Transfers/Vertrekkers

Neutral

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Neutral »

is er ook al interesse van een andere T1 ? of gaan we jaargang 498 in :mrgreen:
Dabo
Beheerder

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

Volgens Het Laatste Nieuws kom ene Gaetan Lambreghts over van Lyra naar ons.
klenne

Re: Transfers/Vertrekkers voor 2015-2016

Bericht door klenne »

Iemand daar wa meer info over ?
will

Bericht door will »

Als ik hem opzoek op deze link, dan is dat een speler van rupel boom?
http://www.transfermarkt.nl/gaetan-lamb ... eler/88753
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Gaetan Lambreghts: “Lyra moet een springplank worden”09/02/2013
Geert Persoons kan vanaf dit weekend eindelijk beschikken over nieuwkomer Gaetan Lambreghts. De sportieve baas van de Pallieters stuurt de nieuweling wellicht nog eerst de wei in met de beloften, maar neemt Lambreghts wel op in de kern voor de thuismatch tegen Spouwen.
De komst van Lambreghts was eind december al nieuws in Lier, maar toen werd ook duidelijk dat de Pallieters hun nieuwste personeelslid pas tegen begin februari speelgerechtigd zouden krijgen. Aan dat euvel werd inmiddels verholpen, tot grote vreugde van Lambreghts zelf.
“Ach, ik wist dat ik pas vanaf februari inzetbaar zou zijn, maar ik ben blij dat die datum er eindelijk is. Ik maakte de overstap naar Lyra overigens uitgerekend om meer aan voetballen toe te komen. Bij Rupel Boom kreeg ik de voorbije maanden amper speelgelegenheid en dreigde op de bank te verkommeren. Toen Lyra echt verregaande interesse toonde en heel veel vertrouwen uitstraalde, was ik meteen verkocht.”
De pas 21-jarige Lambreghts heeft intussen al flink wat watertjes doorzwommen en was al bij onder meer Beerschot, Hoogstraten en Club Brugge aan de slag.
“Ik zoek nu vooral wat stabiliteit”, pikt Lambreghts in. “Ik tekende voor anderhalf jaar bij de Pallieters. Dat brengt rust en zekerheid. Ik wil me tonen en zie in Lyra een springplank naar een tweede- of derdeklasser. Dat moet de ambitie blijven en daar ga ik ook voor.”
De kans dat Lambreghts straks al aan de aftrap verschijnt, lijkt nagenoeg onbestaande. Coach Geert Persoons lijkt weinig geneigd om veel te sleutelen aan het elftal dat amper één van zijn jongste tien wedstrijden verloor.
“Lyra zit in een goede periode en boekt knappe resultaten. Dat is hoopgevend en het is tevens leuk om op die manier in de ploeg te komen. Het is aan mij om me te tonen wanneer de trainer me voor de leeuwen gooit. Ik denk dat ik deze groep iets kan bijbrengen en dat wil ik ook laten zien. Het is anders voetballen dan in derde klasse, maar de kwaliteit bij Lyra mag er zeker zijn. Neen, ik kijk met veel honger de komende maanden tegemoet.”

Bron: GVA 09/02/2013
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Lambreghts doorliep de jeugdreeksen bij Beerschot en haalde vaak de nationale selecties. ‘Ik zat in de lichting met onder meer Eden Hazard. Ook mijn ploegmaat Tom Pietermaat ken ik van bij de nationale ploeg. We speelden geregeld samen. Ik ga proberen zijn voorbeeld te volgen. Tom heeft hier meteen een basisstek weten te veroveren. Dat is ook mijn doel, al besef ik dat het niet eenvoudig wordt. Ik heb op training al gemerkt dat het niveau behoorlijk hoog ligt. En wedstrijden in derde klasse zijn allicht iets pittiger dan bij de beloften. Maar ik heb er geen schrik voor. Ik kan op drie, vier verschillende posities uitgespeeld worden wat mijn speelkansen alleen maar ten goede kan komen. Rupel Boom staat voor een belangrijke week. We kunnen de tweede periode nog pakken én stunten in de beker.'

Bron: HNB (artikel bij zijn overgang van Club naar Boom
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

KSK Heist maakt werk van de toekomst. De tweedeklasser kon alvast een sterkhouder langer aan zich binden.

"Zal ik verrassen? Ik heb met twee jaar bijgetekend", vertelt David Wijns aan Het Laatste Nieuws. "Ik blijf bij de club, omdat ik geloof in Heist. Er waren andere opties, maar ik voel me zeer goed bij Heist", aldus de ex-speler van KV Kortrijk.

"Ik besef ook dat Heist geen profclub is, en ik weet ook dat Heist niet meer in tweede klasse zal spelen als de hervormingen er door zullen komen. Toch hoop ik dat we volgend seizoen nog een goede ploeg hebben die zijn mannetje kan staan in de Proximus League."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be
klenne

Bericht door klenne »

Dabo schreef:KSK Heist maakt werk van de toekomst. De tweedeklasser kon alvast een sterkhouder langer aan zich binden.

"Zal ik verrassen? Ik heb met twee jaar bijgetekend", vertelt David Wijns aan Het Laatste Nieuws. "Ik blijf bij de club, omdat ik geloof in Heist. Er waren andere opties, maar ik voel me zeer goed bij Heist", aldus de ex-speler van KV Kortrijk.

