Heist haalt licentie binnen
KSK Heist heeft van de KBVB de bevestiging gekregen dat zijn licentie voor tweede nationale voor het komende seizoen in orde is. “En dat is zeker goed nieuws”, weet voorzitter Patrick Wijns. “Zo zijn we nu al zeker dat we minstens de eindronde voor het behoud kunnen spelen. En hopelijk kunnen we voor het zesde jaar op rij straks in tweede nationale uitkomen.”
Bron: GVA
ps: Dat we hier blij moeten over zijn moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Licentie K.SK Heist 2015
Re: Licentie K.SK Heist 2015
Waarom niet? We spelen klaar wat enkele profclubs niet lukt.. Op dat vlak kunnen we dus al niet meer zakken. Toch niet onbelangrijk met het oog op een plaats in de hoogste amateur-reeks binnen 2 seizoenen. Als nu het sportieve ook wat mee wil zitten...
inderdaad, ge kunt niet anders dan blij zijn met de licentie!
En ge moet de mensen die daar voor zorgden feliciteren ! We nemen het nogal voor vanzelfsprekend al vijf jaar in tweede te spelen !hesteneer schreef:inderdaad, ge kunt niet anders dan blij zijn met de licentie!
vinden het vanzelfsprekend? integendeel davila
het is hier al meermaals gezegd dat we op dit vlak uitstekend werk leveren! dus vandaar...je moet er blij mee zijn! 

ik wil hierbij ook het bestuur feliciteren; ik vind het heel straf en weinig amateurclubs met beperkt budget hebben
dit voorgedaan. ik vind het ook onterecht om te spreken van geluk als wij in 2e blijven door het wegvallen van
clubs wegens financiele tekorten want die hebben gespeeld met meer kwaliteit dan wij die ze niet kunnen betalen
en dus niet mochten hebben.
dit voorgedaan. ik vind het ook onterecht om te spreken van geluk als wij in 2e blijven door het wegvallen van
clubs wegens financiele tekorten want die hebben gespeeld met meer kwaliteit dan wij die ze niet kunnen betalen
en dus niet mochten hebben.