KSK HEIST - OHL 2-2

klenne

Re: KSK HEIST - OHL 2-2

Bericht door klenne »

Tis natuurljk nen duidelijke duwfout van bailly maar toch denk ik ni da veel arbiters da ga fluite voor ne penalty ma bon des te beter voor ons :D eerste penalty is geen twijfel mogelijk das duidelijk hands en ook geen reactie van ohl speler ! Tweede tegegoal Iss mss wa makkelijk weggegeven ma da was dan wel ne beer van ne vent dieje spits :mrgreen:

En onze geel kaarten lijken mij ook wel allemaal terecht :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Oud zeer
08-02-2015 om 12:11 (1963x gelezen)
Een kwartier voor affluiten was er niets aan de hand voor OHL. Het stond 0-2 voor op het veld van KSK Heist en had de partij volledig onder controle. Een betwistbare strafschop zorgde ervoor dat een moedige thuisploeg er opnieuw in geloofde. In de slotfase sleepte Heist nog een puntje uit de brand en bleven de Leuvenaars met een kater achter. Drie keer in de vier wedstrijden onder Mathijssen slikte OHL in de slotfase van een partij minstens één tegendoelpunt.

Een zichtbaar ontgoochelde Mathijssen schudde het hoofd op de persconferentie na de wedstrijd. "We zaten in een zetel na die 0-2. Ik dacht dat er voldoende maturiteit in mijn team zat om die partij dan simpel uit te spelen. Dat is echter niet gelukt. Net zoals tegen thuis tegen Sint-Truiden en op het veld van White Star Woluwe slikten we nog een tegendoelpunt in de slotfase. Daar moeten de jongens toch eens ernstig over nadenken. We gaan er alleszins hard aan werken om zo'n scenario's in de toekomst te vermijden."

Twee debutanten
Mathijssen gooide met Rossini en Tapoko meteen twee debutanten in de strijd. De Italo-Belg wroette één helft, Tapoko kreeg meer speelminuten. "Waarom zou ik die jongens niet onmiddellijk hun kans geven? Net omdat we al een eindrondeticket beet hebben, kan ik dingen uitproberen. Die twee gasten weten nu waar ik naartoe wil en kregen de mogelijkheid om hun nieuwe ploeg te leren kennen. Ook de komende weken zal ik zaken uittesten met het oog op de eindronde", stelde Mathijssen.

Rossini toonde zich vanaf de eerste minuut, Tapoko moest wat langer zoeken. "Logisch, denk ik. Ik ken mijn medespelers nog niet. Dankzij onze vroeg voorsprong vond ik wat makkelijker mijn plaats. We hadden de partij onder controle, zeker na de 0-2. Zo'n partij moet je altijd uitspelen. Maar Heist is een ploeg die vecht voor elk puntje, een team dat nooit opgeeft. We liepen plots wat uit de organisatie. Dat komt uiteraard omdat we nog niet op elkaar zijn ingespeeld. Na de 1-2 is de thuisploeg er opnieuw in beginnen geloven en we zijn er niet in geslaagd om Heist goed op te vangen."

Betwistbare strafschop
De thuisploeg mocht twee keer Bailly testen van op de stip. De eerste elfmeter ging naast, de tweede bracht Heist opnieuw in de wedstrijd. Vooral over de tweede penalty kun je discussiëren. "We waren echt stomverbaasd dat de scheids de bal voor de tweede keer op de stip legde", aldus Thompson. "Bij een hoekschop voor de thuisploeg stond er een speler van Heist op de tenen van Bailly. Logan duwde die speler gewoon weg." Na die aansluitingstreffer groeide het geloof opnieuw bij de thuisploeg. In de slotfase sleepte Heist nog een puntje uit de brand. "Zelfs met een experimenteel elftal mag je een 0-2 voorsprong nooit meer uit handen geven", besefte de op de bank gestarte Bostock. "We verloren onze concentratie in de slotminuten en dat mag uiteraard niet."

Stef Peuskens

Bron: site OHL

Vooral over de tweede panalty kun je discussïeren...
Dus ook over de eerste ? Bullshit: bekijk de beelden, eerst zuivere hands (en geen geel), tweede zuivere duw, als Jonas op Bailly zijn tenen stond dan heeft die wel schoenmaat 68, Maggy de Block (of is het 'het' Blok ?) kon nog in de ruimte tussen Logan en Jonas :D :D :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Galag

Bericht door Galag »

Op de beelden zie k Jonas toch totaal niet op diens voeten staan ze.
Bailly is gewoon nen domme kloot...
Waardeloze keeper.

Superprestatie alleszins!!
Plaats reactie