95 % van wat ? Van acht man die staan te zagen heel de match ?Danny schreef:Ach toch. Aan al die excuses altijd hebben 95 % van de supporters geen boodschap meer. Wij zijn het beu en willen verandering. Lukt dit niet, heeft men het toch geprobeerd. Nu lijkt men al te berusten in de situatie. Je moet al naïef zijn als je in de huidige situatie nog geloofd dat het zal keren.![]()
![]()
IS is hier precies geland... Zo kwaad zijn en zien... Dat kan niet gezond zijn maar daar bestaan pillekens tegenDanny schreef:![]()
![]()
Zagen ? Zingen zekerDAVILA schreef:95 % van wat ? Van acht man die staan te zagen heel de match ?Danny schreef:Ach toch. Aan al die excuses altijd hebben 95 % van de supporters geen boodschap meer. Wij zijn het beu en willen verandering. Lukt dit niet, heeft men het toch geprobeerd. Nu lijkt men al te berusten in de situatie. Je moet al naïef zijn als je in de huidige situatie nog geloofd dat het zal keren.![]()
![]()
Dringend een zelfhulpgroep starten mannen
Wat een eer Davila. Door vakantie heb ik laatste drie wedstrijden niet gezien van Heist.DAVILA schreef:PS: mijn favoriete forumganger Peter hoor ik niet meer, hallo Peter ???
Wie zijn wij om u tegen te spreken Tke... Trust Knowledge ExcellenceT-ke schreef:De Cis moet eruit simpel ... als mijn prestaties opt werk tegenvallen kannek ok vertrekken, wat em int verleden gepresteerd heeft telt nimeer simpel , hij is zeker en vast geen trainer die 2de klasse aankan, ( zou ik nu ook persoonlijk worden aangesproken? ik hoop het![]()
)
Prachtige post. Het beste wat ik hier ooit gelezen heb. Krop in de keel. Dat de grote mannen dit maar is goed laten doordringen.neutral 2 schreef:Ik kan de frustratie van de ene en de vastberadenheid van den andere best begrijpen. Ik kan hier enkel men eigen ervaring delen. Ik volg Ksk al een 25 jaar als supporter. Maar ik voel mij het laatste jaar als supporter echt in de kou gezet. Het is voor het eerst dat wij besloten hebben om een thuismatch over te slaan. Wij betalen 10 euro om geen inzet, geen voetbal, geen resultaat en een stuurloos schip te zien af te stevenen op de zoveelste nederlaag op rij. Zondebokken zoeken wij al langer, maar dit seizoen hadden we de indruk dat we de sterkste selectie van de afgelopen 3 seizoenen op het veld zouden brengen. De voorbereiding was veelbelovend het vervolg al veel minder. Van het systeem van de voorbereiding was niets meer terug te vinden. Vanaf het begin van de competitie was de angst in alle gelederen binnengeslopen. Het vervolg kennen we inmiddels.
Het afgelopen jaar kunnen we 1 overwinning (thuis tegen Roeselare) noteren. Spelers die zich door de jaren hadden bewezen kregen in heist amper speelminuten. De uileg was, " ze pasten niet in ons systeem". Dit systeem heeft volgens mij al 3 jaar geen resultaat opgebracht, moeten we dan het systeem of de spelers afschieten? Volgens mij het eerste.
Ksk is altijd een ploeg geweest waar elke speler 105 % moest zijn, als er één 90% was, hadden we het als ploeg zeer moeilijk. Nu zie ik 10 spelers aan 80%. Wat het resulteert in de huidige stand.
Wie kan meer uit een ploeg halen dan ze waard is. Volgens mij de technische staf en het bestuur. Nu is het omgekeerde aan de gang, de waarde van elke speler gaat elke speeldag achteruit waaruit volgt da het ganse team nog verder uit mekaar valt in individuen die niets meer bijbrengen aan de ploeg.
Welke supporters staan dit zolang toe?
Oplossingen kan ik niet voorleggen, maar als het bestuur nu niet ingrijpt gaat heel ksk kopje onder. Trouwe supporters kiezen andere oorden en het schip zal sportief ten onder gaan.