hesteneer schreef:davila, wat eet jij om zulke smerige onderbroeken te verkrijgen? :
Eten ? Drinken bedoel je, misschien toch nog niet helemaal aangepast aan de Crystal ?
Tijd dat de competitie begint en we wat serieuze dingen kunnen posten ipv deze bulls... , sorry maar dat wordt precies een neurose, allemaal dank zij die truitjes !
Zaterdag om 18h tegen Cappellen op Dosko, verleden jaar speelden de beloften daar ook een match, is dat nu ook het geval ? Tegenstrever ? Aanvangsuur ?
DAVILA schreef:Zaterdag om 18h tegen Cappellen op Dosko, verleden jaar speelden de beloften daar ook een match, is dat nu ook het geval ? Tegenstrever ? Aanvangsuur ?
Ik heb gehoord de belofte om 16 uur ! ( alle ik hoop da toch anders gaan wij daar veel te vroeg zijn )
Heist vertoeft sinds gisteren met een 42-koppige delegatie voor het derde jaar op een rij op stage in een hotel in Baarle-Nassau.
Vanmiddag wordt om 18 uur een oefenmatch afgewerkt tegen Cappellen in Baarle-Hertog op het veld van Dosko. Matthias Pittoors is voor minstens vier weken buiten strijd met een kniebandletsel. Nkuman Michel meldde zich donderdag nog ziek, maar vertrok net als de ongelukkige Pittoors mee op oefenstage. (lcp)
'Die dingen kan je ook beter inoefenen tegen een sterke ploeg als Heist.'
'Het spel maken moet niet tegen zo'n club. Als je de nul kunt houden, heb je ook maar één doelpuntje nodig om te winnen.'
Mario Pruna kleurt aanval SK Heist: ‘Concurrentie hoort er bij’
Het is wennen voor de Heistse supporters. Geen Bram Criel meer in de spits. En nog geen Simon Vermeiren, die tot Nieuwjaar moet revalideren van een nieuwe knieoperatie.
Om hen te vervangen werd een stijlbreuk gepleegd. Het bestuur ging internationaal. Zo is er Mario Pruna, een Roemeense Limburger die sinds zijn acht in Sint-Truiden woont.
Voetballen deed hij van jongsaf bij STVV. Een basisstek bleef er uit en daarom verkaste hij voor één seizoen naar Dender, om nu in Heist te belanden.
‘Voor mij is dit interessanter. Ik kon mijn appartementje in Brussel weer inruilen voor mijn thuis in Sint-Truiden’, lacht Pruna. ‘De afstand tot Heist is best te overbruggen en hier speel ik weer op het niveau van tweede klasse.’
Na zijn aanwerving haalde Heist ook Jaime Ruiz van Westerlo en Nkuman Michel van Deinze, twee aanvallers met meer ervaring.
‘Toen ik tekende, wist ik dat er nog spelers zouden bijkomen. Dat schrok me niet af. Concurrentie hoort er bij. Ik wil die niet uit de weg gaan. Het is nu aan mij om de trainer van mijn kwaliteiten te overtuigen.’
In het oefenduel tegen Rupel Boom gaf hij met zijn eerste goal in Heistse kleuren al zijn visitekaartje af.
klenne schreef:Sjotte de belofte nu om 4 uur of ni !???!!!
Goeie vraag klenne, heel jammer dat hier niet over gecommuniceerd wordt
Ik veronderstel van wel aangezien het een 42-koppige groep is op oefenkamp.
Ik riskeer het en als het enkel match is om 18h dan doe ik wel een siesta in mijn auto !
Shame on you wie hier verantwoordelijk voor is !
ZA 26/07 18:00 EERSTE ELFTALLEN. ORG: KVV DOSKO(04331)
KSK HEIST 1E ELFTAL(02948) -
R. CAPPELLEN FC 1E ELFTAL (00043)
CMP: KVV DOSKO - TERR.1
GEMEENTELIJK SPORTPARK MOLENBAAN 1B
2387 BAARLE-HERTOG(1243)
Even nuanceren: slappe eerste helft ? Bij Heist dat trouwens voor de middag nog getraind had, heerste duidelijk de richtlijn 'opgepast voor blessures', normaal, gezien onze smalle kern en het nakend competitie debuut.
Bij Cappellen hadden ze daar minder last van: competitie nog 3 weken ver, iedereen speelt nog voor zijn plaats en vergis jullie niet daar lopen goeie voetballers rond, echt wel een waardemeter deze ploeg.
Eerste kans voor Webers, goeie redding van de keeper. Reuzekans aan de overzijde, redding VdBossche. Gaandeweg overwicht van Cappellen, bekroond met een goal, met de rust een verdiende stand, 0-2 had ook gekund.
Ander verhaal na de rust, Webers zwengelt de turbo aan, Cappellen hapt naar adem. Mooie goal Bart en even mooi Ruiz: 2-1. We gaan dan wat terughangen zodat Cappellen weer kan meespelen. We blijven echter gevaarlijk en Beckers pegelt op de lat, slechts uitstel want Ruiz scoort de 3-1.
We startten met:
VdBossche, VdBroeck, Grant, Gillis, VdBergh, Jacobs, VdMarliere, Webers, VdPutte, Michel, Ruiz.
Michel vervangen na 25 minuten (lichte blessure, na de match hoor ik niks ergs) door Pruna die opnieuw een degelijke match speelde.
In de tweede helft Beckers ipv VdMarliere en Van Praet ipv VdBergh en Weynen voor VdBossche.
Beckers wordt beter en beter, als die jongen vertrouwen voelt, gaat alles hem beter af.
Samengevat, leuk dagje, lekker weertje en ter afsluiting een BBQ voor spelers en entourage.
Laatst gewijzigd door DAVILA op 27 jul 2014, 00:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Gelijk heb je, maar is het zo moeilijk om dat ook in de rand van de match van de A-Kern te vermelden ? (zie krantenartikels, die spreken toch met iemand van de club ?)
Trouwens genoten van onze youngsters: 4-1 tegen de vierdeprovincialers van DOSKO (die waren in vergelijking met vorig jaar precies nog groter en zwaarder geworden )
Bekendste namen: Dahman, Boeckx, Tambeur