hij wist natuurlijk weer van niksDabo schreef:Hoe typischDAVILA schreef:Bryan Van den Bogaert pakt rood.![]()
![]()

hij wist natuurlijk weer van niksDabo schreef:Hoe typischDAVILA schreef:Bryan Van den Bogaert pakt rood.![]()
![]()
Yep, daar stonden 2 geweldige stewards om iedereen te controleren. Precies of wij allemaal fraudeurs zijn.eSKaa schreef:Hoe? Ticket tonen als ge van de B kantine terug naar 't terrein gaat? Da's de eerste keer da'k dat hoor..
Jep als ge de B kantine buitekwam stonde daar toch hekke ! Ook den eerste keer zenne en wa daar de bedoeling van was weet niemand nieSKaa schreef:Hoe? Ticket tonen als ge van de B kantine terug naar 't terrein gaat? Da's de eerste keer da'k dat hoor..
klenne schreef:En wat deed da nog is deugt nog is de 3 punten !!!!! Ik vond ons veel minder spelen dan de laatste 2 matchen maar dees was dan ook een echt degradatieduel !!! Hairmans idd weeral top en een mooie winning goal !! En ook grant speelde een zeer sterke match voor mij !!
Iedereen serieus verrast met de opstelling : waarom vdb er weeral uitvliegt is mij een raadsel , dahman werkte hard en deed wa hij kon ! Ge moet het maar doen he in zo een belachrijke match boenk aan den aftrap staan !! Chapeau
Ben wel is benieuwd hoe we gaan spele tege roeselare !
Vanderputte geschorst tege roeselare , jah liever volgende week dan thuis tege geel !!
Hopelek kunne we nog wa punte sprokkelen voor de winterstop en zijn er daarna wa spelers terug fit en dan komt da wel in orde
Ik zal dat bij gelegenheid wel eens doen, enkel op de website van de KBVB hebben ze daar een soep van gemaakt (alles staat daar alfabetisch door elkaar gemixt, jeugd, eerste elftal). Noteer alvast dat volgens die site Gillis op 22/11 zijn zesde geel pakte, Jeroen NIET (die staat op vier gele kaarten). Ook Jacobs staat op vier, Bart Webers op drie.klenne schreef:Iemand da hier nog is een topic kan opene mee de gele kaarten ?
Ok merci !! En jerre da word oppasse zaterdagDAVILA schreef:Ik zal dat bij gelegenheid wel eens doen, enkel op de website van de KBVB hebben ze daar een soep van gemaakt (alles staat daar alfabetisch door elkaar gemixt, jeugd, eerste elftal). Noteer alvast dat volgens die site Gillis op 22/11 zijn zesde geel pakte, Jeroen NIET (die staat op vier gele kaarten). Ook Jacobs staat op vier, Bart Webers op drie.klenne schreef:Iemand da hier nog is een topic kan opene mee de gele kaarten ?