Competitiestart 8 augustus
Competitiestart 8 augustus
Een weekje later dan voorgaande jaren, niet erg, want we zijn ergens nog is een week 'bye' ook he, zoals het er nu voor staat 

Re: Competitiestart 8 augustus
4000 fans op de eerste training van Antwerp.. Hopelijk krijge we die de eerste competitiematch trug thuis
Kassakassa dan Zenne

Kassakassa dan Zenne

De kalender van tweede klasse is bekendgemaakt.
We openen op Lommel op 8 augustus. Eerste thuismatch is tegen Roeselare. Op speeldag 16 (21 november) zijn we vrij.
Volledige kalender is terug te vinden op www.voetbalkrant.com
We openen op Lommel op 8 augustus. Eerste thuismatch is tegen Roeselare. Op speeldag 16 (21 november) zijn we vrij.
Volledige kalender is terug te vinden op www.voetbalkrant.com

Bron: GVA
Er ook nog eens op wijzen dat KSK ons de afgelopen jaren veel mooie momenten bezorgde.
Van de huidige eersteklassers kregen wij er een pak over de vloer: KVO - STVV - Charleroi - Westerlo - Waasland Beveren - Moeskroen en OHL in competitie. Standard in de BvB en Anderlecht, Club Brugge en KVM vriendschappelijk.
Dit jaar ontmoeten we nog Cercle Brugge en Lierse. Momenten om te koesteren !
Van de huidige eersteklassers kregen wij er een pak over de vloer: KVO - STVV - Charleroi - Westerlo - Waasland Beveren - Moeskroen en OHL in competitie. Standard in de BvB en Anderlecht, Club Brugge en KVM vriendschappelijk.
Dit jaar ontmoeten we nog Cercle Brugge en Lierse. Momenten om te koesteren !
Laatst gewijzigd door DAVILA op 07 aug 2015, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom zouden we niet bij de 1ste 8 willen eindigen? Dat we achteraf niet in het profvoetbal stappen lijkt mij geen argument. Dan neemt een ander team die plaats maar in.
Ik volg Danny hierin: de betrachting moet altijd zijn zo hoog mogelijk eindigen !Danny schreef:Waarom zouden we niet bij de 1ste 8 willen eindigen? Dat we achteraf niet in het profvoetbal stappen lijkt mij geen argument. Dan neemt een ander team die plaats maar in.
Ik denk ook ni dart da zo bedoeld is in da artikelDAVILA schreef:Ik volg Danny hierin: de betrachting moet altijd zijn zo hoog mogelijk eindigen !Danny schreef:Waarom zouden we niet bij de 1ste 8 willen eindigen? Dat we achteraf niet in het profvoetbal stappen lijkt mij geen argument. Dan neemt een ander team die plaats maar in.

8ste plaats... 8ste plaats... Kampioen spelen begot...
En dan triomfantelijk zeggen hiese mannekes ge moogt uwe veredelde reserve 1ste klas in uw gat steken. de meest biedende krijgt hem...

En dan triomfantelijk zeggen hiese mannekes ge moogt uwe veredelde reserve 1ste klas in uw gat steken. de meest biedende krijgt hem...