Ik heb nogal wat Berchem sups als buren/vrienden: niemand is daar onder de indruk van noch Stevens noch Carvalho... notabene bij een ploeg die vecht tegen de degradatie in derde klasse...hesteneer schreef:tiens...zo weinig berichten over doelpunten van thomas stevens?
De ex-spelers Topic
Re: De ex-spelers Topic
Ik citeer maar vanop een ander forum:DAVILA schreef:Ik heb nogal wat Berchem sups als buren/vrienden: niemand is daar onder de indruk van noch Stevens noch Carvalho... notabene bij een ploeg die vecht tegen de degradatie in derde klasse...hesteneer schreef:tiens...zo weinig berichten over doelpunten van thomas stevens?
Hoe meningen kunnen verschillen !!!Berchem heeft goede voetballers (Boujouh, Martin, Stevens, VdHeuvel, Sengier,...) en dan toch maar op de positie staan waar ze nu staan? Dan is er volgens mij maar één "schuldige": de trainer?
Ondanks de melding op teletext is Duffel geen kampioen geworden. Ze speelden 0-0 op Wolvertem met Mariën en Meeus in de basis.
Zele won met 4-0 en is kampioen met gelijk aantal punten maar één gewonnen wedstrijd meer.
Voor Criel, Van Asten en Moeyersons is het hopen op de eindronde of het wordt vierde klasse.
Zele won met 4-0 en is kampioen met gelijk aantal punten maar één gewonnen wedstrijd meer.
Voor Criel, Van Asten en Moeyersons is het hopen op de eindronde of het wordt vierde klasse.
Criel en Van Asten zullen volgend seizoen met Duffel aantreden in 4e klasse. Duffel verloor zijn eerste wedstrijd in de eindronde met 3-2 na verlengingen.
Niels Vervoort duikt terug op bij SK Berlaar.
Jens Van Roosbroeck en Simon Verdonck spelen volgend seizoen voor de nieuwe vierdeklasser Herentals, Steven Olieslaegers stopt er mee.
Hoe zou het zijn met de siamese tweeling Fisher & Bell ?
Bij Monza speelden ze nauwelijks: Fisher drie basisplaatsen en enkele invalbeurten, 2 goals. Bell enkele invalbeurten .
Het Italiaans avontuur is dan ook ten einde, dit seizoen spelen ze beiden voor Mansfield Town (Engeland), een club die zo'n 120 jaar geleden werd gesticht maar nooit hoger speelde dan in tweede klasse. Momenteel treden ze aan in de vierde klasse.
Bij Monza speelden ze nauwelijks: Fisher drie basisplaatsen en enkele invalbeurten, 2 goals. Bell enkele invalbeurten .
Het Italiaans avontuur is dan ook ten einde, dit seizoen spelen ze beiden voor Mansfield Town (Engeland), een club die zo'n 120 jaar geleden werd gesticht maar nooit hoger speelde dan in tweede klasse. Momenteel treden ze aan in de vierde klasse.
Die mannen hebben chance da ze ne manager hebben die hen overal naar toe sleurt, zielig eigenlijk dat ze niet doorhebben dat ze niet voor niveau gemaakt zijn.
Herenthout - Duffel 0-3 (Cofidis Cup). Goals Van Asten, Criel en Rijmenams. Alle doelpunten vielen in de eerste helft.
Nog vergeten te vermelden dat er ook nog assist was van Gianni Mariën (linksback) en dat ook Matthias Moeyersohn op rechtsback volledige wedstrijd speelden.eSKaa schreef:Herenthout - Duffel 0-3 (Cofidis Cup). Goals Van Asten, Criel en Rijmenams. Alle doelpunten vielen in de eerste helft.
