LOMMEL UNITED - K.SK HEIST 1-0
LOMMEL UNITED - K.SK HEIST 1-0
Ken Debauve (Lommel United), die geel geschorst is tegen Heist, hield het gisteren bij aquajoggen. Dat deed ook Jelle Rykx, die de derby op Patro miste door een ontsteking in de voetzool. Siegerd Degeling hervatte de training onder leiding van revalidatietrainer Diels.
Bron: nr10
Bron: nr10
Re: LOMMEL HEIST
Op Lommel heeft het lot ons al dikwijls goed gezind geweest. Een beetje het zwarte beest van Lommel in hun eigen stadion (en dat zeggen de supporters daar zelf). Hopelijk ook dit jaar!
van de 4 maal dat we in de 2de nationale op Lommel speelden wonnen we 1 keer (1-2) en 3 keer gelijk
Tijd om trug te winne dande greize schreef:van de 4 maal dat we in de 2de nationale op Lommel speelden wonnen we 1 keer (1-2) en 3 keer gelijk

wa weer geve ze? 

@ Hesteneer (en ieder die in Lommel aanwezig zal zijn):
Ik zou sowieso ne paraplu meepakken, en ne regenfrak. Zelfs al geven ze droog weer en warm, want ge gaat zien, als ge daar staat krijgt ge toch een vlaag over u.
Amuseert ulle, en pak de 3 punten mee he
Ik zou sowieso ne paraplu meepakken, en ne regenfrak. Zelfs al geven ze droog weer en warm, want ge gaat zien, als ge daar staat krijgt ge toch een vlaag over u.

Ik hem gene paraplueSKaa schreef:@ Hesteneer (en ieder die in Lommel aanwezig zal zijn):

Da kunde kopen in den Hema he klenne...
Re: LOMMEL UNITED - K.SK HEIST
hemme ze er geen in onze fanshop? :p
Ja, maar die is nooit open
Bovendien krijgen ze die paraplu's niet verkocht wegens het hoge aantal overdekte staanplaatseneSKaa schreef:Ja, maar die is nooit open

DAVILA schreef:Bovendien krijgen ze die paraplu's niet verkocht wegens het hoge aantal overdekte staanplaatseneSKaa schreef:Ja, maar die is nooit open
Voor de thuiswedstrijd van Lommel United tegen KSK Heist blijft Rykx (voet) onzeker. Deferm kan desnoods weer naar de linksachter verhuizen, maar door de gele schorsing van middenvelder Debauve kan het ook zijn dat Stijn Vreven met een paar andere spelers gaat schuiven. Als Regales voldoende fit is, neemt hij zijn plaats in de spits weer in.
Bron: site nr10
Bron: site nr10