K.SK Heist - Standard Luik 0-3
K.SK Heist - Standard Luik 0-3
we zullen da hier al is openen seh!
Wedstrijd 24/9...nog 30 dagen
Wedstrijd 24/9...nog 30 dagen
Re: Heist - STANDARD
Ik denk da ge dat toch zult moeten omdraaien.
met plezier! 

Idd mee zen alle naar sclessin !!!
Hopelijk is het rap geweten of we al dan niet ginder spelen. Ik heb zo'n voorgevoel dat we dan wel is heel veel volk zouden meesleuren (naar Heist-normen he)
16E FINALE VAN DE BEKER VAN BELGIË : HEIST – STANDARD
GEPUBLICEERD IN OFFICIËLE BERICHTEN THE 25.08.2014
Maandagmiddag vond de loting plaats van de 16e finale van de Beker van België.
De Rouches lootten als tegenstander KSK Heist (2 Kl.)
Deze wedstrijd zal normaliter plaatsvinden op woensdag 24 september. Deze ronde wordt in een wedstrijd afgewerkt (pas vanaf de kwartfinales worden er heen- en terugwedstrijden gespeeld).
Bron: site Standard
Uitprinten en inlijsten
GEPUBLICEERD IN OFFICIËLE BERICHTEN THE 25.08.2014
Maandagmiddag vond de loting plaats van de 16e finale van de Beker van België.
De Rouches lootten als tegenstander KSK Heist (2 Kl.)
Deze wedstrijd zal normaliter plaatsvinden op woensdag 24 september. Deze ronde wordt in een wedstrijd afgewerkt (pas vanaf de kwartfinales worden er heen- en terugwedstrijden gespeeld).
Bron: site Standard
Uitprinten en inlijsten

Wedstrijd om 20 uur30
weet iemand eigenlijk al iets meer hierover? NORMAAL gesproken spelen we tegen Standard. Gaan we eigenlijk ons thuisvoordeel verkopen of spelen we thuis? Want bussen regelen op een week is ni echt heel simpel, zeker niet als het er een aantal zijn
Scheidsrechterscommissie moet nog oordelen, Jeurissen is daar voorzitter van en die gaf van bij het begin al aan dat de ref beslist in zo'n fase. Toch maar afwachten...hesteneer schreef:weet iemand eigenlijk al iets meer hierover? NORMAAL gesproken spelen we tegen Standard. Gaan we eigenlijk ons thuisvoordeel verkopen of spelen we thuis? Want bussen regelen op een week is ni echt heel simpel, zeker niet als het er een aantal zijn
Ik veronderstel dat Hesteneer bedoelt: thuis, of uit. Heeft Standard al contact gezocht? En ik treed hem bij, zoiets zou ik graag weten voor eind deze week...
Match wordt gespeeld in Heist. We gaan niet naar Sclessin.
Meende da nu?????????
idd. Juist bevestigd door de baas.hesteneer schreef:Meende da nu?????????
Godverdoeme eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zonde zowel voor de spelers als voor de supporters..