EUPEN - KSK HEIST 2-3

klenne

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door klenne »

Peter schreef:
hesteneer schreef:"wij staan daar me 5, niemand wist wie er opkwam"

Wij dachten dat Xavier Malisse er opkwam :) rare wending na zijn tennis loopbaan :)
Ik dacht dat hij met een tennisracket was opgekomen maar ik snap de verwarring ;).
Maar on topic, chique goal! Lekker nonchalant maar bal zit er toch maar mooi in.

Iets daarvoor (bij 1-2 stand) hapt verdediger (dacht Vandenbergh) niet want anders was het gegarandeerd penalty...toch ook al verbetering tov afgelopen weken.

En nog een pluim voor het lef van de Cis om de vedetten Rymenants & Ruiz op de bank te zetten en in het geval van Ruiz hem daar ook te laten. Zal hem hopelijk tot nadenken stemmen...

Tegen STVV scoort Webers op voorzet/corner van Hairemans, want die mannen doen het nu al in hun broek van de kopbalkracht van Vanderputte.
Als dieje ga ligge fluit m ook penalty denk ik.. Chans da dieje rechtblijft staan.. Vdb gaat daar echt op moete gaan lette
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne

Bericht door klenne »

Het geluk heeft ons een handje geholpen om hier 3 punten te pakken..

Hmm ik denk da eupen meer geluk heeft gehad wnt zonder die owngoal van vanderputte denk ik ni da die tot 2-2 grake ! En die laatste goal was er echt voor gedaan da is simpel een klassegoal en geen "geluk"
will

Bericht door will »

Wil iedereen eens gaan stemmen op de Jerre?
http://nr10.be/nieuws/de-5-uitblinkers- ... eague-poll
KSKH

Bericht door KSKH »

will schreef:Wil iedereen eens gaan stemmen op de Jerre?
Al lang gedaan natuurlijk 8-)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Wil iedereen eens gaan stemmen op de Jerre?

Al lang gedaan natuurlijk 8-)

Idem hier ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Wereldgoal in tweede klasse! Invaller scoort met listige hak achter steunbeen (video)

Het gebeurt maar zelden dat een speler met een listige hak achter het steunbeen kan scoren. Dat die speler dan ook nog een invaller is bij een 'kleinere' club en dat het doelpunt een overwinning oplevert tegen een promotiekandidaat... Dat is helemaal ongezien. Toch slaagde Jordy Mathei van KSK Heist afgelopen weekend in dat opzet tegen KAS Eupen.

De Zwanen verkeren nog steeds in acuut degradatiegevaar en trokken zaterdag naar het verre KAS Eupen in de Oostkantons. De thuisploeg kon een uitschuiver tegen een staartploeg niet veroorloven om in de running te blijven voor de derde periode en bijhorend ticket naar de eindronde om promotie. Een onbevangen en verrassend sterk KSK Heist kwam meteen stevig aan de aftrap en de troepen van Cis Bosschaerts kwamen al snel op voorsprong via Jeroen Vanderputte.

De ervaren middenvelder verdubbelde zelfs even later de voorsprong en dat leverde de verrassende ruststand van 0-2 op. Na de kampwissel gebeurde echter het (on)denkbare. Jeroen Vanderputte kopte de bal in eigen doel, z'n derde owngoal al dit seizoen. Het signaal voor KAS Eupen op vol ten aanval te trekken. Twee minuten voor tijd leverde dat ook resultaat op. Florian Taulemesse schoot in de 88ste minuut de bordjes weer in evenwicht.

Met een punt nam KSK Heist genoegen en ze bleven in blok voetballen. Toch slaagden ze er nog één keertje in om er uit te komen. Invaller Jordy Mathei kreeg de bal toegespeeld vanop rechts en tikte met een listig hakje achter het steunbeen het leer in het zijnet in doel. Schitterend doelpunt. Onwaarschijnlijk resultaat.

Bron: nr10

Ik maakte mij gisteren al de bedenking tijdens 'Extra Time': 'waarom tonen ze dat hier niet ?' Als dat gebeurt in Jacamaca in vierde klasse dan krijgt men dat gegarandeerd te zien. Maar ja die gasten daar Boskamp op kop, die horen zich toch zo graag zelf praten...
jawadde

Bericht door jawadde »

DAVILA schreef:Wereldgoal in tweede klasse! Invaller scoort met listige hak achter steunbeen (video)

Het gebeurt maar zelden dat een speler met een listige hak achter het steunbeen kan scoren. Dat die speler dan ook nog een invaller is bij een 'kleinere' club en dat het doelpunt een overwinning oplevert tegen een promotiekandidaat... Dat is helemaal ongezien. Toch slaagde Jordy Mathei van KSK Heist afgelopen weekend in dat opzet tegen KAS Eupen.

De Zwanen verkeren nog steeds in acuut degradatiegevaar en trokken zaterdag naar het verre KAS Eupen in de Oostkantons. De thuisploeg kon een uitschuiver tegen een staartploeg niet veroorloven om in de running te blijven voor de derde periode en bijhorend ticket naar de eindronde om promotie. Een onbevangen en verrassend sterk KSK Heist kwam meteen stevig aan de aftrap en de troepen van Cis Bosschaerts kwamen al snel op voorsprong via Jeroen Vanderputte.

De ervaren middenvelder verdubbelde zelfs even later de voorsprong en dat leverde de verrassende ruststand van 0-2 op. Na de kampwissel gebeurde echter het (on)denkbare. Jeroen Vanderputte kopte de bal in eigen doel, z'n derde owngoal al dit seizoen. Het signaal voor KAS Eupen op vol ten aanval te trekken. Twee minuten voor tijd leverde dat ook resultaat op. Florian Taulemesse schoot in de 88ste minuut de bordjes weer in evenwicht.

Met een punt nam KSK Heist genoegen en ze bleven in blok voetballen. Toch slaagden ze er nog één keertje in om er uit te komen. Invaller Jordy Mathei kreeg de bal toegespeeld vanop rechts en tikte met een listig hakje achter het steunbeen het leer in het zijnet in doel. Schitterend doelpunt. Onwaarschijnlijk resultaat.

Bron: nr10

Ik maakte mij gisteren al de bedenking tijdens 'Extra Time': 'waarom tonen ze dat hier niet ?' Als dat gebeurt in Jacamaca in vierde klasse dan krijgt men dat gegarandeerd te zien. Maar ja die gasten daar Boskamp op kop, die horen zich toch zo graag zelf praten...

en er zaten 2 spelers van KSK achter Frank Raes nl. Tom Van Den Bossche en Cor Gillis
klenne

Bericht door klenne »

will schreef:Wil iedereen eens gaan stemmen op de Jerre?
Check ;)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne

Bericht door klenne »

trainer eupen ontslagen :lol:
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Eindelijk nog is ne 'scalp' aan onze gordel. Het was te lang geleden :)
de greize

Bericht door de greize »

klenne schreef:trainer eupen ontslagen :lol:
eupen gaat op veiligheid spelen, hun nieuwe trainer is hulptrainer Condom ;)
Plaats reactie