Neutral schreef:tja als den Huysegems niks heeft, kan die misschien wat water bij de wijn doen. Op 2de klasse niveau moet die toch nog wat potten kunnen breken (hopelijk geen kruisbanden ).
Ik zou die contacteren en laten spelen volgens prestatie. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Die weet ook wel dat een jaar niks doen, op 32 jarige leeftijd zeker geen cadeau is voor zijn carriere.
Tjah, iemand die niet WIL voetballen voor een Club om zich terug in de kijker te spelen, moet voor mij niet per se komen. Hij was gevraagd, vroeg te veel geld, en dan is de kous af zeker? Een prestatiegericht contract is een oplossing, maar ik denk niet dat er veel spelers dat graag tekenen. Huysegems verstopte zich letterlijk 2 jaar aan de andere kant van de wereld, dan vind ik dat hij nu niet mag verwachten dat hij zomaar kan vragen wat hij wil. Straf trouwens dat hij liever met 'de werkloze voetballers' meetraint, dan matchritme op te doen bij een tweedeklasser.. In ieder geval, als hij voor een appel en een ei komt, om zich te bewijzen en terug in de kijker de willen spelen, is hij voor mij welkom. Dat geldt trouwens niet enkel voor hem he, dat is voor iedere sjotter zo. Als ze willen komen, om zoveel mogelijk in hun zakken te steken, dan mogen ze op een ander gaan.
eSkaa, 't is niet wat hij graag wil hé, het is te nemen of te laten en als hij slim is, pakt hij het aan of hij zou wel eens snel zijn eerste stenen moeten gaan metsen.
Neutral schreef:tja als den Huysegems niks heeft, kan die misschien wat water bij de wijn doen. Op 2de klasse niveau moet die toch nog wat potten kunnen breken (hopelijk geen kruisbanden ).
Ik zou die contacteren en laten spelen volgens prestatie. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Die weet ook wel dat een jaar niks doen, op 32 jarige leeftijd zeker geen cadeau is voor zijn carriere.
Who dares wins !
Neutral wij beginnen overeen te komen
Ai, dan zal ik maar rap weer eens een dwaze uitspraak doen zodat ik het forum weer over mijn dak krijg
Het bestuur van K.SK Heist deelt u mee dat een nieuwe speler aangeworven werd in de persoon van Andreas Luckermans (9 juli 1992).
Andreas is jonge beloftevolle speler uit de streek (Aarschot) die zijn jeugdopleiding gekregen heeft bij Westerlo, Lierse en Anderlecht. Bij die laatste club is hij doorgedrongen tot in de Beloften. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan twee Nederlandse ploegen, nl. Dordrecht (voor Nieuwjaar) en Helmond (na Nieuwjaar). Zo heeft hij ruim 25 wedstrijden in de Nederlandse Eerste Divisie achter de rug.`
Andreas is een polyvalente middenvelder die zowel centraal als op de flank kan spelen.
Geen interesse... Ze hebben er toch ook mee gepraat? Hij zal gewoon te duur geweest zijn. En in dat geval, gaat em beter naar Dessel. Als ze dan voor ons stranden, is dat maar zo. Ik vind het meer een paniekaankoop lijken...
Winteraankoop (gok): Glouftsis !!!
Kijk eens wie ons laatste forumlid is, 'Stavros'
Voor de kleedkamer: schoenen, sloeffen, sleffers botten, galosjen niet onbewaakt achterlaten
DAVILA schreef:Winteraankoop (gok): Glouftsis !!!
Voor de kleedkamer: schoenen, sloeffen, sleffers botten, galosjen niet onbewaakt achterlaten
volgens mij eerder nen andere spits. Er is er ene net in onze gemeente komen wonen...prof, net terug uit china en al meermaals interesse van Heist!
DAVILA schreef:Winteraankoop (gok): Glouftsis !!!