"Ik besef ook dat Heist geen profclub is, en ik weet ook dat Heist niet meer in tweede klasse zal spelen als de hervormingen er door zullen komen. Toch hoop ik dat we volgend seizoen nog een goede ploeg hebben die zijn mannetje kan staan in de Proximus League."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be
Zo mag er nog meer goei nieuws kome 8-)
foxy

Bericht door foxy »

Dat David blijft is zeer goed nieuws; hij is één van de weinigen die het tempo van 2e klasse aankunnen en indien het
3e klasse wordt is hij een topper voor ons. Wat doen de onvoldoende geteste Beckers en Pruna ? Hebben die nog een
contract voor volgend sezoen ?
KSKH

Bericht door KSKH »

Haalt KSK Heist speler weg bij Woluwe-Zaventem?

Woluwe-Zaventem speelt volgend seizoen in derde klasse. Het ziet na dit seizoen mogelijk wel een speler vertrekken naar KSK Heist.

De tweedeklasser toont interesse in Joren Dehond. "Ik onderhoud nog steeds contacten met Heist, want toegegeven, het liefst zou ik in tweede klasse blijven spelen. Maar stilaan neemt de onzekerheid ook bij hen toe. Ja, ik heb ondertussen ook al een eerste verkennend gesprek met KVW Zaventem achter de rug", vertelt de speler aan Het Laatste Nieuws.

"En het moet gezegd, het project van Eddy Vandezande en het bestuur oogt mooi. Als ik dus zou beslissen om naar derde klasse mee te zakken, ben ik ervan overtuigd dat KVW Zaventem de beste oplossing is. Na alle aangekondigde vertrekken en perikelen ben ik er zeker van dat het bestuur zich nu beter aan het wapenen is."

Bron: Site voetbalnieuws
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Weet er iemand wie voor volgend seizoen al onder contract ligt ?
Ik vind het wel verdacht stil wat transfers betreft in tweede klasse in het algemeen.
Heeft waarschijnlijk te maken met licentieperikelen bij veel clubs, competitiehervorming en... lege kassa's :D
KSKH

Bericht door KSKH »

'Heist haalt versterking bij derdeklasser'

KSK Heist is bezig met het samenstellen van de kern voor volgend seizoen. Het toont interesse in Joren Dehond van Woluwe-Zaventem, maar hij is niet de enige.

Volgens Het Laatste Nieuws trekt Jorne Segers naar Heist. De speler komt over van derdeklasser Hoogstraten. De afgelopen dagen stelde hij zich vragen over zijn toekomst bij deze club.

"Het bestuur heeft nog niet met mij gesproken. Dat vind ik vreemd. Ik kan niet anders dan andere pistes openhouden", vertelde Segers enkele dagen geleden in Gazet van Antwerpen. Het getalm van het bestuur zou er nu dus voor gezorgd hebben dat de 21-jarige speler de club zal verlaten.

Bron: Site voetbalnieuws
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Jorne Segers °25/11/93
Clubs: Flandria/Willem II/KV Turnhout/Hoogstraten
Speelde bij Turnhout in de periode Wadi Degla
Twee jaar bij Hoogstraten waarvan 1 in tweede klasse
Linksvoetig, technisch onderlegd, middenvelder/aanvaller

'Na 2 mooie seizoenen bij Hoogstraten VV ga ik aan een nieuw avontuur in het voetbal beginnen ! KSK Heist it is ! ‪#‎kskhe' (Facebook bericht)
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Jorne Segers °25/11/93
Clubs: Flandria/Willem II/KV Turnhout/Hoogstraten
Speelde bij Turnhout in de periode Wadi Degla
Twee jaar bij Hoogstraten waarvan 1 in tweede klasse
Linksvoetig, technisch onderlegd, middenvelder/aanvaller

'Na 2 mooie seizoenen bij Hoogstraten VV ga ik aan een nieuw avontuur in het voetbal beginnen ! KSK Heist it is ! ‪#‎kskhe' (Facebook bericht)
Ff op dieje zenne facebook gaan zien en da staat daar idd op ! Wel raar da zoiet ni direct op onze site word bekend gemaakt he ?! Maar alle ze zijn er toch in stilte mee bezeg :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Tweedeklasser KSK Heist aast op voormalig JPL-speler

Tweedeklasser KSK Heist is nog altijd niet honderd procent zeker van een verlengd verblijf in de Proximus League. Toch zijn de Zwanen al bezig aan hun huiswerk voor volgend seizoen. De club toont verregaande interesse in een speler van reeksgenoot KVW Zaventem en haalde een sterkhouder uit derde klasse weg.

Volgens Het Laatste Nieuws trekt Jorne Segers van derdeklasser Hoogstraten VV naar de club uit Heist-op-den-Berg. "Het bestuur van Hoogstraten heeft nog niet met mij gesproken, en ik vind dat vreemd. Ik ben einde contract en kan niet anders dan andere pistes openhouden", klonk het enkele dagen geleden in Gazet van Antwerpen. Nu zou de 21-jarige middenvelder een contract hebben getekend bij KSK Heist.

Ondertussen hopen de Zwanen ook zaakjes te doen bij rode lantaarn KVW Zaventem. De club zakt naar derde klasse en ziet mogelijk enkele sterkhouders vertrekken. Joren Dehond zou een contract kunnen tekenen in het Gemeentelijk Sportstadion in Heist-op-den-Berg. "We onderhouden inderdaad contacten, maar ik moet toegeven dat ik ook al een verkennend gesprek met KVW Zaventem achter de rug heb. Ik zou het liefst in tweede klasse blijven, maar het project van Eddy Vandezande (voorzitter KVW Zaventem, nvdr.) oogt mooi. Als ik uiteindelijk beslis om mee te zakken naar derde klasse, dan is dat vast en zeker bij deze club", aldus Dehond die voorheen aan de slag was in eerste klasse bij OH Leuven

Bron: nr10
Plaats reactie