R. WHITE STAR BRUSSELS - KSK HEIST 5-1

klenne

R. WHITE STAR BRUSSELS - KSK HEIST 5-1

Bericht door klenne »

Zondag 27 april om 15 uur
klenne

Re: R. WHITE STAR BRUSSELS - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Eendracht aalst heeft zenne trainer ontslagen sta op nr 10.be
Kriek

Bericht door Kriek »

Ai, das geen goed nieuws voor ons denk ik. Die laatste match zal er gewoonweg teveel aan zijn voor Aalst. Ik kan mij niet inbeelden dat zij zich nog dubbel zouden plooien....
Zonder licentiehulp zullen we moeten barreren, vrees ik.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik had er ook nog een goed oog op, tot ik dit nieuws vernam... 't Zal een uitbollende ploeg zijn tegen een uiteraard supergemotiveerde tegenstander... Komaan Ajuinen :-)
klenne

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Ik had er ook nog een goed oog op, tot ik dit nieuws vernam... 't Zal een uitbollende ploeg zijn tegen een uiteraard supergemotiveerde tegenstander... Komaan Ajuinen :-)
Ik vrees er ook voor.. :evil:
Kriek

Bericht door Kriek »

keep the faith. Het kan zijn dat wij donderdag al terug kunnen lachen, als één ploeg haar licentie niet krijgt... Hoewel we volgens mij, wat licentieprobleem betreft, het meest moeten hopen op RWDM. Vermeersch zou er dit keer écht geen geld meer in stoppen. "Of een investeerder vinden, of derde klasse" heeft hij vorige week gezegd. RWDM komt pas op 29 april voor het BAS.
Kriek

Bericht door Kriek »

Antwerp kunnen we al schrappen van het lijstje. Zopas gelezen dat ze een akkoord hebben met Eddy Wauters. Licentie is bijgevolg geen probleem meer
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Kriek schreef:Antwerp kunnen we al schrappen van het lijstje. Zopas gelezen dat ze een akkoord hebben met Eddy Wauters. Licentie is bijgevolg geen probleem meer
Dear @official_rafc fans.I can confirm that an agreement is reached with Mr Wauters & the consortium have made an offer for the club. #COYR
5:18 PM - 22 Apr 2014

Twitter bericht van Saif Rubie: hij heeft een akkoord met Wauters en het consortium rondom Rubie heeft een aanbod gedaan aan Antwerp... Dus toch even afwachten of dat voorstel aanvaardbaar is voor Antwerp. Die Rubie is echt geen filantroop hoor die denkt aan ZIJN belangen. Kan een list zijn om Antwerp goedkoop in handen te krijgen...
Maar eerlijk: uiteindelijk gaan ze die licentie wel krijgen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Net op tijd, want de club moet op 24 april (overmorgen) verschijnen voor het Belgisch Arbitragehof voor de Sport (BAS). The Great Old moet zich dan verdedigen en bewijzen dat het de continuïteit voor de komende seizoenen kan waarborgen, zo niet zakt de club verplicht naar derde klasse. Het wegvallen van de vordering van 5 miljoen euro door ex-voorzitter Eddy Wauters was daarin essentieel.

Die schadeclaim leek de doodsteek te worden van het Stamnummer 1. Het lijkt dan ook erg waarschijnlijk dat de club het aanbod van het consortium zal aanvaarden.

Bron: HNB
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Le RWDM Brussels a neuf orteils en D.3
Alexis Fernandez

Cela faisait longtemps que le RWDM, anciennement Brussels, ne s’était pas aussi bien comporté sur les terrains. Mais financièrement, le club bruxellois est dans le rouge. Malgré le signal d’alarme tiré par Johan Vermeersch en début de saison, aucune solution n’a pour l’heure été trouvée. Le RWDM va-t-il connaître un dénouement heureux ou faut-il s’attendre à ce que le club évolue en D.3 l’année prochaine ?
Les supporters molenbeekois restent confiants quant à l’obtention de la licence en appel. Cela sera toutefois compliqué.
devaux
Les supporters molenbeekois restent confiants quant à l’obtention de la licence en appel. Cela sera toutefois compliqué.
Lorsque le verdict de la Commission des licences est tombé jeudi dernier, le RWDM Brussels figurait sans surprise dans la liste des mauvais élèves. Une coutume diront certains. Mais cette fâcheuse habitude s’est toujours bien terminée. Sera-ce encore le cas cette saison-ci ? Impossible de répondre avec certitude, mais la tension est palpable. Plus que les autres années d’ailleurs. Comme son président, Johan Vermeersch, avait annoncé en début de saison, le club a cruellement besoin d’investisseurs pour résoudre ses problèmes financiers.

