PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST 3-1
PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST 3-1
Zaterdag 15 november om 20 uur
Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST
KSK Heist trainde uitzonderlijk op dinsdagochtend. Yannick Rymenants (lies) en Nkuman Michel (hamstrings) ontbraken.
Ook Matthias Pittoors was niet van de partij, hij is nog lang niet aan spelen toe. Simon Vermeiren beperkte zich tot lopen.
Jan Van Den Bergh viel bij de beloften uit met een lichte hersenschudding en verbleef één nacht in het ziekenhuis in Brussel. Van Den Bergh herstelde goed, want hij pikte dinsdag al aan bij de groep. Cor Gillis keert tegen Patro Eisden terug uit schorsing.
Bron: GVA:
Ook Matthias Pittoors was niet van de partij, hij is nog lang niet aan spelen toe. Simon Vermeiren beperkte zich tot lopen.
Jan Van Den Bergh viel bij de beloften uit met een lichte hersenschudding en verbleef één nacht in het ziekenhuis in Brussel. Van Den Bergh herstelde goed, want hij pikte dinsdag al aan bij de groep. Cor Gillis keert tegen Patro Eisden terug uit schorsing.
Bron: GVA:
Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST
Traininginfo : A-kern(update).
Maandag: 10-11-2014 training om 18h15
Dinsdag: Vrij
Woensdag: training om 18h15
Donderdag: training om 18h15
Vrijdag: training om 18h15
Zaterdag: Patro Eisden MM - Heist om 20h.*
Zondag: training 10h daarna eetdag supporters.
Bron: site Patro
Pittig programma me dunkt...
Maar dat zijn wsl wel geen profs. Vooral pittig als ge ervoor nog moet werken...DAVILA schreef:Traininginfo : A-kern(update).

We zullen waarschijnlijk weer het 'Galag' moeten betalen.Galag schreef:Maar dat zijn wsl wel geen profs. Vooral pittig als ge ervoor nog moet werken...DAVILA schreef:Traininginfo : A-kern(update).

Nee mensen niet om mee te lachen. Dit wordt de match die de rest van het seizoen bepaald. bij een nieuw falen kan men niet anders dan ingrijpen. Stilzwijgen zou duidelijk maken aan de supporters dat men zich overgeeft.
Tja, dat is ervoor willen werken om in 2de klasse te blijven. Bij Heist was er vorig sezoen al een verklaring dat ze nog liever in 3de gingen spelen dan in 2de te blijven omdat 2de niet leefbaar was/is.
Ik denk trouwens dat de spelers van Patro ook overdag moeten gaan werken. Het zijn daar geen profs dus dat excuus gaat zondag niet op. Dit is een ploeg waar gewonnen moet van worden net zoals tegen Dessel en Geel en Zaventem. Anders is het volgend seizoen in 3de. Is dat plezanter ? Ik weet het niet.
Ik denk trouwens dat de spelers van Patro ook overdag moeten gaan werken. Het zijn daar geen profs dus dat excuus gaat zondag niet op. Dit is een ploeg waar gewonnen moet van worden net zoals tegen Dessel en Geel en Zaventem. Anders is het volgend seizoen in 3de. Is dat plezanter ? Ik weet het niet.
sinds wanneer is 4x trainen voor een tweede nationaler pittig davila?
Ze worden er ook navenant voor betaald hé...
Onze eigen nationale jeugd traint ook 3x, sommige vantijd 4x en deze moeten ook een hele dag naar school en savonds nog huiswerk maken hoor
Onze eigen nationale jeugd traint ook 3x, sommige vantijd 4x en deze moeten ook een hele dag naar school en savonds nog huiswerk maken hoor
Ik vond ons jaar in derde anders wel heel plezant, vooral de match op RacingNeutral schreef: Anders is het volgend seizoen in 3de. Is dat plezanter ? Ik weet het niet.

In de context van werk/voetbal vind ik 4 avondtrainingen, een avondmatch en de dag erop training om 10h toch wel pittig, maar ja, ik ben misschien niet veel gewoon, ik ben van de generatie van net na de oorloghesteneer schreef:sinds wanneer is 4x trainen voor een tweede nationaler pittig davila?

De Racing zit ondertussen ook in 2de
dus daarvoor moette het niet doen
Onze jeugd is indd 3 keer aanwezig, 3 keer trainen dat is iets anders maar die discussie is voor een ander publiek zeker

Onze jeugd is indd 3 keer aanwezig, 3 keer trainen dat is iets anders maar die discussie is voor een ander publiek zeker

ja zo kunnen we bezig blijven natuurlijk hé...
Back on topic! morgen duimen voor de 3 ptn en alles is weer in orde!
Back on topic! morgen duimen voor de 3 ptn en alles is weer in orde!

De training van de dag erna is uitlooptraining waarschijnlijk. Het trainingsschema is tamelijk lastig ja in combinatie met werken, maar noodzakelijk denk ik om sportief te overleven in tweede nationale...DAVILA schreef:In de context van werk/voetbal vind ik 4 avondtrainingen, een avondmatch en de dag erop training om 10h toch wel pittig, maar ja, ik ben misschien niet veel gewoon, ik ben van de generatie van net na de oorloghesteneer schreef:sinds wanneer is 4x trainen voor een tweede nationaler pittig davila?
scheidsrechter is de Nederlander Richard Martens, hij komt uit de buurt van Breda
Dessel - bergen : 2-2 huysegems maakt de 2-2