Wensen aan Cis
Wensen aan Cis
Hopelijk is de operatie goed verlopen. Als u dit leest Cis: beste wensen voor een spoedig herstel, een sportief of ander mirakel dat ons in tweede houdt en heel snel weer fietsplezier !
Re: Wensen aan Cis
en het wonder is geschied . Dank zij RWDM zakt Heist niet
Weer een jaar bij in tweede, alleen voor dat al Proficiat Cis
Ik wil niet cynisch doen maar 2 jaar in 2de gebleven omdat andere ploegen wegens niet-sportieve redenen zakkenstranger schreef:en het wonder is geschied . Dank zij RWDM zakt Heist niet

Tijd om eens kritisch te durven zijn zou ik zeggen.
-
En dan?Neutral schreef:Ik wil niet cynisch doen maar 2 jaar in 2de gebleven omdat andere ploegen wegens niet-sportieve redenen zakkenstranger schreef:en het wonder is geschied . Dank zij RWDM zakt Heist niet
Weer een jaar bij in tweede, alleen voor dat al Proficiat Cis![]()
Tijd om eens kritisch te durven zijn zou ik zeggen.
Als 'kleine club' met beperkte middelen dit verwezenlijken?
Awel,dan zeg ik,chapeau!!!
Daar kunnen de groten zoals Antwerp,STVV en RWDM een lesje van leren!
Maar vroeg of laat zal Heist er wel ne keer uitvliegen,dat hoort ge mij ni vertellen,maar toch...
Respect aan Cis en Hugo en de rest van de bende!!!
volgens mij is glas halfvol en niet halfleeg ; met één der laagste budgetten (en dus minste kwaliteit) hebben wij
2 ploegen achter ons gehouden en met wat meeval (in scheidsrechters) hadden wij tegen Geel , Aalst, Wezet,
Moeskroen in de terugronde 7 punten meer behaald , met hetzelfde spel. En die niet-sportieve reden met de
licentie is dat eigenlijk wel want zij haalden door valse beloften (geld dat er niet was ) kwaliteitspelers binnen
die wij niet konden aantrekken ( met één betere spits en één sterke verdedigende mid-mid zoals Neven haalden wij
zeker 10 punten meer. Vals spelen met schijnbudgetten (RWDM - ANTWERP ) heeft wel invloed op het
sportieve resultaat. Ik vind dat wij met bijna allemaal 3e klasse spelers zeer goed gepresteerd hebben maar de
scouting en transferactvitieten kunnen wel altijd beter, het zoeken naar complementaire duo's is nog belangrijker
dan de individuele kunde. Vergeet niet dat wij vorig seizoen metalleen Neven erbij in laatste 10 wedstrijden 17 punten
behaalden , zoveel meer kan één speler op de juiste , zwakke plaats betekenen. Dit noem ik opbouwende kritiek aan
Cis en bestuur.
2 ploegen achter ons gehouden en met wat meeval (in scheidsrechters) hadden wij tegen Geel , Aalst, Wezet,
Moeskroen in de terugronde 7 punten meer behaald , met hetzelfde spel. En die niet-sportieve reden met de
licentie is dat eigenlijk wel want zij haalden door valse beloften (geld dat er niet was ) kwaliteitspelers binnen
die wij niet konden aantrekken ( met één betere spits en één sterke verdedigende mid-mid zoals Neven haalden wij
zeker 10 punten meer. Vals spelen met schijnbudgetten (RWDM - ANTWERP ) heeft wel invloed op het
sportieve resultaat. Ik vind dat wij met bijna allemaal 3e klasse spelers zeer goed gepresteerd hebben maar de
scouting en transferactvitieten kunnen wel altijd beter, het zoeken naar complementaire duo's is nog belangrijker
dan de individuele kunde. Vergeet niet dat wij vorig seizoen metalleen Neven erbij in laatste 10 wedstrijden 17 punten
behaalden , zoveel meer kan één speler op de juiste , zwakke plaats betekenen. Dit noem ik opbouwende kritiek aan
Cis en bestuur.
Ik vraag mij soms af wa er eigelek verwacht word van Heist ? Da we probleemloos in de linkerkolom gaan meedraaien elk jaar ?? Begint er maar aan hè als klein clubke tege die profploege
en spelers gaan ook ni,staan springen om voor Heist te kome spele he dus als scout ook ni simpel denk ik dan !
5 jaar !!! Tweede klasse , zegt da is 4 jaar gelede en ze verklaarde u zot

