alleen kan den ene persoon het soms al wat mooier uitdrukken dan een ander hé

Jelavic van zulte in den tijd was ook zo heDAVILA schreef:Komaan mannen, niemand is hier beledigd toch ? De absolute waarheid bestaat niet in voetbal en dat maakt het zo interessant ieders mening te horen.
Natuurlijk heeft Fockaert kwaliteiten, ik ga het eens terug opzoeken maar ik denk dat ik ooit in verband met de transfer van Jimmy heb gepost 'ze hadden Mathyssen (ook Hoogstraten toen) moeten pakken of beter nog ze alle twee pakken'. Sinds de winterstop zijn ze herenigd bij Cappellen.
Ik zal nog een vb geven van hoe het voor een speler voor geen meter loopt bij een club en loopt als een trein bij een andere club:
De 25-jarige IJslander Finbogasson werd na 1,5 jaar bij Lokeren bij het huisvuil gezet na 22 matchen en 4 goals. Hij speelde daarna een half jaar in Zweden en trok toen naar Heerenveen. Daar scoorde hij de laatste twee jaar 51 keer in 62 matchen, is ondertussen door geen enkele Belgische club meer te betalen en trekt nu waarschijnlijk naar de Premier League !!!
Wat zouden de 'kenners' in Lokeren nu zeggen ?![]()
Nu 'allemaal samen' hopen op juridische of sportieve redding !!!
Klenne ! Zijn wij een tweeling ? In het moederhuis in een verkeerde kamer gelegd ?klenne schreef:Jelavic van zulte in den tijd was ook zo he
Haha dieje van lokeren moetek toegeve dieje kennek niDAVILA schreef:Klenne ! Zijn wij een tweeling ? In het moederhuis in een verkeerde kamer gelegd ?klenne schreef:Jelavic van zulte in den tijd was ook zo he
Wie is er anders dan ik nog zo zot dat allemaal te onthouden ?
Jelavic ? Seizoen 2007/8 matchen bij Waregem 2 goals...
Daarna grote carrière oa bij Everton !
Maar als ik met bancontact moet betalen weet ik meestal de code niet... Ik onthoud enkel de belangrijke zaken
Eigelek zijde gij het volledeg tegenovergestelde van mijfoxy schreef:OK , zand erover. Ik begrijp ook wel de grote ontgoocheling van supporters . Na de sterke prestatie tegen Roeselare
hoopte ik ook op een minstens spannend einde ; maar ik ben nu eenmaal al vele jaren gewoon om dieper te kijken
dan zichtbaar aan de oppervlakte en kom dan tot andere afwijkende inzichten ; of dat juist is of niet weet ik niet
maar zo werkt mijn brein. Ik ben het ook vaak oneens met de bekende analisten op TV maar die verschillen ook
dikwijls van mening ; iedereen heeft dus een eigen waarheid.
Ik hoop ookdat onze spelers zich opnieuw kunnen opladen voor de eindronde en dat er werk wordt gemaakt van
goede aanwervingen voor volgend seizoen.
Union heeft zijn licentie dus een mogelijke eindrondekandidaat.DAVILA schreef:Neen nog niet bekend. Normaal de zes winnaars van de drie periodes in de twee reeksen. Als de kampioenen een of meerdere periodetitels pakten kan het ook via de eindplaats in het klassement MITS die ploegen een licentie hebben voor tweede.klenne schreef: Is da nu al bekend wie er nog allemaal eindronde speelt of ni ?
Zeker: Eisden, quasi zeker Turnhout en Deinze
Kan nog: Verviers en/of La Louvière (moeten ook nog een licentie krijgen bij het BAS
Kan ook nog: Union als die een licentie krijgen bij het BAS en/of Berchem als die niet zakken en een licentie krijgen bij het BAS
Hebben een licentie: Rac Mechelen, Woluwe Zaventem, Turnhout, Deinze en Eisden
Voor het BAS: Verviers, Union, La Louvière en Berchem
Koppijn gekregen ?