Enkel van Bavo Meeus was geen spoor.
speelt bij BetekomPeter schreef:Nog vergeten te vermelden dat er ook nog assist was van Gianni Mariën (linksback) en dat ook Matthias Moeyersohn op rechtsback volledige wedstrijd speelden.eSKaa schreef:Herenthout - Duffel 0-3 (Cofidis Cup). Goals Van Asten, Criel en Rijmenams. Alle doelpunten vielen in de eerste helft.
Enkel van Bavo Meeus was geen spoor.
Dean michiels naar koninklijk berchem sport !
Raf Thys: operatie (meniscus)
Fockaert: out tot half september
Fockaert: out tot half september
Bruno Carvalho --> SC Farense (2 de klasse) Portugal.
Vechten voor basisplaats
Leuvenaar Wijns maakte in de bekerpartij tegen Bocholt zijn eerste minuten vol voor OHL in een partij met inzet. "Niet eenvoudig als je een week of vier niet meer tussen de lijnen hebt gestaan", aldus David. "Ik vind dat ik defensief mijn werk heb verricht. Offensief kon het een stuk beter. Maar je voelt dat je wat wedstrijdritme en vertrouwen mist. Dat komt er pas als je een week of drie kunt blijven staan."
Vraag is uiteraard of Wijns die kans zal krijgen. Hij ziet ook wel dat Cools het uitstekend doet op de rechtsachter. "Ik ben niet tevreden met mijn invallersstatuut. Dat mag je niet zijn als voetballer. Maar ik respecteer wel de keuze van de trainer. Dion heeft een uitstekende voorbereiding achter de rug en doet het goed op de rechtsachter. Als de ploeg dan ook nog eens 9 op 9 pakt, heeft een trainer geen reden om zijn ploeg om te gooien. Ik kan enkel hard trainen en de kansjes die ik krijg met beide handen grijpen. Ik zit niet graag op de bank."
Vorig seizoen opereerde Wijns al eens op de rechtsmidden. Die positie ambieert hij dit seizoen niet. "Je moet realistisch zijn. Op die plek doet Croizet het nu meer dan oké. Bovendien is dat een jongen die naar binnen komt en dat past perfect in ons spelsysteem. Dat is niet echt mijn spelstijl en daarom focus ik me volop op de positie van rechtsachter. Ik moet gewoon blijven werken en het onze trainer zo moeilijk mogelijk maken."
Bron : website OHL
Leuvenaar Wijns maakte in de bekerpartij tegen Bocholt zijn eerste minuten vol voor OHL in een partij met inzet. "Niet eenvoudig als je een week of vier niet meer tussen de lijnen hebt gestaan", aldus David. "Ik vind dat ik defensief mijn werk heb verricht. Offensief kon het een stuk beter. Maar je voelt dat je wat wedstrijdritme en vertrouwen mist. Dat komt er pas als je een week of drie kunt blijven staan."
Vraag is uiteraard of Wijns die kans zal krijgen. Hij ziet ook wel dat Cools het uitstekend doet op de rechtsachter. "Ik ben niet tevreden met mijn invallersstatuut. Dat mag je niet zijn als voetballer. Maar ik respecteer wel de keuze van de trainer. Dion heeft een uitstekende voorbereiding achter de rug en doet het goed op de rechtsachter. Als de ploeg dan ook nog eens 9 op 9 pakt, heeft een trainer geen reden om zijn ploeg om te gooien. Ik kan enkel hard trainen en de kansjes die ik krijg met beide handen grijpen. Ik zit niet graag op de bank."
Vorig seizoen opereerde Wijns al eens op de rechtsmidden. Die positie ambieert hij dit seizoen niet. "Je moet realistisch zijn. Op die plek doet Croizet het nu meer dan oké. Bovendien is dat een jongen die naar binnen komt en dat past perfect in ons spelsysteem. Dat is niet echt mijn spelstijl en daarom focus ik me volop op de positie van rechtsachter. Ik moet gewoon blijven werken en het onze trainer zo moeilijk mogelijk maken."
Bron : website OHL