Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

VdPutte heeft bijgetekend, Rijmenams mag weg.

Bron: HNB

Vets komt dus waarschijnlijk niet.
Mooi artikel over Ruiz in HNB, Dabo ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

'Wending mijn leven’

Trainer Cis Bosschaerts hield gisteren voor ‘t eerst training dit seizoen troepenschouw. Niet alle acht nieuwkomers waren present. De belangrijkste, de 30-jarige Colombiaanse spits Jaime Ruiz, was meteen op post.
In Heist willen ze een herhaling van het bijna faliekant afgelopen seizoen 2013-2014 vermijden. Er werden inspanningen geleverd om de spelerskern te versterken.

Acht nieuwelingen werden aangetrokken: de doelmannen Tom Van den Bossche van Dender en Bart Weyen van Patro Eisden, de veldspelers Pieter Beckers van OH Leuven, Tom Van den Bossche, Cor Gillis en Mario Pruna van FC Dender, Gwenn Jacobs van Lyra en Jan Van den Bergh en Jaime Ruiz van Westerlo.

Vooral Jaime Ruiz is naar Heistse normen een toptransfer.

‘We hadden Ruiz vorig jaar al in het vizier. Hij is iemand die we nodig hebben’, toont trainer Cis Bosschaerts zich opgetogen met de komst van de Colombiaan. ‘Na het vertrek van Bram Criel was er nood aan een diepe spits met scorend vermogen. Simon Vermeiren bood een wisseloplossing, maar die is tot Nieuwjaar buiten strijd.’

Het verhaal van Jaime Ruiz is gekend. Hij werd tijdens een scoutingsopdracht in Zuid-Amerika eerder toevallig opgemerkt door de vroegere Westelse trainer Frank Dauwen. Een witte merel, zo bleek.

‘Ik kroonde mij in mijn debuutseizoen bij Westerlo met zeventien goals meteen tot topscorer van eerste klasse’, brengt de tank van Cali in herinnering. Maar Ruiz leerde al even vlug de keerzijde van de medaille kennen.

Hij was niet alleen sterk en snel, maar ook blessuregevoelig. Zo verzeilde hij van Westerlo transfervrij bij KV Mechelen. Ook daar bleef door blessures echter een herhaling van zijn sterke seizoen 2008-2009 uit.

Zoontje

Terug in Westerlo kon hij niet op tegen de concurrentie van McDonald en Koffi. Hij belandde op een zijspoor. Een contractverlenging bleef uit.

‘De kans die Heist me biedt, wil ik met beide handen grijpen’, reageert hij. ‘Ik wil me weer bewijzen. Mijn leven nam een maand geleden met de geboorte van mijn zoontje Matthias een geweldige wending. Dat kan me helpen.’

Ruiz is al zes jaar samen met Jill Dams, een lerares Frans-Spaans die hem in Westerlo Engels leerde en met wie hij thuis Spaans spreekt.

‘Omdat mijn vrouw werkt, word ik misschien een nieuwe huisman, in combinatie met voetballen bij Heist. Ik kijk er naar uit, voroal omdat ik weer uitzicht heb op voetbal op niveau.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

Jorn Rijmenams achtste nieuwkomer bij Duffel

Met Jorn Rijmenams haalde vierdeklasser FC Duffel een achtste versterking in huis. Na Bram Criel is het de tweede speler die de overstap van tweedeklasser SKHeist maakt. De middenvelder speelde eerder voor VC Rijmenam en KV Mechelen. Bij Duffel tekende hij een contract voor twee seizoenen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

Zowiezois een matchke meepikke van duffel komend seizoen
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

Ivan yagan naar racing mechelen
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

K.SK Heist heeft Nkuman Michel (9 juni 88) aangetrokken als extra aanvaller.
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:K.SK Heist heeft Nkuman Michel (9 juni 88) aangetrokken als extra aanvaller.
E I N D E L I J K

Heel goed gewerkt van onze club ! Niet enkel Michel en Ruiz maar ook de andere nieuwkomers hebben kwaliteiten !
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Dean Michiels draait proef bij Royal Antwerp F.C. De 23-jarige gewezen doelman van KSK Heist liet meteen een positieve indruk.

Bron: GVA
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Doef »

DAVILA schreef:Dean Michiels draait proef bij Royal Antwerp F.C. De 23-jarige gewezen doelman van KSK Heist liet meteen een positieve indruk.

Bron: GVA
Zou bij Berchem aan het werk gaan tvv Sengier.
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Deze aanvallers zitten nog zonder ploeg en zijn GRATIS (ttz geen transfersom te betalen):
Kevin Vandenbergh
Tchité
Huysegems

Andere interessante spelers:

Frederic Frans
Davy De Beule
Rachid Farssi

Bron: HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door hesteneer »

tchité mag!!! en die kent het hier want zijn broer speelde al bij ons ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:tchité mag!!! en die kent het hier want zijn broer speelde al bij ons ;)
Die moge alle 3 kome :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

Mee zen alle veel reclam make voor nu zondag en hope da we genoeg cente verdiene vo ne nieuwe spits :D
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Zondag sluit de transfer markt af, tenzij voor contractloze spelers, halen wij nog iets binnen ?
Alle begrip als de kas leeg is, liever geen risico's en een gezonde club in stand houden !
Maar een supporter blijft dromen hé :oops:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Zondag sluit de transfer markt af, tenzij voor contractloze spelers, halen wij nog iets binnen ?
Alle begrip als de kas leeg is, liever geen risico's en een gezonde club in stand houden !
Maar een supporter blijft dromen hé :oops:
Die is just gevuld door den beerschot ;)
Plaats reactie