Voorbereiding 2015-2016

Ramon

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door Ramon »

Mannen, wat verwachten jullie als basisopstelling aan het begin vd competitie?
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
KSKH

Bericht door KSKH »

----------------------- Lambreghts---------------------
----------------------------------------------------------
Yous---------------------------------------------Segers
---------------------------------------------------------
-----------------------Luckermans--------------------
----------------Vets-------------Webers--------------
--------------------------------------------------------
?Van Asch?--------------------------------------Wijns
--------------?Van den Berg?------?Grant?-----------
-----------------------Brughmans---------------------

Van Asch, Van den Berg wachten wanneer die terug kunnen spelen ...
en Grant sorry, maar ben er gene voorstander van ...

Edit: oke er zal dus iemand anders centraal moeten spelen dan Van den Berg :/ (4 weken out)
Danny

Bericht door Danny »

Als iedereen fit is:

----------------------- Van Belle---------------------
----------------------------------------------------------
Boulaouali--------------------------------------Segers
-----------------------Luckermans--------------------
----------------Vets-------------Webers--------------
--------------------------------------------------------
Van Asch--------------------------------------Wijns
--------------Van den Berg------Buekers-----------
-----------------------Brughmans---------------------
Ramon

Bericht door Ramon »

Thanks! Dacht dat Grant wel een van de bepalende spelers was, maar valt mee dus?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik kan me vinden in voorgaande opstellingen, moeilijk is het niet hé... en met de gekwetsten in het achterhoofd wordt het nog gemakkelijker... :cry:
Voor of tegen Grant: Roel houdt al jarenlang stand, het is aan de jongeren om zich beter te tonen. Iets zegt mij dat we nog blij zullen zijn met zijn aanwezigheid én bedrijfszekerheid: haast nooit gekwetst wat verwonderlijk is voor een speler die er vooral fysiek moet voor gaan !
DAVILA

Bericht door DAVILA »

KSK Heist een vogel voor de kat? Opnieuw resem blessures bij tweedeklasser

Het zit KSK Heist echt niet mee in de voorbereiding op volgend seizoen. De Zwanen kozen resoluut voor een nieuwe koers met heel wat jonge spelers en enkele sterkhouders. Die laatsten vallen nu echter massaal geblesseerd uit.

Jan Van den Bergh kreeg afgelopen weekend een trap op de enkel in de oefenpartij tegen Players4contract en moest geblesseerd naar de kant. “Over de ernst van de blessure kan ik nog niet communiceren”, aldus trainer Cis Bosschaerts in Het Laatste Nieuws, “Maar ik verwacht dat we hem toch zeker een maand zullen kwijt zijn.”

Na het uitvallen van David Wijns met een spierscheur en de maandenlange inactiviteit van Rik Van Praet is dit een nieuwe domper voor de Zwanen. “Vergeet niet dat ook Nick Van Asch wegens een buikspierletsel nog niet heeft kunnen trainen en dat Jorne Segers omwille van een kniepeesontsteking nog niet volledig fit is.

Bron: nr10

Het ziet er naar uit dat Cis met een leger kindsoldaten naar het front moet :cry: :cry: :cry:
Lowieke

Bericht door Lowieke »

Volgens een analyse van het Nieuwsblad zou Reangelo onze beste versterking zijn...maar niemand wil die opstellen precies in zijn basisopstelling !!! Reden daarvoor ???
hesteneer

Bericht door hesteneer »

dat de andere voorlopig beter zijn? :)

mijn opstelling voor eerste match:

--------------------------michiels------------------------
tambeur-----grant---------buekers------vdbergh
--------------vets------------------webers--------------
segers----------------luckermans-----------youssef
------------------------lambrechts----------------------
KSKH

Bericht door KSKH »

Lowieke op de moment hebbe segers en yous meer laten zien in de voorbereiding dan papi en diep in de spits jaa dan hebben we echt niks duelkracht
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

KFCO Beerschot Wilrijk - K.SK Heist 2-3

1x Manuel Reangelo, 2x Boualouali
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Net terug van den Beerschot. Een leuke, gelijkopgaande vriende match gezien. Leuk voetbal van beide ploegen waarbij elke ploeg 1 helft de betere was.
We begonnen goed aan de wedstrijd en opende met een mooie actie van Maeky, waarbij Papi de bal in doel duwde. Gaandeweg werd beerschot beter en kregen zij 5 mooie kansen op 5 minuten, waarvan 2 doelpunten. met Davy De Beule hadden zij op dat moment de beste speler op het veld staan. Na een kwartiertje afzien (waar we vant kaske naar de muur gespeeld werden) ging de storm liggen en maakten we via een (onterechte) strafschopfout net voor rust 1-1. Na de rust speelde bij beerschot fockaert en losada mee, maar waren wij de betere ploeg. Maeky miste een open kans, Dean redde knap op een kopbal en Yus scoorde nog na een mooie aanval via Segers (man die is snel). Over het algemeen was een gelijkspel terecht geweest in mijn ogen, maar allee, de 3 ptn zijn weer binnen ;)

Opvallende fases/opstellingen:

Beerschot had vandaag een kern van 21 spelers, wij waren met 14

Youssef is een uitstekende speler, net zoals in Hamme de beste man op het veld. Werken, techniek, doelgericht, goede stilstaande fases...een topper in wording!
Nick van Belle werd door Cis als centrale middenvelder geposteerd en deed dat UITSTEKEND (op een kwartiertje na). Vets werd een rij naar achter geschoven en ook dat viel best mee. In de tweede helft stond segers rechts en yus links. 2 flanken om U tegen te zeggen! Tambeur speelde opnieuw een prima partij tegen een toch wel zeer sterke tegenstander..hoedje af! Papi moet nog wat bookes eten maar dat komt wel in orde :) Met Dean Michiels hebben we een goede keeper in huis, die andere (ik vergeet da naam even) moet zich in mijn ogen nog wat meer tonen.
Het zou mij niet verbazen moest Van Belle en Webers naast elkaar starten in de comp. met Luckermans voor hen.

Mooie zet Cis!

IK ben benieuwd!

PS: we zijn net gewonnen tegen de kampioen van 3de. Wat een ploeg als die met hun sterkste elftal spelen!
will

Bericht door will »

Van Belle.... Serieus????
Ik heb heel de match op hem gevloekt. Daar heb ik één serieuze actie van gezien.
Penalty veroorzaakt ja. In de weg lopen was zijn grootste verdienste voor de rest.
Begrijp niet hoe verschillend we iemand kunnen beoordelen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

will schreef:Van Belle.... Serieus????
Ik heb heel de match op hem gevloekt. Daar heb ik één serieuze actie van gezien.
Penalty veroorzaakt ja. In de weg lopen was zijn grootste verdienste voor de rest.
Begrijp niet hoe verschillend we iemand kunnen beoordelen.
???

Van Belle was voor mij bij Heist op een ongebruikelijke positie de man van de match !!! Maar inderdaad: 'beauty is in the eye of the beholder' ;)
Andere commentaren: idd we hebben twee goeie keepers, ook Vets als centrale verdediger speelde een goeie match.
Ik zat op de tribune naast een scout van Deinze, zijn commentaar: opvallende spelers bij Heist: Youss (die hem ook direct deed denken aan Boussoufa), Segers, onze tester in de spits en... Van Belle
Waar zaten trouwens Luckermans en Lambregts ??? Indien niet gekwetst zijn wij rijker dan wij dachten :D
En: Roel speelde weer zijn match !!!
Plaats reactie