prutske26 schreef:Ik lees hier alsmaar fout van die en fout van die. i k zie maar één schuldige. Ga gewoon eens kijken naar de trainingen van de eerste ploeg, bijna een kinderspeeltuin. De trainingen van sommige jeugdploegen zijn efficienter, fysieker en fasegerichter. Ik zie dit niet bij de eerste ploeg, ja fritten na de wedsstrijd of pizza enz........ Sorry mensen doe gewoon de moeite is om te gaan kijken en je weet genoeg. Er is talent bij KSK Heist ,maar het moet gebruikt worden en bijgeschroefd worden.........Soms zitten de betere op de bank heb ik de indruk.
Beste Prutske,
Ik ben eens gaan kijken maar niet naar wat onze jongens eten of niet wat de kwaliteit van onze trainer zijn trainingen betreft want dat weet ik al jaren, op deze methode zijn onze jongens gekomen waar ze nu staan en DANKZIJ die methode speelt onze jeugd nu op het niveau waar ze nu spelen, jawel nog steeds TWEEDE KLASSE !!!!!
Ik herinner mij nog de wedstrijd op Roeselare 4 jaar geleden waar onze jongens ( met dezelfde trainers en methodes ) zijn gaan winnen nadat ze samen waren komen eten op het mosselfestijn van onze club de vrijdag voordien en onze tegenstanders juist uit eerste klasse kwamen en die week 7x hadden getraind. Ik wil hier zeker niet beweren dat voeding en frequentie van trainingen niets uitmaken, ik wil alleen verduidelijken dat onze jongens het op deze manier al doen sinds mensenheugenis en inderdaad, zij amuseren zich, mag het even??
Maar zoals ik al zei ben ik eens gaan kijken wat efficiëntere, fysiekere en fasegerichtere trainingen van onze jeugdploegen opbrengen. Ik kwam uit op het volgende resultaat :
U19. voorlaatste met 13 pnt uit 21 wedstrijden
U17. tiende plaats met 31 pnt uit 22 wedstrijden
U16. vierdelaatste met 16 pnt uit 22 wedstrijden
U15. laatste met 4 pnt uit 22 wedstrijden
U14. vierdelaatste met 19 pnt uit 22 wedstrijden
U13. laatste met 3 pnt uit 22 wedstrijden
Met alle respect voor onze jeugdspelers en jeugdtrainers en de vele vrijwilligers die echt wel het beste van zich geven
Beste Prutske, ik zou toch nog eens komen kijken want ik denk dat je je van veld hebt vergist.