Rymenants, Matthias Pittoors, en Joren Boeckx.
Bron GVA.chapeau da dieje nog een tweede seizoen al die verre afstanden wilt blijve aflegge
Yusuf Özcan zou naar het Limburgse Herk - de - Stad gaan voetballen, dat is vlak bij Diest, zijn woonplaats.
En toen waren ze nog met twee... Roel en Bart, overblijvers van de kampioenenploeg.de greize schreef:Yusuf Özcan zou naar het Limburgse Herk - de - Stad gaan voetballen, dat is vlak bij Diest, zijn woonplaats.
Merçi Yus, zonder die vervelende blessures hadden we nog veel aan je gehad. Het ga je goed in de toekomst.
Hopelijk mag hij deze zondag dan nog even spelen... (of is hij gekwetst?)
Hem nog enkele minuten gunnen qua afscheid, of een applausvervanging, zijn het minste wat men kan doen. Merci Yus!
Hem nog enkele minuten gunnen qua afscheid, of een applausvervanging, zijn het minste wat men kan doen. Merci Yus!
Bij ander ploegen zijn ze al veel langer allemaal weg hoor Davila. Niets speciaal dat er van een kampioenenploeg niet veel meer overblijft na bijna 5 jaar.DAVILA schreef:En toen waren ze nog met twee... Roel en Bart, overblijvers van de kampioenenploeg.de greize schreef:Yusuf Özcan zou naar het Limburgse Herk - de - Stad gaan voetballen, dat is vlak bij Diest, zijn woonplaats.
Merçi Yus, zonder die vervelende blessures hadden we nog veel aan je gehad. Het ga je goed in de toekomst.
Heerlijke voetballer de Yus. Hoop inderdaad dat hij nog wat speelminuten krijgt.