voetbalspelen op zich is inderdaad geen wiskunde zoals Hesteneer zegt maar met de beschikbare computerprogramma's
heeft men tegenwoordig veel cijfermateriaal waar clubs gebruik van maken; % balbezit, aantal doelpogingen,
individuele gelukte of mislukte passes en duels enz. we zien het zelfs op TV; dit alles geeft wel duidelijke en soms
verrassende resultaten voor de beoordeling van prestaties. Bij gebrek aan juiste cijfers heb ik inderdaad iets
berekend met indien en als , niet om onze prestaties weer te geven , maar om aan te tonen dat iets meer of minder
efficientie een groot verschil kan maken. In hoever de vele gekwetsten ( o.a. vier spitsen) hierin belangrijk waren
weten wij niet maar is toch een verzachtende omstandigheid niet ? Ik vind ook een schietkans aan de 16 meter een
serieuze doelkans (wij hebben er zo veerschillende tegen gehad ) maar men moet wel spelers hebben die hun vizier
goed richten natuurlijk. Afin, iedereen heeft zijn bedenkingen en daarvoor is dit forum er nietwaar ?
Mijn beste wensen voor 2015 aan jullie allemaal , en hopelijk nog veel voetbalplezier.
Analyse Halfweg Seizoen - NR10
Re: Analyse Halfweg Seizoen - NR10
Inderdaad, ook mijn beste wensen voor een gezond en met voetbalplezier gevuld jaar !
Re: Analyse Halfweg Seizoen - NR10
Hetzelfde voor jullie!!! 
En idd Foxy...de vele geblesseerden zijn een volwaardig excuus. Zonder deze tegenvaller stonden we nu zeker NIET op de 16de plaats. Enfin, het kan alleen maar beter in 2015!!

En idd Foxy...de vele geblesseerden zijn een volwaardig excuus. Zonder deze tegenvaller stonden we nu zeker NIET op de 16de plaats. Enfin, het kan alleen maar beter in 2015!!