Bron: La Capitale

Ook eens wat goed nieuws, euh... voor ons toch :D

Ik vertaal enkel de titel: 'RWDM met negen tenen in derde klasse' ;) Nu nog die tiende...
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

DAVILA schreef:Le RWDM Brussels a neuf orteils en D.3
Alexis Fernandez

Cela faisait longtemps que le RWDM, anciennement Brussels, ne s’était pas aussi bien comporté sur les terrains. Mais financièrement, le club bruxellois est dans le rouge. Malgré le signal d’alarme tiré par Johan Vermeersch en début de saison, aucune solution n’a pour l’heure été trouvée. Le RWDM va-t-il connaître un dénouement heureux ou faut-il s’attendre à ce que le club évolue en D.3 l’année prochaine ?
devaux
Lorsque le verdict de la Commission des licences est tombé jeudi dernier, le RWDM Brussels figurait sans surprise dans la liste des mauvais élèves. Une coutume diront certains. Mais cette fâcheuse habitude s’est toujours bien terminée. Sera-ce encore le cas cette saison-ci ? Impossible de répondre avec certitude, mais la tension est palpable. Plus que les autres années d’ailleurs. Comme son président, Johan Vermeersch, avait annoncé en début de saison, le club a cruellement besoin d’investisseurs pour résoudre ses problèmes financiers.

Ik vertaal enkel de titel: 'RWDM met negen tenen in derde klasse' ;) Nu nog die tiende...
Ik hoop het van harte dat RWDM eruit vliegt!!
Remember,3 punten cado gedaan aan Virton!
Trek die 3 punten bij Virton eraf ,waar staan ze dan?
Ach ja ik hoop dat Heist zondag wint en Dessel mag puntje pakken. :D
klenne

Bericht door klenne »

malinwa fc schreef:
DAVILA schreef:Le RWDM Brussels a neuf orteils en D.3
Alexis Fernandez

devaux

Ik hoop het van harte dat RWDM eruit vliegt!!
Remember,3 punten cado gedaan aan Virton!
Trek die 3 punten bij Virton eraf ,waar staan ze dan?
Ach ja ik hoop dat Heist zondag wint en Dessel mag puntje pakken. :D
Da zou ni meer dan verdient zijn als die er uit vliege !!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Terwijl het BAS zich opmaakt voor de zittingen van donderdag, gonst het op de Bosuil van de activiteit. Saif Rubie zou een overeenkomst hebben bereikt met Eddy Wauters, maar wilt nu doordrukken om de club over te nemen.

Pokeren met de club als inzet, een pijnlijk vaststelling voor de rood-witte supporters. Het spel eindigt echter spoedig, want morgen moet de club zich gaan verdedigen voor het BAS. Mét een akkoord of zonder een akkoord met Wauters maakt een wereld van verschil.

Dus is het hoog tijd dat ook Saif Rubie zijn kaarten op tafel legt. Als hij echt plannen heeft om de club over te nemen én te leiden moet hij de overeenkomst op tafel leggen. Pittig detail, zo blijkt. Want Saif Rubie heeft z'n deal met Wauters niet over gemaakt aan de club en zet op die manier het mes op de keel bij het huidige bestuur.

Ook in het verleden deed Saif Rubie al een aantal pogingen om de club volledig over te nemen, maar kon hij de gevraagde garanties nooit voorzien. Wilt Antwerp morgen een waterdichte zaak hebben voor het BAS, dan zal Saif Rubie met keiharde bewijzen over de brug moet komen. Anders dreigt de club opnieuw in een patstelling terecht te komen.

Bron: site nr10

Zoals ik al zei:
Ruby wil een zaakje doen ! Trapt het Antwerp bestuur er in ? De druk van de supporters zal groot zijn om toch maar in tweede te blijven, wat de prijs ook mag zijn !
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Donderdag verschijnt Antwerp voor het BAS om zijn licentiedossier te verdedigen. Zakenman Saif Rubie sloot een deal met schuldeiser Eddy Wauters en legde zo de bal in het kamp van het Antwerp-bestuur.

Rubie deed een nieuw overnamebod op de club. Als dit aanvaard wordt, speelt de Great Old volgens de Engelsman ook volgend seizoen in tweede klasse. In ruil eist Rubie wel volledige zeggenschap binnen de club.

"Ik weet niet wat er vandaag beslist zal worden", reageert een emotionele Rubie op Twitter. "Wat ik wel weet is dat ikzelf en mijn groep er alles aan gedaan hebben om de club voor degradatie te behoeden en Antwerp een mooie toekomst te geven. De Great Old is een historische club die weer vooruit moet. Ik ben er klaar voor om deze slapende reus terug te brengen waar ze thuishoort", besluit Rubie. Of zijn oproep gehoor krijgt, vernemen we wellicht tijdens de komende uren.

Bron: site nr10

Duidelijk een krachtmeting/machtsstrijd in Deurne Noord !
klenne

Bericht door klenne »

Het antwerp bestuur gaat niet akkoord met het overnamevod van rubie
Plaats reactie