5 jaar !!! Tweede klasse , zegt da is 4 jaar gelede en ze verklaarde u zot

Ik sluit mij volmondig aan bij de vorige posts.
Het mag nog eens gezegd worden: Proficiat en merçi aan de spelers, trainers en bestuur.
Als trainingsfaciliteiten aan bod komen denk ik dat wij zouden moeten kunnen evolueren naar een semi-prof bestaan met bv afschaffing van avondtrainingen. Bv één namiddagtraining 14h-17h met niet echt drie uur fysieke training maar ook tactische aspecten behandelen en twee trainingen in de vooravond (vb 16h-18h). Voorwaarde is wel dat de spelers dit kunnen inpassen in hun studie/werkschema. Volgens mij houdt niemand met een fulltime job dat vol in het huidige regime met daarbij telkens nog een belastend weekend met een verre verplaatsing, een zware match en een nachtelijke thuiskomst.
Nog eens even herinneren aan de clubs die een kortstondig verblijf in tweede kenden de afgelopen jaren:
Turnhout, Doornik, Wetteren, Tienen,Boom, Dender, Sint Niklaas, Ronse enz.
Het mag nog eens gezegd worden: Proficiat en merçi aan de spelers, trainers en bestuur.
Als trainingsfaciliteiten aan bod komen denk ik dat wij zouden moeten kunnen evolueren naar een semi-prof bestaan met bv afschaffing van avondtrainingen. Bv één namiddagtraining 14h-17h met niet echt drie uur fysieke training maar ook tactische aspecten behandelen en twee trainingen in de vooravond (vb 16h-18h). Voorwaarde is wel dat de spelers dit kunnen inpassen in hun studie/werkschema. Volgens mij houdt niemand met een fulltime job dat vol in het huidige regime met daarbij telkens nog een belastend weekend met een verre verplaatsing, een zware match en een nachtelijke thuiskomst.
Nog eens even herinneren aan de clubs die een kortstondig verblijf in tweede kenden de afgelopen jaren:
Turnhout, Doornik, Wetteren, Tienen,Boom, Dender, Sint Niklaas, Ronse enz.
Ik ben ook akkoord met de bovenstaande replies, ik vraag me gewoon af of een frisse wind soms geen wonderen kan doen waarmee ik niet wil zeggen dat je een trainer moet buitenwippen die trouw is aan de club.
Gewoon een andere aanpak.
Gewoon een andere aanpak.
davila...een namiddag training??? daar zal den Tony niet mee kunnen lachen hoor!!! 

-
- Beheerder
meer groepstrainingen zijn niet nodig. Taktiek en fysiek lukt zeker op 3 trainingen. Beweeglijkheid en snelheid kan je eenvoudig alleen op werken met een schema. Geef elke speler een strikt schema functional training en een krachtschema. Die trainingen kunnen de spelers zelf inplannen naargelang het dagtaken. Natuurlijk ga je dit door testen regelmatig moeten controleren maar dit is zeker mogelijk.
Mij gaat het gewoon om de verhouding werk/voetbal draagbaar te maken. Overdag werk/studies en daar bovenop minstens vier avonden, grotendeels in de winter in het getouw zijn houdt niemand vol.fredjetrek schreef:meer groepstrainingen zijn niet nodig. Taktiek en fysiek lukt zeker op 3 trainingen. Beweeglijkheid en snelheid kan je eenvoudig alleen op werken met een schema. Geef elke speler een strikt schema functional training en een krachtschema. Die trainingen kunnen de spelers zelf inplannen naargelang het dagtaken. Natuurlijk ga je dit door testen regelmatig moeten controleren maar dit is zeker mogelijk.
Voor spelers met een gezin dubbel moeilijk. Het gaat dus niet om meer of minder trainen.