Hoe moeilijk het ook is,positief blijven is de boodschap.
Bergen ook rampzalig veu de moment dus gene bang van hebben.
Da komt allema goe!
2-1 veu ons met 2 goals van Ruiz,voila!

wij geloven niet meer in Sinterklaas.malinwa fc schreef:Ik kom nog ma eens zien,da zen dan 3 punten erbij hé!!![]()
Da komt allema goe!
Met deze ingesteldheid zou ik dan ook thuisblijven!Danny schreef:wij geloven niet meer in Sinterklaas.malinwa fc schreef:Ik kom nog ma eens zien,da zen dan 3 punten erbij hé!!![]()
Da komt allema goe!
Voila zo simpel is da !! Kwas eerst van plan ni te kome zien aangezien ik mee de late sta maar zal sebiet toch maar nen haleve dag pakke ik wil de eerste match van de wijns trug in het shirt van heist ni missehesteneer schreef:zolang ruiz geen steun krijgt zal hij er geen enkele maken Malinwa...van zodra michel terug is, david naast hem geposteerd wordt of Yannick (die dat toch blijkbaar ook kan) zal hij dit wel kunnen...
Op Christina zeiden ze gisteren 20.00u.?klenne schreef:Woensdag 3 september om 20 uur 30
wie gelooft er nu christinamalinwa fc schreef:Op Christina zeiden ze gisteren 20.00u.?klenne schreef:Woensdag 3 september om 20 uur 30
Wa ist nu??
Ergens op dit forum las ik 'waar is de vechtlust van onze ploeg gebleven ?' Duidelijk niet bij NeutralNeutral schreef:De moderne en 2de klasse versie van Lineker's uitspraak over voetbal : 'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde verliest ksk Heist![]()
Kan alleen maar beteren zekers.
Applaus bitte !!!hesteneer schreef:ik zal nog is een citaat bovenhalen :
"hoe meer ge verliest, hoe korter bij de winst is!" maw overmorgen de 3ptn en morgen zekerheid over de 1/16 final!